Anna G.

Anna G. digital for social
change

Temat: Biblioteczka społecznego marketera

Zapraszam do polecania ciekawych książek i publikacji na temat marketingu w organizacjach pozarządowych.

Na początek parę tytułów ode mnie:

- 'Robin Hood Marketing: Stealing Corporate Savvy to Sell Just Causes' Katya Andresen
- 'The Routledge Companion to Nonprofit Marketing'
- 'Why Bad Ads Happen to Good Causes' Andy Goodman
- 'Marketing Społeczny dla NGO' Tomasz Schimanek
- 'Breakthrough Thinking for Nonprofit Organisations' Bernard Ross and Clare Segal
- 'Strategic Communications for Nonprofit Organisations' Sally Patterson
Anna G.

Anna G. digital for social
change

Temat: Biblioteczka społecznego marketera

Byłam w zeszłym tygodniu w Polsce i poszperałam trochę po księgarniach - znalazłam tłumaczenie wspomnianej wyżej K. Andresen (polski tytuł to "Marketing Robin Hooda") oraz pozycję "Marketing w organizacjach non-profit" autorstwa Andrzeja Limańskiego i Ireneusza Drabika - bardziej to akademickie niż praktyczne, szkoda, że nie ma dobrych polskich pozycji dla praktyków... A może są, ale ja ich nie znam? ;)

Teraz czekam z niecierpliwością na ukazanie się "Networked Nonprofit" amerykańskiej guru nowego marketingu dla NGOs, Beth Kanter. Tym, którzy nie znają Beth, a znają angielski i interesują się marketingiem w organizacjach nonprofit, zwłaszcza w internecie i social media, gorąco polecam jej blog - kopalnia wiedzy!

konto usunięte

Temat: Biblioteczka społecznego marketera

ja polecam jako żródło inspiracji - szczegołnie do wykorzystania nowych mediów dla NGO:

Nowe zasady marketingu i PR. Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy-David Meerman Scott

no i jeszcze portal ogolnomarketingowy - ale jest tam tez miejsce na kampanie spoleczne : http://marketingnews.plMagda Horszczaruk edytował(a) ten post dnia 16.06.10 o godzinie 12:26
Anna G.

Anna G. digital for social
change

Temat: Biblioteczka społecznego marketera

Jestem właśnie po lekturze książki "Brandraising. How Nonprofits Raise Money and Visibility through Smart Communications" (autor: Sarah Durham)

Tym, którzy mają dostęp do literatury anglojęzycznej, gorąco polecam!
Anna G.

Anna G. digital for social
change

Temat: Biblioteczka społecznego marketera

Krótko i konkretnie ;-) E-book "How to raise a lot more money now" wydany właśnie przez amerykańską Network for Good - 50 porad ekspertów z dziedziny marketingu w NGO i fundraisingu na temat najskuteczniejszych ich zdaniem sposobów pozyskiwania funduszy - innowacyjnie, ciekawie, nowocześnie.

Publikacja dostępna za darmo po wypełnieniu króciutkiego formularza tutaj: http://web.networkforgood.org/2010-07-ebook-raise-more...

Następna dyskusja:

Biblioteczka pasjonata marki




Wyślij zaproszenie do