Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Zapraszam do zadawania pytań.
Przez 2 tygodnie będę odpowiadał na Wasze pytania.

Dziękuję :-)

Dział E-biznes/Marketing na forum http://cnnb.iq24.pl/Adam Maciejczyk edytował(a) ten post dnia 30.03.09 o godzinie 15:42

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

"Wspomóż Forum-Kliknij w Reklamę :-) "

Adkontekst + pop up+ jakiś baner + swl w stopce- wygląda na porządne forum

konto usunięte

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Adam Maciejczyk:
Zapraszam do zadawania pytań.
Przez 2 tygodnie będę odpowiadał na Wasze pytania.

Jak uzyskać CTR na poziomie 75% dla billboardu 750x100 px przy kampanii banerowej prowadzonej dla dużej firmy budowlanej w największych polskich portalach internetowych na stronach głównych nie stosując przy tym żadnego targetowania?

Za konkretną odpowiedź stawiam flaszkę i dorzucam ogórki. Kieliszek też się znajdzie. ;-)
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Darek J.:
"Wspomóż Forum-Kliknij w Reklamę :-) "

Adkontekst + pop up+ jakiś baner + swl w stopce- wygląda na porządne forum

Mówisz to bo jest 1 Kwietnia?
Czy na serio?

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Adam Maciejczyk:
Darek J.:
"Wspomóż Forum-Kliknij w Reklamę :-) "

Adkontekst + pop up+ jakiś baner + swl w stopce- wygląda na porządne forum

Mówisz to bo jest 1 Kwietnia?
Czy na serio?

Mówię to co widzę, jeżeli o czymś zapomniałem proszę popraw mnie.
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

A szczerze to co ci się nie podoba...
Reklama "latająca" swf jest raz dziennie.
A zbędne banery po ich powstaniu usuwam po ok. 7 dniach...

"Jak uzyskać CTR na poziomie 75% dla billboardu 750x100 px przy kampanii bannerowej prowadzonej dla dużej firmy budowlanej w największych polskich portalach internetowych na stronach głównych nie stosując przy tym żadnego targetowania?

Za konkretną odpowiedź stawiam flaszkę i dorzucam ogórki. Kieliszek też się znajdzie. ;-)"

Mam już odpowiedź i myślę, że w poniedziałek będzie na forum...

A co do "nagród" wole podziękowanie na forum http://cnnb.iq24.pl/
pod odpowiedzią.
Do alkoholu mam wstręt...
...Ogórków nie lubię...

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Po prostu wygląda to bardzo mało ale za to bardzo mało profesjonalnie. Nic poważnego nie robi się pod pkt z swl...

konto usunięte

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Darek J.:
profesjonalnie. Nic poważnego nie robi się pod pkt z swl...
Darku, nie ta grupa zbaczasz zupełnie z tematu.

konto usunięte

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Adam Maciejczyk:
"Jak uzyskać CTR na poziomie 75% dla billboardu 750x100 px przy kampanii bannerowej prowadzonej dla dużej firmy budowlanej w największych polskich portalach internetowych na stronach głównych nie stosując przy tym żadnego targetowania?

Za konkretną odpowiedź stawiam flaszkę i dorzucam ogórki. Kieliszek też się znajdzie. ;-)"

Mam już odpowiedź i myślę, że w poniedziałek będzie na forum...

A co do "nagród" wole podziękowanie na forum http://cnnb.iq24.pl/
pod odpowiedzią.

Czekam zatem. Poproszę o link do odpowiedzi, gdy tylko się pojawi. ;-)Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 02.04.09 o godzinie 21:58
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Odpowiedź gotowa...

Link do odpowiedzi...
http://cnnb.iq24.pl/default.asp?grupa=78993&temat=3994...

Ogórki i flaszkę proszę przysłać poleconym... :-)
Marek S.

Marek S. CEO | Chief
Strategy Officer @
Przeagencja

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

ja kliknąłem w link.
kliknąłem także w link do oficjalnego stanowiska na temat reklamy bannerowej.

nie będę prowadził dyskusji na żaden z tych tematów - bo to, co tam znalazłem trudno mi merytorycznie podsumować.

takich bzdur i ciemnogrodu nie czytałem w życiu.

jeśli ktoś chce przeczytać to co jest w tym linku - niech czyta, ale tylko po to by się pośmiać, albo by współczuć.

w ogóle to jeśli pan pracuje gdzieś to niech pan nie podaje prawdziwych danych osobowych, bo pana zwolnią za takie głupoty.Marek マレック Stankiewicz edytował(a) ten post dnia 09.04.09 o godzinie 11:42
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Ja tego nie pisałem, a nawet nie czytałem.
Dostałem link i opis...

Po przeczytaniu po raz pierwszy teraz tego artykułu...to założenie z budżetem na ta reklamę to ok 50.000 jak nie więcej...

Ale cóż wykonuję tylko Swoja pracę...

Jak tylko zeskanuję legitymację pracowniczą i prasową dla Metra-Bydgoszcz to możemy porozmawiać o moich "prawdziwych"(czytaj: "nieprawdziwych") danych...Adam Maciejczyk edytował(a) ten post dnia 09.04.09 o godzinie 12:23
Marek S.

Marek S. CEO | Chief
Strategy Officer @
Przeagencja

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Adam Maciejczyk:
Ja tego nie pisałem, a nawet nie czytałem.
Dostałem link i opis...


czyli jest więcej superadminów na tym formu :) ? nie Tylko Pan?
Po przeczytaniu po raz pierwszy teraz tego artykułu...to założenie z budżetem na ta reklamę to ok 50.000 jak nie więcej...

a apropos odpowiedzi ;) poziom jak w obu postach na tym dziwnym forum.

Jak tylko zeskanuję legitymację pracowniczą i prasową dla Metra-Bydgoszcz to możemy porozmawiać o moich "prawdziwych"(czytaj: "nieprawdziwych") danych...

tiaMarek マレック Stankiewicz edytował(a) ten post dnia 09.04.09 o godzinie 12:36
Marcin Barciński

Marcin Barciński Head of Mobile and
Business Development
w NK.pl

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

widzę, że wszyscy niezmiernie się cieszą z obecności na forum prawdziwego guru e-marketingu (e-guru?). taki folklor jest dosyć zabawny, ale chyba czas zakończyć ten wątek... chyba, że faktycznie szanowny przedmówca osiągnie rzeczone 75% CTR

w kolejnym odcinku poprosimy o porade jak osiągnąć ctr>100%
Ryszard S.

Ryszard S. Wolny strzelec

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

To proste. Trzeba "umieć liczyć". Licznik w tym wypadku nie musi prawdziwy, za to musi być większy od mianownika. :)
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Na tym forum ja osobiście nie piszę od października jako SuperAdmin
SuperAdminów jest 2 (Dwóch)

Dziękuję za rozmowę.

konto usunięte

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Adam Maciejczyk:
Odpowiedź gotowa...

Link do odpowiedzi...
http://cnnb.iq24.pl/default.asp?grupa=78993&temat=3994...

Ogórki i flaszkę proszę przysłać poleconym... :-)

Ogórków ani flaszki nie będzie, bo ta odpowiedź to jest chyba żart. Nie jest poparta jakąkolwiek wiedzą.
Cytuję:

"Każdy większy portal na którym taka reklama miała by być wyświetlana posiada często odwiedzany dział budownictwo...

Gdyby założyć, że mamy budżet na miesięczną reklamę która będzie jedyną wyświetlaną w takim dziale to możemy utrzymać skuteczność na poziomie do 40%.

Tak 40% ...
Jednak to nie jest pewne gdyż jest to metoda ryzykowna."

Pewnie, że 40% nie jest pewne, bo taki wynik jest dzisiaj praktycznie nieosiągalny. Skąd w ogóle takie dane? Przecież to jest science-fiction...

Dalej:
"To czy Nasza reklama będzie skuteczna zależy też od wyświetlanego bannera..."

Tak rozumując agencje interaktywne powinny zwalniać ludzi od strategii na ich miejsce przyjmując copywriterów... Gdyby jakaś agencja zrobiła banner o skuteczności 75% to chyba wszystkie nagrody począwszy od Webstarów, a skończywszy na Fryderykach, znalazłyby się w jej kolekcji. Radzę zapoznać się z materiałami dotyczącymi wielkości CTR reklamy displayowej w kampaniach internetowych. Polecam tutaj artykuł:
http://interaktywnie.com/newsy/2922-sredni-ctr-dla-rek...

Powiedz Adamie, z jakiej racji Ty oraz ekipa, z którą współpracujesz udzielacie jakichkolwiek porad dotyczących e-marketingu?
Działacie na niekorzyść branży interaktywnej, pisząc jakieś bzdury i opierając się na danych wyssanych z palca. Tak chcecie edukować rynek? Przecież to po prostu żenada. Wiedzy nie tworzy się w końcu na poczekaniu.Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 10.04.09 o godzinie 09:06
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Grzegorz Skuza:
Powiedz Adamie, z jakiej racji Ty oraz ekipa, z którą współpracujesz udzielacie jakichkolwiek porad dotyczących e-marketingu?
Działacie na niekorzyść branży interaktywnej, pisząc jakieś bzdury i opierając się na danych wyssanych z palca. Tak chcecie edukować rynek? Przecież to po prostu żenada. Wiedzy nie tworzy się w końcu na poczekaniu.Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 10.04.09 o godzinie 09:06

W dobie internetu każdy może uchodzić za eksperta :(.
Pozostaje tylko liczyć na krztynę rozsądku czytających.
Takich postów było już kilka, bo i takich ekspertów jest dużo.
Najbardziej śmieszne jest to jak się obruszają kiedy im się wytyka bzdurność ich wypowiedzi.

Pozdr
JK
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?

Ja się nie oburzam, tylko przyjmuje to i przekazuje...
Nie wiadomo z jakich powodów Główny Koordynator projektu CNNB nie może mieć profilu na GL...

Gdzie widzisz błędy z chęcią przekażę sugestię, lud sam to zrób
wyślij e-mail na adres viper134@poczta.fm a na końcu tematu wpisz (cnnb)

Zauważyłem że artykuł o banerach został poprawiony...
http://cnnb.iq24.pl/default.asp?grupa=78993&temat=39943

Następna dyskusja:

MIKE FILSAIME -Takiego webi...




Wyślij zaproszenie do