Jan
J.
specjalista
wizerunku
Temat: Promocja miast przez social media
Damian Hajduk:
Jan J.:?
Bez udziału / wsparcia, zaangażowania, / władz innych partnerów ale tylko możliwe.
W rzeczywistości trudne i mało realne. Natomiast samemu można podejmować pewne inicjatywy nazwijmy wycinkowe ale to bęą tylko inicjatywy na rzecz promocji pomysłu wizerunkowego i oczekiwanie na zmianę stanowiska władz.
Czyli: lepiej siedzieć/leżeć w domu i nic nie robić?
Idąc dalej - jak w ogóle można istnieć, aby cokolwiek zrobić bez partnerstwa z władzą?
Proponuję pracować nad wyjaśnianiem decydentom / nie tylko / znaczenia wizerunku
Miasta a w szczególności korzyści jakie mogą uzyskiwać z tego wizerunku i ewntualnych strat powodowanych zaniedbywniem sprawy. Efektem tych prax powinno być zorientowanie tych osób na potrzeb e kształtowania wizerunku. Można to osiągać np prezentacją dokonań w tym zakresie sąsiadów zza Odry. organizowaniem
seminarów , spotkań warsztatowych, poblikacjami w lokalnej prasie itp
Wart tez uzmysławiać władzy związki między pozytywnym wizerunkiem miasta a takimż wizerunkiem zarządzających miastem władz. Temat rzeka. Natomiast błędem
w mojej ocenie byłoby indywidualne majstrowanie w obszarze który mocno siedzi
w zarządzaniu miastem.