Anna
Tarnowska
Headhunter/Sourcing
Specialist
@HumanHunterPRO
Temat: Praca - specjalista ds. social media
Odnajdujesz się w szeroko pojętej przestrzeni Social Media?Jesteś osobą kreatywną, pomysłową, poszukującą nowych możliwości?
Dodatkowo zwracasz uwagę na szczegóły, cechuje Cię determinacja oraz samodzielność?
Świetnie! Z takimi umiejętnościami możesz zasilić zespół zajmujący się organizacją eventów, opieką nad social media i tworzeniem korporacyjnego brandingu firm!
Będziesz odpowiedzialny za:
- tworzenie strategii marketingowych,
- prowadzenie i moderacje profili w mediach społecznościowych oraz stronach internetowych,
- prowadzenie kampanii Facebook Ads oraz kampanii na Linkedin,
- raportowanie działań w social media,
- tworzenie i edytowanie treści publikowanych w poszczególnych kanałach,
- tworzenie ofert dla działań social media i wsparcie zespołu handlowego.
Oczekujemy od Ciebie:
- minimum dwuletniego doświadczenia w prowadzeniu działań Social Media,
- znajomości paneli takich jak Facebook Insights,
- znajomości Business Managera,
- umiejętności korzystania z Google Analytics i analizy danych,
- ,,lekkiego pióra".
Oferujemy:
- samodzielną pracę w młodym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i szkolenia,
- motywacyjny system wynagrodzeń,
- pakiet benefitów – Karta Sportowa,
- niezbędne narzędzia pracy – telefon i komputer.
Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres email: katarzyna.mil@human-hunter.eu