konto usunięte

Temat: praca magisterska Proces i konsekwencje kreowania...

Witam wszystkich, zabieram się właśne za napisanie pracy magisterskiej pt. "Proces i konsekwencje kreowania wizerunku marki" nie jestem specjalistka w tej dziedzienie, dlatego wszelkie uwagi i sugestie będą mile widziane. Co powinno się znaleźć w takiej pracy, a co na pewno nie itp. Mam kilka książek, na których się będę opierać m.in.silna marka J. Kall, strategia marki J. Altkorn, ale chiałabym również poznań opinie specjalistów. Z góry bardzo dziękuje za wszelkie sugestie
Sara Grandys

Sara Grandys Poszukiwacz
możliwości rozwoju

Temat: praca magisterska Proces i konsekwencje kreowania...

Koniecznie poszukaj sobie książek Simona Anholta, to brandingowy mistrz i sama będę się kierować jego ksiązkami w mojej pracy magisterskiej o brandingu, którą mam zamiar niebawem zacząć pisać. Żeby wkręcić się w temat brandingu koniecznie zacznij od Brand New Justice - Sprawiedliwość Marek, występuje w pdf wnecie po ang, a po polsku tez ją znajdziesz. Nie wiem skąd jestes, z pewnością jest w jagiellonce.
później mogę Ci podać jeszcze kilka bajerów, tylko powiedz mi z jakiej perspektywy zamierzasz to ugryźć, napisalam 2 prace o brandingu jak dotychczas, w tym jedną o kreowaniu marki z perspektywy brandingu kultury a drugą firmy.
Jak coś to pisz :)

konto usunięte

Temat: praca magisterska Proces i konsekwencje kreowania...

Proponuję inaczej sformułować temat i tytuł. Wizerunku (także marki) się nie kreuje, wizerunek można najwyżej kształtować. Wizerunek powstaje w umyśle odbiorcy, a nie nadawcy. Nadawca (zarządzający wizerunkiem, kształtujący wizerunek) może wysyłać pewne komunikaty, ale te ulegają zawsze jakimś zakłóceniom i zniekształceniom na skutek szumu informacyjnego albo osobistych doświadczeń. Wpływ nadawcy komunikatu na wizerunek powstały po stronie odbiorcy jest ograniczony. Można go kształtować, zarządzać nim, ale nie kreować - chyba że mówimy o wizerunku własnym, ale to już zupełnie inna jazda :-)

Z książek polecam: J. Kall, R. Kłeczek, A. Sagan, Zarządzanie marką, Oficyna Ekonomiczna Kraków 2006. Powodzenia!Ten post został edytowany przez Autora dnia 22.05.14 o godzinie 19:51

Następna dyskusja:

praca licencjacka - kreowan...




Wyślij zaproszenie do