Mateusz P.

Mateusz P. logi(sty)ka

Temat: brak marketingu internetowego firmy

podobno to, czego nie ma w internecie nie istnieje.

ale sa zapewne firmy, duze tez, ktore nie stosuja marketingu internetowego. nie maja swoich stron internetowych, nie ma ich w internecie.

jakie to firmy, jakie typy firm? i jakie sa przyczyny tego, ze nie nie prowadza marketingu przez siec?

(mowie o firmach srednich i duzych, dzialajacych legalnie)

konto usunięte

Temat: brak marketingu internetowego firmy

...ja mam problem z restauracjami i kawiarniami szczególnie tymi poza 500 000 miastami
a dlaczego nie prowadzą marketingu przez internet?? stawiam albo na brak wyobraźni (marketingowej właśnie)albo na niechęć wydawania pieniędzy...Artur Barcik edytował(a) ten post dnia 05.03.08 o godzinie 16:10

konto usunięte

Temat: brak marketingu internetowego firmy

Może nie mają problemu z brakiem klientów? Znam takich... niewielu, ale zawsze.
Rafał Tatarek

Rafał Tatarek Dyrektor Sprzedaży i
Marketingu - Grupa
FIT.PL

Temat: brak marketingu internetowego firmy

Np Kimebrly-Clark, Marka Velvet w ogóle nie ma promocji w sieci...

Powodów jest kilka ale najważniejszy to koncentracja na TV i promocji w POS.
Tomasz Kita

Tomasz Kita Agencja interaktywna
& reklamowa -
Studio72

Temat: brak marketingu internetowego firmy

np kilka hut, które mają kontrakty dlugoterminowe, i wypelniony portfel zamowień

w wielku przypadkach, jest to jednak problem mentalnosci,
wiekszosc ludzi juz dorosla ze trzeba miec strone internetowa,
teraz musza dorosnac w temacie, ze nikt tej strony nie znajdzei bez e-marketingu i jestem pewien ze pozycjonowanie i linki platne beda w przyszlosci drogie (za duzo firm bedzie probowalo)Tomasz Kita edytował(a) ten post dnia 10.03.08 o godzinie 12:21
Mateusz P.

Mateusz P. logi(sty)ka

Temat: brak marketingu internetowego firmy

huta nie ma strony www a boeing ma mimo ze zamowien ma na wiele lat do przodu a ich suma to kilka mld usd
Mateusz P.

Mateusz P. logi(sty)ka

Temat: brak marketingu internetowego firmy

taka dygresja: myślę, że o pozycji firmy świadczy też czasmi fakt, iż nie mają super strony internetowej z opisanymi wszystkimi usługami, ofertami itd, lecz np. jedynie nazwę i adres. i koniec. tylko to. jedna podstrona z samym adresem i nazwą. więc są w internecie, jak by ktoś szukał maila czy telefonu ale nie muszą namawiać do usług.
i to może być np. biuro architektoniczne, może znana kancelaria prawna, albo w ogóle jakieś firmy, też mniejsze, ale takie które wśród swoich potencjalnych odbiorców mają dostatecznie znany brand.
Tomasz Kita

Tomasz Kita Agencja interaktywna
& reklamowa -
Studio72

Temat: brak marketingu internetowego firmy

huty mają strony, mówilem o emarketingu, ktorego nie robią



Wyślij zaproszenie do