Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Grupa P.:
[url]http://www.pgs.org.pl/pozycjonowanie/e-public-relation...[url]

Ja jednak jestem za pozytywnym promowaniem się a nie sprawdzaniem "szewca"
Strona źle zrobiona, jesteśmy debilami itp

A ja sprawdzam "szewców". Skoro mam im powierzyć swoje pieniądze, to wolę takiemu, co mu obcas nie odpada.

marketing szeptany szkolenia TOP 3
buzz marketing szkolenia TOP 3
Nie piszę o frazach innych bo nie mam tu czasu rozmawiać z profesjonalistami

Ja tam się nie znam... Ale Google mi mówi, że tych fraz miesięcznie szuka... 0 osób. Więc z tej pozycji w Top3 żadna pociecha.

Zapraszam do współpracy przede wszystkim Klientów, a marketingowców na konsultacje i doradztwo :-)

Chyba się nie zdecyduję :) Ale może kiedyś... ;)
Życzę sukcesów wszystkim również Panu p. Ireneuszu :-)

Ja również życzę sukcesów.

konto usunięte

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Grupa PGS:
Nie pakujcie linków na siłę specjaliści. :)

O optymalizacji też chyba zapominacie. A wracając do fraz:

Obrazek

Nie mam pytań. Nie zwalajcie, że to narzędzie propozycji słów kluczowych czy coś, bo jednak jakieś poglądy na temat waszych możliwości i pomysłów daje.

Ale gratuluję, chociaż ciężko się dyskutuje z całą grupą PGS zamiast z jej pracownikiem. :E

W kwestii pytania w temacie:

Jeżeli to jakieś grubsze działania - najlepiej połączyć adwords z pozycjonowaniem. Przy okazji - za pomocą AdWords można fajnie testować popularność określonych fraz - zwłaszcza w dobie no provided stale przyrastającego w statystykach. Ale to już zabawy dla bogatszych klientów.
Paweł Nowak

Paweł Nowak Specjalista

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Przecież każdy tutaj powinien wiedzieć, że dzięki tej rozmowie idziemy w góre w słowach kluczowych :-)
A poglądy mamy takie , i każdy ma prawo mieć swoje.
Przynajmniej je uszanujcie, a my wiemy swoje bo działamy już długo na tym rynku i to jest z życia wzięte :-)

Ja mam trochę inne zdanie na temat fraz:
marketing szeptany szkolenia TOP 3
buzz marketing szkolenia TOP 3

Wystarczy, że kilka osób odwiedzi stronę po tych frazach i podobnych i kilku Klientów pozyskamy w ten sposób to
już jest sukces.

Powodzenia,
my kończymy dyskusje , może znów za kilka tygodni się odezwiemy :-)

http://www.pgs.org.pl/pozycjonowanie
Łukasz Rynkowski

Łukasz Rynkowski Account Manager w
Wywar Interactive

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Wracając do głównego tematu.

Obydwa działania powinny być realizowane równocześnie
Dzięki AdWords możemy sprawdzić jakie frazy i słowa kluczowe są najbardziej efektywne i wykorzystać je do
pozycjonowania organicznego.

Oczywiści AdWords daje efekty od razu, jest to droższe rozwiązanie
Pozycjonowanie organiczne wymaga więcej czasu (minimum kilka miesięcy) i ciągłej pielęgnacji.

Pozdrawiam
Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Łukasz R.:

Oczywiści AdWords daje efekty od razu, jest to droższe rozwiązanie

Moje doświadczenia pokazują, że nie zawsze AdWords jest droższym rozwiązaniem. Każda fraza/grupa fraz powinna być przeanalizowana indywidualnie pod kątem kosztów vs. efekty. Generalizowanie przestaje tutaj być prawdziwe.
Pozycjonowanie organiczne wymaga więcej czasu (minimum kilka miesięcy) i ciągłej pielęgnacji.

Właśnie - i to nie dzieje się za darmo.
Maciej Chiniewicz

Maciej Chiniewicz #marketing
internetowy
#promocja w
internecie

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Przy mikro biznesach polecam Ad Words przez 3-4 pierwsze miesiące w trakcie osiągania pozycji w wynikach organicznych.

Budżet miesięczny na Ad Words: 400 zł(miesiąc) plus 150 zł netto(m-c) za prowadzenie kampanii

plus

Pozycjonowanie minimum: 6 słów kluczowych w kwocie maksymalnego budżetu: 610 zł netto. Płatność oczywiście tylko za efekty plus zaliczka wstępna pokrywająca budżet 2-miesięczny plus gratis 2-miesięcy złotówkowych.
Maciej Chiniewicz

Maciej Chiniewicz #marketing
internetowy
#promocja w
internecie

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Łukasz R.:
Wracając do głównego tematu.

Obydwa działania powinny być realizowane równocześnie
Dzięki AdWords możemy sprawdzić jakie frazy i słowa kluczowe są najbardziej efektywne i wykorzystać je do
pozycjonowania organicznego.

Oczywiści AdWords daje efekty od razu, jest to droższe rozwiązanie
Pozycjonowanie organiczne wymaga więcej czasu (minimum kilka miesięcy) i ciągłej pielęgnacji.

Pozdrawiam

Panie kolego przy mikro firmach trzeba proponować rozwiązania optymalne. Pod dane biznesy. Prowadzenie przez cały okres umowy jednocześnie prac przy seo i sem jest nieefektywne i nie proporcjonalne do budżetu, który często małe, mikro firmy na usługi marketingu internetowego maja bardo ograniczone budżety roczne, a już nie wspominając o miesięcznych.

A po drugie nie można pokazać klientowi, że jest jakimś testerem. PROFESJONALIZM PANOWIE! :-)
Janusz Krupiński

Janusz Krupiński GEO- & E-marketing,
Pro-advert.pl

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Maciej C.:
Przy mikro biznesach polecam Ad Words przez 3-4 pierwsze miesiące w trakcie osiągania pozycji w wynikach organicznych.

Budżet miesięczny na Ad Words: 400 zł(miesiąc) plus 150 zł netto(m-c) za prowadzenie kampanii

plus

Pozycjonowanie minimum: 6 słów kluczowych w kwocie maksymalnego budżetu: 610 zł netto. Płatność oczywiście tylko za efekty plus zaliczka wstępna pokrywająca budżet 2-miesięczny plus gratis 2-miesięcy złotówkowych.

LOL
To jest faktycznie rozwiązanie pod dany biznes :))
PROFESJONALIZM PANOWIE!!!
Paweł Nowak

Paweł Nowak Specjalista

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Płatność po efekcie - super dla Klienta, ale moim zdaniem płaci się za pracę a nie efekt. Przecież za 3 miesiące .... hmm ;-) jak wyciągnąć kasę od Klienta? Mam złe doświadczenia :-) Ja biorę kasę za każdy miesiąc, a jeśli Klient wpłaci z góry to dostaje rabattttttttt :-)
Co Wy na to chłopaki i dziewczyny ?
Tylko nie piszcie proszę, że wiecie najlepiej a ja jestem głupi - proszę o dyskusję :-)

polecam się :-)
[url]http://www.pgs.org.pl/pozycjonowanie/e-public-relation...[url]

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Andrzej Wroniecki

Andrzej Wroniecki Aż wykreowani.pl

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Ireneusz A.:
Łukasz R.:

Oczywiści AdWords daje efekty od razu, jest to droższe rozwiązanie

Moje doświadczenia pokazują, że nie zawsze AdWords jest droższym rozwiązaniem. Każda fraza/grupa fraz powinna być przeanalizowana indywidualnie pod kątem kosztów vs. efekty. Generalizowanie przestaje tutaj być prawdziwe.
Pozycjonowanie organiczne wymaga więcej czasu (minimum kilka miesięcy) i ciągłej pielęgnacji.

Właśnie - i to nie dzieje się za darmo.

Ależ Pan jest czasem cięty na różnej maści specjalistów ale powiem szczerze - bardzo fajnie czyta się niektóre Pana wypowiedzi :)

A adwords - racja, nie zawsze jest droższy - wystarczy wziąć frazy o wyszukaniach >100 miesięcznie - a to pierwszy z brzegu przykład
Ireneusz Adamczyk

Ireneusz Adamczyk Pomagamy Firmom
budować przewagę
konkurencyjną

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Andrzej W.:

Ależ Pan jest czasem cięty na różnej maści specjalistów ale powiem szczerze - bardzo fajnie czyta się niektóre Pana wypowiedzi :)

A adwords - racja, nie zawsze jest droższy - wystarczy wziąć frazy o wyszukaniach >100 miesięcznie - a to pierwszy z brzegu przykład

Panie Andrzeju :) - prowadząc sklep internetowy często szukam specjalistów w różnych obszarach. I niestety często są to "specjaliści".

To właśnie "specjaliści" powodują, że muszę się wielu rzeczy uczyć sam i dochodzić do efektów metodą prób i błędów. Trwa to przez to dłużej. Ma to oczywiście tę zaletę, że cały czas się rozwijam i sprawia mi to frajdę, a pieniądze, które mogli zarobić inni inwestuję w siebie :)
Andrzej Wroniecki

Andrzej Wroniecki Aż wykreowani.pl

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

No to czekam na Pana doświadczenia z Google Zakupy
Karol Żak

Karol Żak Dyrektor DS.
Handlowych

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

mija kilka miesięcy, Google Zakupy? To jest to :) Pierwsze realne narzędzie w AdWordsie które daje zarobić praktycznie w każdej branży produkcyjnej jeśli chodzi o nowego klienta a nie działania remarketingowe :) Uruchamiałem Google Shops już w wielu branżach i wszędzie daje dobry efekt.

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Witam

Przyłączam się do dyskusji.
Biorąc pod uwagę liczne algorytmy Google na dzień dzisiejszy wygrywają kampanię w Google Adwords.
Adwords jest efektywne i bardzo mierzalne. Jedyne o co trzeba dbać by generowały one zadowalający poziom zysków to ciągła optymalizacja kampanii. Jest ona bardzo ważna, ponieważ samo uruchomienie kampanii bez jej doglądania nie przyniesie dobrego zwrotu z inwestycji. Problem w tym , że tworzący ją nie mają na to czasu i pozostawiają budżet wyklikaniu, a sukces tkwi u oszczędzaniu tam gdzie jest to możliwe. Warto skorzystać z pomocy agencji interaktywnych, które za niewielka opłatę abonamentową podejmą się tej ciągłej pracy. Więcej na ten temat znajdziecie na http://ppcefekt.pl/

Jullian W.:
Witam,
Jaka forma reklamy będzie odpowiednia dla mojego biznesu? zastanawiam się nad linkami sponsorowanymi oraz pozycjonowaniem słów kluczowych. Trochę przewałkowałem temat i jednak nie jestem w stanie podjąć decyzji. o ile dobrze się naczytałem adwordsy mogę samemu zrealizować. Proszę o opinie
Mick Kennys

Mick Kennys Student, UEK

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Moje doświadczenie pokazuje, że obecnie coraz bardziej adwords niestety...
Anna Wachowicz

Anna Wachowicz Manager, IKEA
Trading Services Sp.
z o.o.

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Zdecydowanie jedno i drugie - mój mąż prowadzi firmę zajmującą się budową domów z bali. Miesięcznie na Adwordsy wydawał około 1000 zł na kliknięcia (miał same Adwordsy). Wydawało się to sporo, a i tak było to ograniczone budżetem więc zaczął szukać firmy która połączy pozycjonowanie i Adwords. W tej chwili wydaje 400 zł na pozycjonowanie (ma 3 frazy: domy z bali, dom z bali, domy drewniane), a do tego przeznacza sobie około 200 zł na Adwordsy na frazy dodatkowe typu: domy z bali cena, domy drewniane cena itd. Tak więc zamyka się w kwocie 600 zł, ale zapytań ma więcej, bo nie wydaje już po kilka złotych za kliknięcie, i wyświetla się zawsze. Taniej i skuteczniej.

konto usunięte

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Basia N.:
Zdecydowanie adwords. Skuteczna 100%. Co więcej, umożliwia ona monitoring przebiegu kampanii. Posiadamy także wgląd w szczegółową aktywność zainteresowanych internautów a także możliwość specyfikacji doboru i nieinwazyjność reklam Adwords, czyli reklamy te wyświetlają się osobą jedynie zainteresowanym danym tematem.

Ze swojej strony polecam - http://www.webmetro.pl/adwords/. Korzystam z ich usług już dłuższy czas i widzę, że znają się na rzeczy! Efekty widoczne i biznes pnie się w górę.

A konto założyłam by polecać.. polecać.. polecać....

http://www.goldenline.pl/basia-nowowiejska/wypowiedzi/
Adam Wiatkowski

Adam Wiatkowski Data Architect |
E-commerce & Digital
Data Leader

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Anna W.:
Zdecydowanie jedno i drugie - mój mąż prowadzi firmę zajmującą się budową domów z bali. Miesięcznie na Adwordsy wydawał około 1000 zł na kliknięcia (miał same Adwordsy). Wydawało się to sporo, a i tak było to ograniczone budżetem więc zaczął szukać firmy która połączy pozycjonowanie i Adwords. W tej chwili wydaje 400 zł na pozycjonowanie (ma 3 frazy: domy z bali, dom z bali, domy drewniane), a do tego przeznacza sobie około 200 zł na Adwordsy na frazy dodatkowe typu: domy z bali cena, domy drewniane cena itd. Tak więc zamyka się w kwocie 600 zł, ale zapytań ma więcej, bo nie wydaje już po kilka złotych za kliknięcie, i wyświetla się zawsze. Taniej i skuteczniej.

Tylko co zrobi kiedy dostanie filtr i cały ruch mu poleci? A że dostanie za te frazy to raczej pewne na 50% - prędzej czy później ten ruch i tak poleci.

Kiedyś te domy z bali pozycjonowałem i adwordsowałem, tutaj można wbijać ruch adwordsowy za 50-70 groszy za klik, a pozostałe 30-50 gr nie wiem skąd takie kosmiczne kwoty:) Adwordsy jeszcze trzeba umieć robić albo wiedzieć komu zlecić.
Anna Wachowicz

Anna Wachowicz Manager, IKEA
Trading Services Sp.
z o.o.

Temat: adwords czy pozycjonowanie?

Adam W.:
Anna W.:
Zdecydowanie jedno i drugie - mój mąż prowadzi firmę zajmującą się budową domów z bali. Miesięcznie na Adwordsy wydawał około 1000 zł na kliknięcia (miał same Adwordsy). Wydawało się to sporo, a i tak było to ograniczone budżetem więc zaczął szukać firmy która połączy pozycjonowanie i Adwords. W tej chwili wydaje 400 zł na pozycjonowanie (ma 3 frazy: domy z bali, dom z bali, domy drewniane), a do tego przeznacza sobie około 200 zł na Adwordsy na frazy dodatkowe typu: domy z bali cena, domy drewniane cena itd. Tak więc zamyka się w kwocie 600 zł, ale zapytań ma więcej, bo nie wydaje już po kilka złotych za kliknięcie, i wyświetla się zawsze. Taniej i skuteczniej.

Tylko co zrobi kiedy dostanie filtr i cały ruch mu poleci? A że dostanie za te frazy to raczej pewne na 50% - prędzej czy później ten ruch i tak poleci.

Kiedyś te domy z bali pozycjonowałem i adwordsowałem, tutaj można wbijać ruch adwordsowy za 50-70 groszy za klik, a pozostałe 30-50 gr nie wiem skąd takie kosmiczne kwoty:) Adwordsy jeszcze trzeba umieć robić albo wiedzieć komu zlecić.
Dlaczego uważasz, że poleci? Wcześniej Adwords prowadziliśmy sami i dlatego pewnie były to duże kwoty. Teraz całość prowadzi firma SEO polecona przez koleżankę, która jest z nimi od 2010 roku i nigdy nie miała problemów ani spadków, stąd dziwi mi Twoje podejście - to że Tobie poleciało to chyba nie znaczy że innym musi ;) Dziwne podejście.



Wyślij zaproszenie do