Adam Mikołajczyk

Adam Mikołajczyk CEO / Best Place -
Europejski Instytut
Marketingu Miejsc

Temat: Euro 2012!... szaleństwo... euforia... duma... obawy...

... a gdzie w tym wszystkim marki? :)

Ano moim zdaniem są... chociażby w kontekście marek miejsc, które będą miały, chcąc nie chcąc, super promocję, w kontekście marek produktów lokalnych/regionalnych (które nieodzownie łączą się lub powinny się łączyć z markami miejsc), wreszcie w kontekście marek polskich przedsiębiorstw, które pod własnym brandem chcą się przebić na zachód europy i dalej - przecież ktoś musi dostarczyć bramki, krzesła, tablice LCD, ktoś musi ubierać zawodników, mierzyć czas itd.

Co sądzicie... jak Euro 2012 może wspomóc rozwój polskich brandów?

konto usunięte

Temat: Euro 2012!... szaleństwo... euforia... duma... obawy...

Szczerze mówiąc będzie ciężko zaistnieć polskim markom przy tej okazji. Przy wymaganych mocach produkcyjnych oraz wielkościach zamówienia większe szanse dawałbym polskim przedstawicielstwom firm zagranicznych oraz szerokopojętej "chińskiej tandecie". Oczywiście jeśli ktoś się zabierze do pracy to zaistnieje, ot wystarczy porozumienie kilku średnich przedsiębiorców żeby powstało coś na tyle dużego by mogło być odpowiednio konkurencyjne. A przetarg wygrany przy okazji Mistrzostw Europy to nie byle co.

Oczywiście ME same w sobie są okazją do autopromocji, wyprodukowanie czegokolwiek zapadającego w pamięć na motywie tej imprezy to ogromny profit.Michał Burecki edytował(a) ten post dnia 19.04.07 o godzinie 10:20



Wyślij zaproszenie do