Temat: Drugi mailing
Ja się przyczepię do layoutu,
wypadałoby odrobinę się przyłożyć i poprawić kompozycję (jako fotograf powinieneś wiedzieć o co chodzi), tutaj masz lekki chaos.
- doklejone do projektu dane kontaktowe wiszą bez sensu.
- teksty w tej chwili wyglądają tak jakby każda z informacji była najważniejsza, przez co żadna nie wygląda na ważną, a całości nie bardzo się chce czytać.
- Jeden główny element przyciągający wzrok (zdjęcie, hasło, button)
W kwestii technicznej:
brak informacji o firmie i zasadach rozsyłania mailingu czyni Cię spamerem
w stopce powinieneś podać nazwę firmy, adres telefon, fax, stronę www, informacje jak się wypisać z listy mailingowej wraz z linkiem i informacją o przestrzeganiu zasad poufności itp. Jeśli ktoś się wypisze broń boże nie wysyłaj do niego kolejnej oferty.
przygoruj projekt tak, żeby zachował układ elementów i dał się przeczytać jeśli klient maila wytnie obrazki(outlook robi to nagminnie).
Dodaj w nagłówku linijkę tekstu z informacją "Jeśli ten e-mail nie wyświetla się prawidłowo..." i linkiem do strony www, gdzie będziesz wyświetlał swój mailing.