Marcin Janowski

Marcin Janowski Komunikacja rzecz
ludzka....

Temat: PR POLSKICH UCZELNI

Witam wszystkich zastanawiam się czy spotkaliście się, może z PR polskich uczelni?? Jak uczelnie komunikują się ze zarówno z własnymi studentami jak i na zewnątrz. Zainteresowanych zapraszam do dyskusji. Myślę, że wątek ciekawych, do głębszej dyskusji.Marcin Janowski edytował(a) ten post dnia 07.04.09 o godzinie 21:08
Joanna Z.

Joanna Z. Efektiva Agencja
Reklamy

Temat: PR POLSKICH UCZELNI

O tym, że uczelnie zdają sobie sprawę, że potrzebny jest im specjalista od kreacji wizerunku świadczy chociażby to ogłoszenie:
http://www.proto.pl/ogloszenia/praca/info?itemId=60852
Takich ogłoszeń pojawia się coraz więcej, szczególnie ze strony uczelni prywatnych.
Ciekawe jaki jest powód...Czyżby niż demograficzny i walka o studenta...
Co do komunikacji z własnymi studentami to słyszałam np. o smsach, specjalnych systemach internetowych, które oferują indywidualne konta dla każdego studenta-jest możliwość sprawdzenia wyników egzaminów, przeczytania ogłoszeń z dziekanatu, a nawet możliwość zadania pytania Paniom z dziekanatu (i podobno odpowiadają;)

Temat: PR POLSKICH UCZELNI

takie coś to poprostu intranet :)
Agnieszka K.

Agnieszka K. public relatons:
PR-omocja,
szkolenia, internet

Temat: PR POLSKICH UCZELNI

Oczywiście, że uczelnie wyższe sobie zdają sprawę z potrzeby działań PR. I to zarówno te publiczne, jak i prywatne. Niemal każda z nich ma swojego rzecznika prasowego, a często również coraz bardziej rozbudowane działy public relations.
Od kilka dobrych lat organizowane są specjalne konferencje działów promocji oraz rzeczników polskich uczelni.
Na nich też powstał pomysł utworzenia specjalnego stowarzyszenia i tak od jakiegoś czasu działa PROM - Stowarzyszenie PR i PRomocji Uczelni Polskich: http://www.prom.edu.pl/

konto usunięte

Temat: PR POLSKICH UCZELNI

O ile Uczelnie stawiają działania PR-owe na dość wysokim miejscu, tyle poszczególne wydziały takich działań nie prowadzą lub w bardzo małym zakresie.



Wyślij zaproszenie do