Marcin Kowalik

Marcin Kowalik Kierownik działu
marketingu w
home.pl, pasjonat
marketing...

Temat: Problemy

Jakie tematy Waszym zdaniem powinny być poruszone na konferencji dotyczącej Affiliate Marketing?
Tomasz Jaromin

Tomasz Jaromin współwłaściciel,
specjalista ds
e-commerce,
Matterhorn (I...

Temat: Problemy

Jak pogodzic interes najwyzszego ECPM wydawcy z najwyzszym CVR lub ROI dla reklamodawcy :)
Damian Sękala

Damian Sękala Founder & Digital
Marketing Strategist
- STRATEGON

Temat: Problemy

1. Długość ważności cookie

- Standardowa dla całego programu czy może zindywidualizowana pod określone formy reklamowe (bannery vs. product feed'y)?

- Czy jest pole do skracania cookie np. ze standardowych 30-60 dni do dni np. 10?

2. Wykorzystywanie przy tworzeniu stron partnerskich różnych misspellingów brandu danej firmy - więcej szkody czy pożytku z punktu widzenia reklamodawcy?

3. Programy afiliacyjne polskie vs. zagraniczne.

4. AdWords w afiliacji.Damian Sękala edytował(a) ten post dnia 27.03.10 o godzinie 19:20

Następna dyskusja:

Problemy z interpretowaniem...




Wyślij zaproszenie do