Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: warsztaty: BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI - idee, wartości,...


Obrazek


 BUDOWANIE TOŻSAMOŚCI MARKI 
- idee, wartości, symbolika i język wyrazistego brandu

warsztaty marketingowe


Opis warsztatów

Warsztaty praktyczne, podczas których rozwiążesz konkretny problem marketingowy – przejdziesz przez cały proces budowania tożsamości marki: od idei, poprzez dobór wartości, symboliki i języka marki.

Minimum PowerPointa, maksimum Twojej pracy! NIE licz na nudną prezentację na slajdach! Samodzielnie zrealizujesz cały proces budowania tożsamości: przeprowadzisz analizę marek konkurencyjnych; zdefiniujesz konsumenta i jego otoczenie; określisz idee i wartości marki; dobierzesz symbolikę dla marki; stworzysz nazwę, logo i obietnicę marki.

Adresat warsztatów
Menedżer i specjalista marketingu, reklamy i promocji.
Przedsiębiorca chcący zwiększyć kompetencje w zakresie budowania własnej marki.

Korzyści z warsztatów
Większa niezależność (od zewnętrznych dostawców) w zakresie budowania marki.
Oszczędność czasu i pieniędzy dzięki skuteczniejszemu planowaniu, budowaniu i zarządzaniu procesem budowania marki.

Cel warsztatów
Doskonalenie kompetencji w zakresie planowania, budowania i zarządzania procesem budowania marki.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

PROGRAM WARSZTATÓW

DZIEŃ 1.
Część 1.
Fundamenty kreowania marki

Czy masz właśnie takie problemy związane z marką?
Sytuacja marketingowa i wynikające z niej pożądane cele
Nie tyko klient - komu RÓWNIEŻ warto przybliżać markę?
Jak osiągnąć spójność marki?

Część 2.
Rozpoznanie i badania - gdzie marka jest TERAZ?

Podstawowe pytania dotyczące marki
Rozpoznanie konkurentów
Przeprowadzamy audyt konkurencji
Poznajemy klienta bliżej. Jeszcze bliżej... Narzędzie Moodboard

DZIEŃ 2.
Część 3.
Pozycjonujemy markę

Co to jest pozycjonowanie marki?
Przykłady pozycjonowania marek
Punkty różnicujące marki (POD - points of difference)
Identyfikacja optymalnych punktów różnicujących
Jak różnicować markę?
Kim jest Twoja marka - 6 przydatnych pytań
Punkty upodabniające dla marki (POP - points of parity)
Punkty różnicujące a punkty upodobniające
Jak stworzyć mantrę (trwałe przesłanie) marki?
Jak pozycjonować marki małych firm?

Część 4.
Projektujemy tożsamość marki

Symbolika i znaczenie
Tworzymy nazwę marki
Przydatne narzędzie - audyt językowy
Tworzymy logo marki
Dobieramy kolory dla marki - analiza znaczeń barw
Typografia
Język marki
Dźwięk dla marki
Przykłady - gdzie możemy komunikować markę
Podstawy prawne

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
INFO

Termin : 21-22 lutego 2013
Miejsce : Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena : zapisy do 31 stycznia - 1190 zł netto (+ 23% VAT)
Dogodny dojazd z Dworca Centralnego (lokalizacja szkolenia w centrum Warszawy)
W cenie : udział w szkoleniu, materiały, certyfikat ukończenia, napoje, słodycze i lunch oraz dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (briefy, case study, przykłady it.).
Po szkoleniu : miesiąc bezpłatnych konsultacji (mailowo, telefonicznie).
Kontakt telefoniczny : 504 17 90 65 Adrian Tomaszewski

LINK DO SZKOLENIA: http://www.autor.edu.pl/szkolenia/budowanie-tozsamosci...

...........................

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://autor.edu.pl

 _________ Z a p r a s z a m y _______________________ 
Adrian T. edytował(a) ten post dnia 17.01.13 o godzinie 11:26