![Andrzej Góralczyk](https://static.goldenline.pl/user_photo/217/user_13529_88b312_basic.jpg)
Andrzej
Góralczyk
Poprawiam
przedsiębiorstwa.
Właściciel portalu
Dyrekcja.pl
Temat: Monitorowanie opinii, wizerunku, preferencji itd.
Monitorem można badać wszelkie rodzaje ustosunkowania, niekoniecznie opinie pozytywne i negatywne; na przykład różne zachowania, decyzje, preferencje, potrzeby, korzystanie, customer experience... W poprzedniej wersji narzędzia badałem np. zmiany opinii dot. 2 kategorii wyrobów i usług, obserwowałem reakcje na dwie wiosenne kampanie promocyjne, wykonałem z powodzeniem próby monitorowania postrzegania kosmetyku (kremów) znanego producenta...Obecnie narzędzie jest skonfigurowane do badania opinii społecznej dla potrzeb rządu. Reaguje na zmiany w wypowiedziach dosłownie z dnia na dzień. Raporty ukazują się co tydzień a przykładowy raport można pobrać ze strony:
http://uk.geocities.com/witryna/Tools/tools.html
Narzędzie Monitora należy do kategorii narzędzi Opinion Mining, lecz opiera się na analizie dyskursu wypowiedzi swobodnych, a nie na tzw. analizie tekstu. Jest to kolejne zastosowanie opracowanych przeze mnie technologii semantycznych.
Monitor mogę udostępniać zainteresowanym firmom skonfigurowany pod katem ich potrzeb oraz przeprowadzać okresową weryfikację narzędzia (przydatne, bo świat się zmienia :-)). Mogę także prowadzić monitoring na zlecenie.