Agnieszka Waszkiewicz

Agnieszka Waszkiewicz Managing Director,
Grupa DOMINANTA BASE
& DIRECT

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem bezpośrednim!

Szanowni Państwo,

Każdy kto zajmuje się marketingiem bezpośrednim wie, że im głębsza personalizacja tym wyższy respons.
Dla każdego, komu zależy na uzyskaniu wysokiego responsu z mailingu, mamy dobrą wiadomość – od początku 2010, Meiller Direct, drukarnia specjalizująca się w wielostopniowej, głębokiej personalizacji druków marketingowych, oferuje pełen zakres swoich usług także na rynku polskim!
Meiller Direct już od 1864 roku z powodzeniem działa w Europie, realizując mailingi m.in. dla takich klientów jak: Payback, Yves Rocher, Weltbild, OTTO, Helvetia, Porsche, Fiat, Mercedes-Benz, Hyundai, Google, IBM, Mona, Neckermann, Santander, IKEA, OBI i wielu, wielu innych.
Przygotowujemy druki z zastosowaniem różnego rodzaju personalizacji, w tym geo-personalizacji (np. mapka i dojazd do salonu sprzedaży najbliższego miejsca zamieszkania odbiorcy), personalizacji z wykorzystaniem historii zakupów klienta itp., które dają nawet o 50% wyższy respons niż mailingi tradycyjne!
Meiller Direct posiada także bogatą ofertę druków specjalistycznych, katalogów, magazynów, personalizowanych okładek czy nawet najbardziej wyszukanych, niestandardowych kopert.
Każdy projekt jest starannie przygotowywany z myślą o Państwa specyficznym zapotrzebowaniu. Dostosowujemy go do życzeń i potrzeb klienta, profilu potencjalnego odbiorcy i celu samego mailingu. Drukujemy i realizujemy kampanie krajowe oraz międzynarodowe. Wszystko, aby mogli Państwo jak najskuteczniej dotrzeć do swoich klientów, zarówno w Polsce jak i w innych krajach.

Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej:
http://www.meillerdirect.com/pl

Zainteresowanych prosimy o kontakt w celu umówienia spotkania, na którym z przyjemnością przedstawimy Państwu pełen potencjał usług oferowanych przez Meiller Direct oraz przykłady realizacji.

Wyłączny przedstawiciel Meiller Direct w Polsce:
Dominanta Base & Direct Group
ul.Canaletta 4, 00-099 Warszawa
tel.22 827 75 12, fax 22 827 80 08
http://dominanta.com.pl

konto usunięte

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Agnieszka WaszKiewicz:
Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem bezpośrednim!
(...) które dają nawet o 50% wyższy respons niż mailingi tradycyjne!

A mogę Panią zapytać jaki jest % bazowy responsu mailingu tradycyjnego?Maciej Jędrzejowski edytował(a) ten post dnia 25.06.10 o godzinie 16:18
Rafał Mathiak

Rafał Mathiak Wójt Gminy Klembów

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Cudze chwalicie swego nie znacie!
Chcę tylko dodać, że głęboką i wielostopniową personalizację już od dawna oferuje w Polsce Inforsys.

Nasi klienci z powodzeniem stosują geo-personalizację, kolorową personalizację graficzną na drukowanych mailingach.

Zapraszam!
Agnieszka Waszkiewicz

Agnieszka Waszkiewicz Managing Director,
Grupa DOMINANTA BASE
& DIRECT

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Maciej Jędrzejowski:
A mogę Panią zapytać jaki jest % bazowy responsu mailingu tradycyjnego?Maciej Jędrzejowski edytował(a) ten post dnia 25.06.10 o godzinie 16:18

Panie Macieju,
dla firmy MONA - jednej z najbardziej znanych na rynku niemieckim (od 77 lat) firm odzieżowych sprzedających poprzez mail-order - zrealizowaliśmy głęboko indywidualizowany mailing z wykorzystaniem histroii zakupu klientów. Stworzyliśmy ponad 50 wersji mailingu spersonalizowanego zarówno tekstami jak i zdjęciami, dopasowanych do indywidualnych potrzeb kupujących. Z tego właśnie mailingu klient uzyskał o 50% wyższy respons w porównaniu do responsu na taki sam mailing tradycyjny, z prostą personalizacją adresową. % bazowy responsu jest tajemnica handlową klienta, której nie moge zdradzić. Czy chciałby Pan ze mna współpracować gdybym zdradzała takie informacje? :o)
Firma Yves Rocher uzyskała o 30% wyższy wyższy respons na zindywidualizowany mailing (specjalna kampania rabatowa dla lojalnych klientów - ulubiony produkt na pałnokolorowej, spersonalizowanej etykiecie, pełna personalizacja wszystkich elementów, zarówno tekstów jak i grafiki i zdjęć; pełnokolorowa personalizacja z roli), ale zamówienia były składane szybciej i miały więszą wartość w porównaniu z poprzednim mailingiem tradycyjnym.
Rozumiem, że jest Pan zainteresowany; zapraszamy na spotkanie, na którym możemy Panu pokazać i omówić konkretne przykłady.
Pozdrawiam,
Agnieszka Waszkiewicz
Bartłomiej Bock

Bartłomiej Bock International Sales
Manager

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Panie Macieju, meiller direct faktycznie jest bardzo dobry w kwestiach standardowych i niestandardowych mailingów i to co napisała Pani Agnieszka to 100% prawda. Znam to z autopsji pracowałem dla meiller direct w Polsce przez 5 lat, dopóki mieli tu swoją firmę córkę.

konto usunięte

Temat: Dobra wiadomość dla osób zajmujących się marketingiem...

Agnieszka WaszKiewicz:

Firma Yves Rocher uzyskała o 30% wyższy wyższy respons na zindywidualizowany mailing (specjalna kampania rabatowa dla lojalnych klientów

Czy ma Pani na myśli promocję cenową?

Następna dyskusja:

dla kobiet- badanie




Wyślij zaproszenie do