Michał Korba

Michał Korba W kwestii kontaktu
zapraszam na
LinkedIN
https://pl.linke...

Temat: badanie skuteczności działań wirusowych w internecie

Witam wszystkich. Poszukuję usilnie i na razie bez spodziewanego efektu;(. Wyników badań dotyczących skuteczności działań z zakresu marketingu wirusowego w sieci. Materiały do których dotarłem pochodzą z 2006 roku także są raczej nie współmierne do panujących w tym momencie realiów. Będę bardzo wdzięczny za pomocne linki. Z góry dzięki

konto usunięte

Temat: badanie skuteczności działań wirusowych w internecie

Immersum (http://immersum.pl) podaje dane, o które Ci chodzi. Popatrz po stronach firm, które zajmują się marketingiem wirusowym. Na pewno znajdziesz tam konkretne case study.
Michał Korba

Michał Korba W kwestii kontaktu
zapraszam na
LinkedIN
https://pl.linke...

Temat: badanie skuteczności działań wirusowych w internecie

Grzegorz Skuza:
Immersum (http://immersum.pl) podaje dane, o które Ci chodzi.

Chodzi mi bardziej o metodologię obliczania skuteczność, i połączenie twardych parametrów tak jak CTR, ilość wyświetleń filmikow z jakimiś parametrami miękkimi
Popatrz po stronach firm, które zajmują się marketingiem wirusowym. Na pewno znajdziesz tam konkretne case study.

caseów jest sporo brak jednak konkretnych danych.

Zdaję sobie w pełni sprawę, że każdy wirus jest inny i praktycznie wszystko zależy od przyczepności przekazu, i dokładnego doboru grupy docelowej od której ma cała epidemia się zacząć, Ale czy może ktoś natknął się na metodologie estymacji, lub jakieś ogólne badania dotyczące skuteczności tych działań.

W trakcie poszukiwań natrafiłem na taki wzór:
n=pN/(1-R)
gdzie:

n - zasięg kampanii,
p - prawdopodobieństwo pozytywnej reakcji na komunikat (rozmowa
z innymi, przesłanie linka znajomemu),
N – liczba osób zaangażowanych w kampanię jako pokolenie „0”
R – stopa reprodukcji (średnia liczba osób informowana przez jednego uczestnika kampanii).

Zastanawia mnie jednak kolejna kwestia, czy ktoś podjął temat ewaluacji i opisu samego case. O co mi chodzi
przykład wirusa "hotmail" czy "Dove" występuje praktycznie we wszystkich opisach samego pojęcia "marketing wirusowy".

Ciekawi mnie czy ktoś próbował mierzyć zasięg nie tylko wirusa ale samego opisu wirusa.



Wyślij zaproszenie do