Łukasz Plutecki

Łukasz Plutecki Agencja Interaktywna
NetArch,
www.plutecki.net

Temat: jaki model rozlicznia reklamy najkorzystniejszy dla obu...

To ja bym chyba był za tym, żeby reklame wprowadzić 2 kierunkowo:

- pod tekstami linki kontekstowe do serwisów, które oferują dane produkty (tu na zasadzie prowizji) - należy jednak pamiętać, ze serwis powinien informować a nie promować ;) żebyście nie stracili na obiektywności i jakości tekstów

- bannery, video itd CPM
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: jaki model rozlicznia reklamy najkorzystniejszy dla obu...

Mirek Połyniak:
nie ma [najbardziej] sprawiedliwego modelu :)

przecież obie strony mają przeciwne interesy!


Fakt

Najlepiej zrobić tak jak PKO BP w Afilo. Dać kampanię CPL i nieaktywną stronę docelową. :)

Temat: jaki model rozlicznia reklamy najkorzystniejszy dla obu...

Katarzyna Iwaniuk:

nie unikam, tylko pociagam tę część wypowiedzi, która najbardziej mnie interesuje - obecnia wspólczynnik odrzuceń to 7% - wiec chyba niewielki, jasne, ze mógłby być mniejszy, ale i tak jest sie czym chwalić... nie siędze na stałe w tych liczbach, tym zajmuje sie u nas kto inny... dlatego chwilowo zwlekam... liczby, które dla mnie sa wazne to:

1.150.000 rzeczywistych użytkowników.
2.1. 000.000 odsłon miesięcznie.
3.W skali tygodnia gwarantujemy dostęp w postaci mailingu do blisko 25.000 osób, będących naszymi stałymi subskrybentami.
sorry, ale w taki bouncing rate trudno uwierzyć... to by graniczyło z rekordem swiata :)))
w tych użytkowników tez trudno uwierzyć :)))
pozdr. mfs
ps.
motofocus.pl
Traffic statistics
All traffic statistics are estimates.
Country Worldwide
[Google Analytics data shared by publisher] Unique visitors (estimated cookies)
43 K 43 K
[Google Analytics data shared by publisher] Unique visitors (users)
27 K 27 K
[Google Analytics data shared by publisher] Reach
0.2% 0.0%
[Google Analytics data shared by publisher] Page views
120 K 140 K
[Google Analytics data shared by publisher] Total visits
54 K 58 K
[Google Analytics data shared by publisher] Avg visits per visitor
2 2.2
[Google Analytics data shared by publisher] Avg time on site
3:30 3:30Michał Filip Sobański edytował(a) ten post dnia 01.07.09 o godzinie 01:21

Następna dyskusja:

Jaki adres dla regionalnego...




Wyślij zaproszenie do