Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: COPYWRITING - skuteczna sprzedaż. Warsztaty w Katowicach.


Obrazek

COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty biznesowe 8-9 marca, KATOWICE.

Dowiedz się jak pisać: krótko, treściwie i skutecznie.

„Dlaczego nasza oferta nie działa? Jak zacząć ten list? Czy teksty na naszej stronie www muszą być tak nudne i długie? Co zrobić, żeby nasz komunikat zachęcał do działania?”

Po tym szkoleniu będziesz znać odpowiedzi na powyższe pytania. I nie będziesz musiał nikogo prosić, aby stworzyć skuteczną ofertę. Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

Szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, slogan, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas spotkania, prezentacji, rozmowy telefonicznej;
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych.
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi;

______________________________________

KTO POWINIEN WZIĄĆ UDZIAŁ W TYM SZKOLENIU

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM W SKRÓCIE

• Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
• Konkret – coraz cenniejszy!
• Wyróżniaj - jak i co wyróżniać?
• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów?
• Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• A kiedy i dlaczego te „zasady” „nie działają”?
• Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
• Dialog z odbiorcą – jak go bardziej zaangażować?
• Wewnętrzny PR – teksty na eventy.
• Teksty... o nas samych.
• Z humorem, ale... bez idiotyzmów!
• Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• Jak skuteczniej komunikować liczby?
• Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
• Zero - szara eminencja
• Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
• Dokładne liczby - kiedy i dlaczego?
• Nagłówek: jak tworzyć? Porównanie: dobry – słabszy (dlaczego?). Wpadki.

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

PRZYKŁADY: teksty sprzedażowe, wizerunkowe, eventowe. Jak powstał ten slogan? Nagłówki, tytuły w akcji. Listy biznesowe, e-maile.
______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 8-9 marca 2012 (czw.-pt.)
Miejsce: KATOWICE, ul. 3 Maja 6/8 (sale ośrodka Training Spot).
Cena promocyjna: 1180 zł NETTO (+ 23% VAT) – przy zapisach do 20 lutego.
Cena standard: 1250 zł NETTO (+23% VAT) – przy zapisach po 20 lutego.
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE:
http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...


______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie