konto usunięte

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Jaki Produkty ?

konto usunięte

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Marketing na rynku nieruchomości

http://www.e-marketing.pl/ksiazki.php?pid=1093

Marketing na rynku nieruchomości po raz pierwszy kompleksowo ujmuje problemy zastosowań marketingu w nowym obszarze - na rynku nieruchomości. Barierę upowszechnienia się marketingu w praktyce funkcjonowania podmiotów na rynku nieruchomości stanowi trudność przełożenia instrumentarium stosowanego przez firmy na innych rynkach na działania użyteczne na rynku nieruchomości.

Trudność ta wynika ze specyfiki tego rynku. Oferowane na rynku nieruchomości produkty są różnorodne i niepowtarzalne, transakcje zawiera się rzadko i mają one zazwyczaj znaczny wymiar finansowy.

Rynek nieruchomości stanowi coraz ważniejszą gałąź gospodarki, angażuje szeroką grupę specjalistów, efektywnie adaptuje nowe technologie.

Analiza krytyczna zastosowania koncepcji marketingu-mix dla wybranych segmentów rynku nieruchomości została w niniejszej książce przeprowadzona w kontekście omówionej specyfiki oraz na podstawie interdyscyplinarnej wiedzy z dziedziny architektury, budownictwa, planowania przestrzennego i estetyki, bez których problematyka gospodarowania nieruchomościami jest trudna do zrozumienia.

Ewa Stachura
http://www.e-marketing.pl/ksiazki.php?pid=1093

konto usunięte

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Thierry P.:
Marketing na rynku nieruchomości

Ewa Stachura
http://www.e-marketing.pl/ksiazki.php?pid=1093

SPIS TREŚCI:

Wstęp

Część I. ELEMENTY MARKETINGU-MIX NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI

Rozdział 1. Rynek nieruchomości w Polsce
1.1. Nieruchomości w gospodarce rynkowej
1.1.1. Rynek-gospodarka rynkowa
1.1.2. Rynek nieruchomości w ujęciu systemowym
1.2. Kryteria klasyfikacji nieruchomości
1.2.1. Kryterium funkcji użytkowej
1.2.2. Kryterium własnościowe (podmiotowe)
1.2.3. Kryterium przestrzenne
1.3. Przykłady struktur: przedmiotowej, podmiotowej i przestrzennej budownictwa w Polsce

Rozdział 2. Nieruchomości jako produkt marketingowy
2.1. Marketingowa koncepcja produktu na rynku nieruchomości
2.1.1. Produkt na rynku nieruchomości
2.1.2. Marketingowe atrybuty produktu na rynku nieruchomości
2.2. Cykl życia produktu na rynku nieruchomości
2.2.1. Etapy procesu inwestycyjnego poprzedzające wprowadzenie produktu na rynek
2.2.2. Fazy cyklu życia produktu-nieruchomości
2.3. Segmentacja rynku nieruchomości
2.3.1. Pojęcie segmentacji i jej kryteria na rynku nieruchomości
2.3.2. Praktyka segmentacji na rynku nieruchomości mieszkaniowych
2.4. Konsument indywidualny na rynku nieruchomości

Rozdział 3. Kształtowanie cen nieruchomości
3.1. Kosztowa konstrukcja ceny
3.1.1. Koszty budownictwa mieszkaniowego
3.1.2. Sposoby kosztorysowania inwestycji i rodzaje kosztorysów
Studium przypadku 1. Kosztorys ofertowy domu jednorodzinnego
3.1.3. Metody wyceny nieruchomości mieszkaniowej
3.2. Marketingowa koncepcja ceny na rynku nieruchomości
3.2.1. Czynniki wewnętrzne kształtujące ceny na rynku nieruchomości mieszkaniowych
3.2.2. Czynniki zewnętrzne kształtujące ceny na rynku nieruchomości mieszkaniowych
3.2.3. Testowanie cen nieruchomości mieszkaniowych
Studium przypadku 2. Ceny nieruchomości mieszkaniowych w Krakowie

Rozdział 4. Dystrybucja na rynku nieruchomości
4.1. Formy i procedury sprzedaży nieruchomości
4.1.1. Pojęcie i istota dystrybucji
4.1.2. Formy sprzedaży nieruchomości
4.1.3. Procedury sprzedaży nieruchomości uwarunkowane prawnie
4.2. Kanały dystrybucji na rynku nieruchomości
4.3. Funkcje kanałów dystrybucji na rynku nieruchomości

Rozdział 5. Promocja na rynku nieruchomości
5.1. Relacje między podmiotami-uczestnikami rynku nieruchomości
5.2. Formy komunikacji marketingowej na rynku nieruchomości i ich specyfika
5.3. Instrumenty promocji wykorzystywane przez pośrednika, dewelopera i inwestora samorządowego
5.3.1. Związki promocji z produktem, ceną i dystrybucji na rynku nieruchomości
5.3.2. Narzędzia promocji i promotion-mix w praktyce działalności pośrednika, dewelopera i inwestora samorządowego
5.3.3. Istota i kreowanie marki na rynku nieruchomości
Studium przypadku 3. Reklama prasowa w promowaniu nieruchomości

Część II. STRATEGIE MARKETINGOWE PODMIOTÓW RYNKU NIERUCHOMOŚCI MIESZKANIOWYCH

Rozdział 6. Istota i ogólna klasyfikacja strategii marketingowych

Rozdział 7. Analiza strategiczna makrootoczenia podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych
7.1. Misja, tożsamość i wizerunek - ustalenie celów strategicznych firmy
7.2. Makrootoczenie firmy na rynku nieruchomości mieszkaniowych
7.2.1. Czynniki makrootoczenia
7.2.2. Struktura makrootoczenia firmy deweloperskiej

Rozdział 8. Analiza otoczenia konkurencyjnego podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych
8.1. Struktura otoczenia konkurencyjnego podmiotów rynku nieruchomości
Studium przypadku 4. Analiza SWOT wybranych podmiotów rynku nieruchomości
8.2. Analiza portfelowa produktów dewelopera
8.3. Czynniki wpływające na zachowania konsumenta na rynku nieruchomości mieszkaniowych
8.3.1. Czynniki kulturowe
8.3.2. Czynniki społeczne
8.3.3. Czynniki osobiste
8.3.4. Czynniki psychologiczne

Rozdział 9. Strategie marketingowe w zastosowaniu do podmiotów rynku nieruchomości

Zakończenie
Spis tablic
Spis fotografii
Spis rysunków
Aneks. Spis najważniejszych regulacji prawnych dotyczących nieruchomości
Bibliografia

Ups! Wygląda mi to na kolejną pracę pisaną przez pracownika umysłowego na jakimś uniwersytecie. Brak choćby jednego podrozdziału zaczynającego się od 'Jak...' i aż jeden podrozdział będący studium przypadku wskazują na umiarkowanie praktyczny charakter publikacji. Gdyby kto się jednak skusił i przeczytał, prosimy o komentarze.
Jakub Werelich

Jakub Werelich Media Click, Head of
SEO

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Maciej Sulik:
Thierry P.:
Marketing na rynku nieruchomości

Ewa Stachura
http://www.e-marketing.pl/ksiazki.php?pid=1093

SPIS TREŚCI:

Wstęp

Część I. ELEMENTY MARKETINGU-MIX NA RYNKU NIERUCHOMOŚCI

Rozdział 1. Rynek nieruchomości w Polsce
1.1. Nieruchomości w gospodarce rynkowej
1.1.1. Rynek-gospodarka rynkowa
1.1.2. Rynek nieruchomości w ujęciu systemowym
1.2. Kryteria klasyfikacji nieruchomości
1.2.1. Kryterium funkcji użytkowej
1.2.2. Kryterium własnościowe (podmiotowe)
1.2.3. Kryterium przestrzenne
1.3. Przykłady struktur: przedmiotowej, podmiotowej i przestrzennej budownictwa w Polsce

Rozdział 2. Nieruchomości jako produkt marketingowy
2.1. Marketingowa koncepcja produktu na rynku nieruchomości
2.1.1. Produkt na rynku nieruchomości
2.1.2. Marketingowe atrybuty produktu na rynku nieruchomości
2.2. Cykl życia produktu na rynku nieruchomości
2.2.1. Etapy procesu inwestycyjnego poprzedzające wprowadzenie produktu na rynek
2.2.2. Fazy cyklu życia produktu-nieruchomości
2.3. Segmentacja rynku nieruchomości
2.3.1. Pojęcie segmentacji i jej kryteria na rynku nieruchomości
2.3.2. Praktyka segmentacji na rynku nieruchomości mieszkaniowych
2.4. Konsument indywidualny na rynku nieruchomości

Rozdział 3. Kształtowanie cen nieruchomości
3.1. Kosztowa konstrukcja ceny
3.1.1. Koszty budownictwa mieszkaniowego
3.1.2. Sposoby kosztorysowania inwestycji i rodzaje kosztorysów
Studium przypadku 1. Kosztorys ofertowy domu jednorodzinnego
3.1.3. Metody wyceny nieruchomości mieszkaniowej
3.2. Marketingowa koncepcja ceny na rynku nieruchomości
3.2.1. Czynniki wewnętrzne kształtujące ceny na rynku nieruchomości mieszkaniowych
3.2.2. Czynniki zewnętrzne kształtujące ceny na rynku nieruchomości mieszkaniowych
3.2.3. Testowanie cen nieruchomości mieszkaniowych
Studium przypadku 2. Ceny nieruchomości mieszkaniowych w Krakowie

Rozdział 4. Dystrybucja na rynku nieruchomości
4.1. Formy i procedury sprzedaży nieruchomości
4.1.1. Pojęcie i istota dystrybucji
4.1.2. Formy sprzedaży nieruchomości
4.1.3. Procedury sprzedaży nieruchomości uwarunkowane prawnie
4.2. Kanały dystrybucji na rynku nieruchomości
4.3. Funkcje kanałów dystrybucji na rynku nieruchomości

Rozdział 5. Promocja na rynku nieruchomości
5.1. Relacje między podmiotami-uczestnikami rynku nieruchomości
5.2. Formy komunikacji marketingowej na rynku nieruchomości i ich specyfika
5.3. Instrumenty promocji wykorzystywane przez pośrednika, dewelopera i inwestora samorządowego
5.3.1. Związki promocji z produktem, ceną i dystrybucji na rynku nieruchomości
5.3.2. Narzędzia promocji i promotion-mix w praktyce działalności pośrednika, dewelopera i inwestora samorządowego
5.3.3. Istota i kreowanie marki na rynku nieruchomości
Studium przypadku 3. Reklama prasowa w promowaniu nieruchomości

Część II. STRATEGIE MARKETINGOWE PODMIOTÓW RYNKU NIERUCHOMOŚCI MIESZKANIOWYCH

Rozdział 6. Istota i ogólna klasyfikacja strategii marketingowych

Rozdział 7. Analiza strategiczna makrootoczenia podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych
7.1. Misja, tożsamość i wizerunek - ustalenie celów strategicznych firmy
7.2. Makrootoczenie firmy na rynku nieruchomości mieszkaniowych
7.2.1. Czynniki makrootoczenia
7.2.2. Struktura makrootoczenia firmy deweloperskiej

Rozdział 8. Analiza otoczenia konkurencyjnego podmiotów rynku nieruchomości mieszkaniowych
8.1. Struktura otoczenia konkurencyjnego podmiotów rynku nieruchomości
Studium przypadku 4. Analiza SWOT wybranych podmiotów rynku nieruchomości
8.2. Analiza portfelowa produktów dewelopera
8.3. Czynniki wpływające na zachowania konsumenta na rynku nieruchomości mieszkaniowych
8.3.1. Czynniki kulturowe
8.3.2. Czynniki społeczne
8.3.3. Czynniki osobiste
8.3.4. Czynniki psychologiczne

Rozdział 9. Strategie marketingowe w zastosowaniu do podmiotów rynku nieruchomości

Zakończenie
Spis tablic
Spis fotografii
Spis rysunków
Aneks. Spis najważniejszych regulacji prawnych dotyczących nieruchomości
Bibliografia

Ups! Wygląda mi to na kolejną pracę pisaną przez pracownika umysłowego na jakimś uniwersytecie. Brak choćby jednego podrozdziału zaczynającego się od 'Jak...' i aż jeden podrozdział będący studium przypadku wskazują na umiarkowanie praktyczny charakter publikacji. Gdyby kto się jednak skusił i przeczytał, prosimy o komentarze.

Nic specjalnego, tak jak piszesz, jest to podrecznik akademicki.
Przydatne jedynie do pisania prac lic/mgr ;-)

konto usunięte

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Książkę znam, ale jest bez szału oględnie mówiąc.
Ciekawe pozycje można znaleźć tutaj: http://www.uli.org/
Tomasz Szopiński

Tomasz Szopiński immoclick.pl |
szopinski.eu.org |
doktorzyfirm.pl

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Wojciech Nowak:

P.s Większość odbiorców tego e-maila skorzystało już z okazji zaprezentowania Swojej oferty w serwisie zapraszamy więc również Ciebie,


Witam,

korzystając z zachęty do zaprezentowania oferty,
polecam ebooka własnego autorstwa

jak znaleźć i kupić mieszkanie
czyli na co zwrócić uwagę przy zakupie aby dokonać dobrej i opłacalnej inwestycji?

informacje dostępne są na stronie
http://www.immoclick.pl

Pozdrawiam

Tomasz Szopiński

konto usunięte

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

A co powiecie na to:

http://zlotemysli.pl/27998,1/publication/show/6616/jak...

konto usunięte

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Przemilczymy.

konto usunięte

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Takie poradniki są "dobre", ale znam lepsze książki "do łóżka" (ostatnio bardzo zaciekawiły mnie zbiory felietonów o Rosji Hugo - Badera ;-)

Kryzys jest rajem wytrawnych inwestorów - łatwiej jest wyszukać właściwą nieruchomość oraz wynegocjować odpowiednią cenę, bo jest w czym przebierać.

Jeśli szukacie okazji na rynku nieruchomości, a nie macie ochoty robić tego pełno-etatowo, to najlepiej uzbroić się w cierpliwość i dobrego doradce, którego pracą będzie szukanie, sprawdzanie i ocenianie ofert. Doradca powinien zwrócić uwagę nie tylko na cenę ale przede wszystkim na Wasze oczekiwania, lokalizację, potencjał nieruchomości oraz jej stan prawny (czasami im gorszy tym lepiej dla kupującego ;-)
a niektórzy będą tańsi niż ten poradnik, bo zasilą się prowizją od sprzedającego :-)

Ale zbaczamy z tematu - produkty marketingu nieruchomości.

Co sądzicie na temat poziomu marketingu i reklam nieruchomości w Polsce. Biura nieruchomości dziś głównie skupiają się na gradkach i domiportach a deweloperzy na targach i gratkach i tragicznie zaprojektowanych bilbordach - czy to wystarcza waszym zdaniem?

Czego oczekują wasi klienci, a na co Wy zwracacie uwagę?
Jakie informacje o nieruchomości was interesują najbardziej?
Jaka informacja/obraz/kolor/kompozycja zwraca Waszą uwagę?
Pamiętacie jakieś eventy, kampanie, które was zachwyciły i zachęciły?

Temat: Wybierz produkty marketingu nieruchomości

Szukałem tej książki - jestem właśnie na marketingu rynku nieruchomości na WSKZ i wciągnąłem się w temat, poszukuje dodatkowych źródeł wiedzy. Pracuje na pełen etat, ale studiuję online, więc oszczędzam mnóstwo czasu na dojazdach i weekendy tak naprawdę mam dla siebie. Mimo napiętego grafiku, zostaje czas na przyswajanie materiałów dodatkowych, poszerzających i pasję, i konkretną wiedzę w tym obszarze.



Wyślij zaproszenie do