konto usunięte

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

W tym wątku zapraszam do informowania o zbliżających się konferencjach i panelach poświęconych marketingowi dziecięcemu. Zdarzyło się ostatnio, że zupełnie przegapiłem jedną z nich :)

Natrafiłem ostatnio na poniższe:

2010-05-19
Młody konsument przyszłością rynku czyli marketing dziecięcy i młodzieżowy
http://mracademy.pl/wydarzenia/konferencje/event/mlody...

2010-06-10
Efektywny marketing dziecięcy (tu mam swoje wystąpienie)
http://mmcpolska.pl/index.php?view=details&id=102:efek...
Marcin Sołodki

Marcin Sołodki Koordynator Działu
Edukacji i Szkoleń,
Fundacja Dajemy
Dz...

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

Fajnie, że na konferencji poświęconej marketingowi podjęty zostanie temat: Bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników w sieci
Alicja S.

Alicja S. Najpiękniejszych
chwil w życiu nie
zaplanujesz. One
przyj...

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

http://www.goldenline.pl/spotkanie/efektywny-marketing...

a tutaj chyba pan Sebastian występuje ;)

konto usunięte

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

Tak, ostatnio występuje wszędzie ;) Ale bardziej liczę na to, że sam dowiem się czegoś ciekawego...

konto usunięte

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

Zgonie z tematem wątku, chciałbym zaprosić Państwa na Konferencję i Warsztaty Wonderland. Internetowy Marketing Dziecięcy.
Pełen program wydarzenia dostępny już wkrótce!


Obrazek

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

Może Cię zainteresuje:
http://kultura20.pl/Community/Blog.aspx?BlogEntryId=7

29.10.2011 – 11:00-17:00
Warsztaty dla dzieci / Children’s workshop

konto usunięte

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

Już się nie informujecie? :)
Zbliża się coś konkretnego, czy raczej posucha?

Temat: Konferencje nt. marketingu dziecięcego

Weź udział w III edycji najbardziej praktycznej Konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu
III Kids & FAMILY MARKETING DAY 2015

Warszawa, 27.05.2015 r.

http://www.kids-family.pl

Gotowe do wykorzystania strategie i kampanie marketingowe skierowane do dzieci i rodziców
- symulacje, studia przypadków, benchmarking kampanii z innych firm wraz z analizą efektów sprzedażowych

Konferencja przygotowana przez specjalistów i praktyków z branży dziecięcej i familijnej

Skrócony program kongresu

Panel 1

ANALIZA ZACHOWAŃ DZIECI I MŁODZIEŻY - prezentacje i wnioski
Chłopcy i dziewczynki w wieku od 3 do13 - zmiany w zachowaniach na przestrzeni ostatnich 5 lat.
Jak zabawa, kontakty z rówieśnikami i media wpływają na preferencje zakupowe dzieci?
Jak przedszkolak i uczeń spędzają dzień? Co robią w przedszkolu, szkole oraz w domu? Co robią w czasie wolnym? Gdzie spędzają weekendy?
Aktualne hity i trendy w życiu dzieci. Jakie marki i produkty powodują ich zachwyt?

ANALIZA MEDIÓW, Z KTÓRYCH KORZYSTAJĄ DZIECI - Jak Twoja marka powinna dostosować się do aktualnych trendów?
Jakie programy TV oglądają dzieci w różnym wieku? Co robią w trakcie oglądania telewizji?
Rola komputera oraz Internetu w życiu dziecka. Jakie strony www, fora, gry i portale społecznościowe cieszą się jego największym zainteresowaniem?
Jakie media docierają najskuteczniej do dzieci, a jakie do rodziców?
Urządzenia mobilne w życiu dziecka. Najlepsze aplikacje na tablety i smartfony.
Social media i ich wpływ na życie dzieci - szansa dla czy zagrożenie dla Twojej marki?

Panel 2
ANALIZA ZWYCZAJÓW ZAKUPOWYCH RODZICÓW
Jak rodzice zbierają opinie na temat produktów i usług skierowanych do dzieci?
Jakie produkty rodzice kupują najchętniej? Na jakie marki są w stanie wydać większą ilość pieniędzy? Jak uzyskać akceptację rodzica dla marki i ceny?
Jak rodzice wybierają miejsce zakupu? Rola sklepów online.
Jak pozycjonować produkt na tle konkurencji, aby zyskać przewagę w oczach rodzica?
Informacja vs promocja - co rodzic chce usłyszeć w przekazie marketingowym?
Jak przedstawiać rodzicom zalety produktów dla dzieci?
Komunikacja marketingowa skierowana do rodziców. Sprawdzone chwyty językowe.

Panel 3
FORMY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO SKIEROWANEGO DO DZIECI I ICH RODZICÓW
Jak trafić z produktem do przedszkola oraz szkoły? Pomysły na promocję. CASE STUDY
Jak powiązać markę z wartościami edukacyjnymi, zdrowotnymi lub sportowymi?
Jak wykorzystać edukację do promocji i sprzedaży produktów i usług nieedukacyjnych?
Przekazywanie upominków, próbek dla dzieci. Jaki rodzaj działań wzmocni efekt promocji?
Pomysły na dziecięce i młodzieżowe imprezy okolicznościowe. Prezentacja sprawdzonych form sponsoringu,
Szlachetne inicjatywy dziecięce i propagowanie wiedzy - dla kogo najlepsze?

Panel 4
JAK SPRAWIĆ, ABY DZIECKO POKOCHAŁO TWOJĄ MARKĘ, A RODZIC WYDAWAŁ NA NIĄ PIENIĄDZE
Utrzymywanie więzi emocjonalnej z dzieckiem w dłuższym okresie - jak zbudować lojalność wobec marki.
Jak sprawić, aby dziecko było szczęśliwe, a rodzice zadowoleni po zakupie Twojego produktu?
Jak trafić w potrzeby rodziców, którzy chcą mieć zdrowe, inteligentne i wysportowane dziecko?
Jaki sformułować przekaz marketingowy, aby trafił zarówno do rodzica jak i do dziecka?
Tworzenie opinii dziecka o Twoim produkcie.

Panel 5
ONLINE MARKETING - DOCIERAJ SKUTECZNIE DO DZIECI I MŁODZIEŻY JUŻ TERAZ
Jak trafić do dzieci i młodzieży w Internecie? Przegląd najchętniej odwiedzanych miejsc w sieci, z podziałem na wiek użytkowników.
Dzieci i młodzież w mediach społecznościowych. Jak stworzyć dobry fanpage i przeprowadzić skuteczną kampanię dla dzieci oraz rodziców?
Tablety, smartfony, smart TV - przykłady ich wykorzystania w marketingu dziecięcym.
W jaki sposób zorganizować skuteczną komunikację marki z młodym pokoleniem w Internecie? Praktyczna lista kontrolna - co należy stosować, a czego się wystrzegać, aby nie doprowadzić do przekazania niewłaściwego komunikatu młodym konsumentom.
Jak skutecznie przełożyć umiłowanie dzieci i młodzieży do cyfrowego świata na lojalność do marki.

Panel 6
PRZYKŁADY NAJLEPSZYCH KAMPANII MARKETINGOWYCH WYBRANYCH MAREK
Rozkładamy na czynniki pierwsze kampanie znanych marek dziecięcych oraz familijnych,
Pokazujemy krok po kroku, jak skutecznie zaplanować kampanię internetową dla mniej znanej marki, która posiada ograniczony budżet promocyjny - jak z 1zł otrzymać zwrot w postaci 47zł?
Analizujemy tylko te elementy kampanii, które rzeczywiście działają i które nie wymagają znacznych nakładów finansowych,
Panel w całości zaprojektowany tak, aby po powrocie z Konferencji móc samodzielnie wdrożyć zmiany do Państwa firmy.

Prelegenci

Marcin Maj - Wiceprezes OS3 Group S.A. Ekspert ds. marketingu perswazyjnego

Katarzyna Krzywicka-Zdunek- Business Unit Manager w Grupie IQS, socjolog, posiada ogromne doświadczenie w badaniach prowadzonych z dziećmi i młodzieżą.

Katarzyna Haczewska-Wierzbicka - Senior Research Manager w Grupie IQS, od niemal 9 lat związana z badaniami marketingowymi, fascynatka technologii, szczególnie tych wykorzystywanych przez dzieci.

Tomek Szulkowski - Mobile Strategy Director w agencji marketingu mobilnego MoBehave, w branży mediowej od blisko 14 lat

Dominika Kosińska - Marketing Senior Specialist, T-Mobile Polska S.A

Maria Wolna - Pasek - Założycielka i autorka bloga oczekujac.pl. Pierwszego bloga parentingowego umieszczonego w rankingu najbardziej wpływowych blogerów.

Jakub Pasek - Autor najpopularniejszego bloga parentingowego pisanego przez oboje rodziców oczekujac.pl

Krzysztof Winnik - Business Development Director, OS3

Adam Szudra - Managing Director, Faster And Better



Wyślij zaproszenie do