Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Promocja miast przez social media

Damian Hajduk:
Jan J.:
Bez udziału / wsparcia, zaangażowania, / władz innych partnerów ale tylko możliwe.
?
W rzeczywistości trudne i mało realne. Natomiast samemu można podejmować pewne inicjatywy nazwijmy wycinkowe ale to bęą tylko inicjatywy na rzecz promocji pomysłu wizerunkowego i oczekiwanie na zmianę stanowiska władz.

Czyli: lepiej siedzieć/leżeć w domu i nic nie robić?

Idąc dalej - jak w ogóle można istnieć, aby cokolwiek zrobić bez partnerstwa z władzą?


Proponuję pracować nad wyjaśnianiem decydentom / nie tylko / znaczenia wizerunku
Miasta a w szczególności korzyści jakie mogą uzyskiwać z tego wizerunku i ewntualnych strat powodowanych zaniedbywniem sprawy. Efektem tych prax powinno być zorientowanie tych osób na potrzeb e kształtowania wizerunku. Można to osiągać np prezentacją dokonań w tym zakresie sąsiadów zza Odry. organizowaniem
seminarów , spotkań warsztatowych, poblikacjami w lokalnej prasie itp
Wart tez uzmysławiać władzy związki między pozytywnym wizerunkiem miasta a takimż wizerunkiem zarządzających miastem władz. Temat rzeka. Natomiast błędem
w mojej ocenie byłoby indywidualne majstrowanie w obszarze który mocno siedzi
w zarządzaniu miastem.
Artur Kępa

Artur Kępa web designer,
developer, project
manager

Temat: Promocja miast przez social media

poblikacjami

czym? Janie, proszę przestań już :/
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Promocja miast przez social media

Marketing terytorialny, bo o tym mowa, to wiedza stosunkowo nowa w świecie a u nas zupełnie nowa. Wiedza inna od tradycyjnego rozumienia marketingu. Może najbliższa słabo rozpoznanego u nas marketingu usług. Zajmowanie się tym zagadnieniem może być nieszkodliwym hobby, ale nie osób bez specjalistycznej
wielodyscyplinarnej wiedzy. Coż to za wiedza? Najkrócej wiedza z obszaru zarządzania miastami, ekonomii, psychologii społecznej, kulturoznawctwa w wielu innych. Dlatego sprawami zajmują się zespoły. Mózgiem takiego zespołu powinny być osoby rozumiejące o co tu chodzi czyli jaki jest cel tych działań. Ogólnie
cel taki łatwo zapisać:wpływanie na opinie, postawy i zachowania grup społecznych. Jednak ten łatwy zapis jest bardzo trudny w realizacji. Informatyk
nie ma tu nic do zaproponowania. Ale dziergać sobie może.Czy nie lepiej ten zapał skierować na cel pożyteczniejszy czyli tworzenie sprzyjającego klimatu dla marketingu terytorialnego? Promocja miasta bez maketingowego uzasadnienia,
pisałem o tym, jest tylko zabawa. Takich zabaw mamy możliwośc obsewowania wiele
Artur Kępa

Artur Kępa web designer,
developer, project
manager

Temat: Promocja miast przez social media

A skąd Ty o tym wszystkim wiesz? Z praktyki? Wątpie, bo nie masz doświadczenia. Pozostaje teoria. Zatem proszę Cię, podaj link do strony lub tytuł książki, z której to przepisujesz. Zdecydowanie wolę czytać oryginał niż Twoje literówki ;)

Rozumiem, że byłeś (jesteś) już mózgiem takiego zespołu ;)
Jan J.

Jan J. specjalista
wizerunku

Temat: Promocja miast przez social media

Ksiązki Szanowny Pan będzie łaskaw sobie poszukać w literaturze przedmiotu.
Proponuję zacząć od T.Markowskiego ,, Zarządzanie rozwojem miast,, i tegoż autora ,,marketing terytorialny,,. Link a raczej adres: Polska Akademia Nauk
Studia KPZK ROK 2006. A jak się uda przebrnąć to potem łatwiej pójdzie z takimi autorami jak Szromnik,Domanski,Karwowski,Wojciechowski. Osoby nie nawykłe do
czytania uprzedzam ,ze jest to literatura nużąca. Ale dla fachowca drobiazg.
Arek Tomasik

Arek Tomasik Specjalista ds.
marketingu, brak

Temat: Promocja miast przez social media

Jak najbardziej jest to świetny pomysł , dodatkowo można zakupić płatne like Ja kupuje poprzez https://instapromo.pl/produkt/lajki-instagram/



Wyślij zaproszenie do