Marcin
Kowalik
Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...
Tomasz
Jaromin
współwłaściciel,
specjalista ds
e-commerce,
Matterhorn (I...
Temat: Problemy
Jak pogodzic interes najwyzszego ECPM wydawcy z najwyzszym CVR lub ROI dla reklamodawcy :)
Damian
Sękala
Founder & Digital
Marketing Strategist
- STRATEGON
Temat: Problemy
1. Długość ważności cookie- Standardowa dla całego programu czy może zindywidualizowana pod określone formy reklamowe (bannery vs. product feed'y)?
- Czy jest pole do skracania cookie np. ze standardowych 30-60 dni do dni np. 10?
2. Wykorzystywanie przy tworzeniu stron partnerskich różnych misspellingów brandu danej firmy - więcej szkody czy pożytku z punktu widzenia reklamodawcy?
3. Programy afiliacyjne polskie vs. zagraniczne.
4. AdWords w afiliacji.Damian Sękala edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 19:20
Podobne tematy
-
Chrześcijanie » Problemy z interpretowaniem fragmentów Biblii? -
-
Joomla! » Problemy z menu - przesunięta treść oraz pozycją poddrzędną -
-
OPEL » GTC problemy ze sprzedażą?? -
-
Ms Access » problemy z kewrendami -
-
DOTACJE UNIJNE » Dotacja z PUP - problemy z rozumieniem zapisu -
-
Animacja 2D/3D » rigg i animacja workflow- wykonalne???? + problemy -
-
Skuteczne Zarządzanie Czasem » Zarządzanie Czasem :: Twoje problemy, pytania -
-
KLINIKA DUSZ » Grupy wsparcia - dla tych których problemy przygniatają... -
-
AdWords » Problemy z logowaniem -
-
Sage Symfonia » Problemy z rozliczaniem płatności -
Następna dyskusja: