Temat: Czego jeszcze nie wiesz o Marketingu?
Adam Maciejczyk:
Odpowiedź gotowa...
Link do odpowiedzi...
http://cnnb.iq24.pl/default.asp?grupa=78993&temat=3994...
Ogórki i flaszkę proszę przysłać poleconym... :-)
Ogórków ani flaszki nie będzie, bo ta odpowiedź to jest chyba żart. Nie jest poparta jakąkolwiek wiedzą.
Cytuję:
"Każdy większy portal na którym taka reklama miała by być wyświetlana posiada często odwiedzany dział budownictwo...
Gdyby założyć, że mamy budżet na miesięczną reklamę która będzie jedyną wyświetlaną w takim dziale to możemy utrzymać skuteczność na poziomie do 40%.
Tak 40% ...
Jednak to nie jest pewne gdyż jest to metoda ryzykowna."
Pewnie, że 40% nie jest pewne, bo taki wynik jest dzisiaj praktycznie nieosiągalny. Skąd w ogóle takie dane? Przecież to jest science-fiction...
Dalej:
"To czy Nasza reklama będzie skuteczna zależy też od wyświetlanego bannera..."
Tak rozumując agencje interaktywne powinny zwalniać ludzi od strategii na ich miejsce przyjmując copywriterów... Gdyby jakaś agencja zrobiła banner o skuteczności 75% to chyba wszystkie nagrody począwszy od Webstarów, a skończywszy na Fryderykach, znalazłyby się w jej kolekcji. Radzę zapoznać się z materiałami dotyczącymi wielkości CTR reklamy displayowej w kampaniach internetowych. Polecam tutaj artykuł:
http://interaktywnie.com/newsy/2922-sredni-ctr-dla-rek...
Powiedz Adamie, z jakiej racji Ty oraz ekipa, z którą współpracujesz udzielacie jakichkolwiek porad dotyczących e-marketingu?
Działacie na niekorzyść branży interaktywnej, pisząc jakieś bzdury i opierając się na danych wyssanych z palca. Tak chcecie edukować rynek? Przecież to po prostu żenada. Wiedzy nie tworzy się w końcu na poczekaniu.
Grzegorz Skuza edytował(a) ten post dnia 10.04.09 o godzinie 09:06