Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: OTWARTY KONKURS NA EKSPORTOWE LOGO POLSKI

11 listopada 2014 roku rusza otwarty konkurs na Eksportowe Logo Polski, które ma dać nam alternatywę dla „sprężynki“ Wally’ego Olinsa.

Zgłoszenia do konkursu prosimy przesyłać na adres mailowy: konkurs@eksportowelogopolski.pl.

http://eksportowelogopolski.pl

Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.11.14 o godzinie 11:01
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: OTWARTY KONKURS NA EKSPORTOWE LOGO POLSKI

Jaki znak twój? – Orzeł biały.

Marka „made in Poland” – „wyprodukowane w Polsce” musi być zrobiona w Polsce.
Eksportowe Logo Polski – ma być znakiem wspólnym dla wszystkich akcji promocyjnych, a nie zastąpić istniejące logotypy.
Godło Narodowe lub Flaga Państwowa– nie jest symbolem, które nieodpłatnie i bez ograniczeń może być używane do promocji.

Wiemy że:

„made in Germany” –kojarzy się z jakością i niezawodnością
„made in Italy” – kojarzy się z modą i designem
„made in France” – kojarzy z winem i perfumami

Pozostaje pytanie Z CZYM BĘDZIE KOJARZYĆ SIĘ marka:

„made in POLSKA”?
Tomasz Wysocki

Tomasz Wysocki Digitalising the
Global Supply Chain

Temat: OTWARTY KONKURS NA EKSPORTOWE LOGO POLSKI

Mysle ze z jablkami oraz uslugami IT. Sam chcialby zeby kojarzyla sie z przedsiebiorczoscia i dobrym klimatem dla start-upow.
Grzegorz Marciniak

Grzegorz Marciniak Sklepy internetowe

Temat: OTWARTY KONKURS NA EKSPORTOWE LOGO POLSKI

Jak sobie wypromujemy, tak się będziemy kojarzyć.
Czysta manipulacja, nic więcej.

Emituj w niemieckiej telewizji reklamę, przykładowo polskich dań kaczki.
Po rocznym praniu mózgu, z czym Cię skojarzą ?
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: OTWARTY KONKURS NA EKSPORTOWE LOGO POLSKI

Proszę bardzo:

Regulamin konkursu na projekt graficzny:
Eksportowe Logo Polski


Informacje ogólne

Organizator: ITRO Sp. z o.o.

Konkurs obejmuje opracowanie projektu graficznego logo promującego Polskę na arenie międzynarodowej. Logo powinno być uniwersalne ponieważ będzie używane jako element wspólny wielu akcji promocyjnych. Powinna być również możliwość używania go jako znak graficznych na produktach „made in POLSKA” i w Internecie.

Przedmiot konkursu

Przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie i opracowanie projektu graficznego logo, które będzie miało zastosowanie do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, promocyjnych, korespondencyjnych i komercyjnych, w tym m.in. umieszczenie w materiałach promocyjnych, folderach, na plakatach, na etykietach i wyrobach, na papierze firmowym oraz innych drukach i materiałach wydawanych przez wszystkie osoby fizyczne i prawne chcącą promować Polskę na arenie międzynarodowej.

Projekt logo może mieć dowolną formę graficzną i powinien nawiązywać do hasła „made in POLSKA”

Kolorystyka projektu powinna być utrzymana w biało-czerwonej tonacji odpowiadającej oficjalnym kolorom polskiej flagi narodowej.

Warunki uczestnictwa

Do konkursu mogą przystąpić osoby i firmy które:
zapoznały się z niniejszym Regulaminem konkursu i akceptują jego postanowienia,
złożą pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na nieodpłatne przeniesienie na
Organizatora konkursu całości praw majątkowych do projektu graficznego logo, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu oraz w przypadku osób fizycznych wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.), stanowiące pkt. 5 załącznika nr 2 do Regulaminu konkursu.
za osoby niepełnoletnie oświadczenie, o którym mowa w lit. b, składają przedstawiciele ustawowi (załącznik nr 2)

Przystępując do konkursu każdy z uczestników Konkursu składa oświadczenie (Załącznik nr 3 do regulaminu) stwierdzające, że nie narusza praw osób trzecich, w szczególności nie narusza ich majątkowych i osobistych praw autorskich.

W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej, uczestnik Konkursu, którego dotyczy powyższe roszczenie, zrekompensuje Gminie Orneta, jako wyłącznie odpowiedzialny, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niej roszczeń odszkodowawczych,

Wyłonione podczas konkursu logo staje się własnością Organizatora konkursu, który może je w dowolny nieodpłatny sposób wykorzystać oraz odstępować na rzecz osób fizycznych i prawnych.

Organizator zobowiązuje się przekazać prawa autorskie również na rzecz Skarbu Państwa pod warunkiem że Skarb Państwa nieodpłatnie udzieli pozwolenia do wykorzystywania Eksportowe Logo Polski do promocji Polski dla wszystkich osób fizycznych i prawnych, którzy wyrażą taką chęć.

Udział w konkursie jest bezpłatny

Forma prezentacji pracy konkursowej
Projekt Logo należy składać w następujących formatach:

Na adres email: konkurs@eksportowelogopolski.pl

Na nośniku elektronicznym, na płycie CD lub DVD zapisanych w formatach: *PDF, *JPG o wysokiej rozdzielczości oraz w formacie wektorowym z podaniem parametrów graficznych niezbędnych do właściwego użytkowania.

Pliki muszą dopuszczać możliwości zmiany skali i proporcji obrazu bez utraty jakości.

Oddzielnie prosimy nadesłać informację o twórcy logo i wydruk w kopertach z napisem: „Konkurs na projekt graficzny Polskie Logo Eksportowe”.

Każdy uczestnik konkursu może zgłosić dowolną liczbę projektów graficznych.

Miejsce i termin składania prac konkursowych:

Prace konkursowe wraz z wypełnionymi załącznikami należy składać w siedzibie Organizatora: 15 -126 Białystok, ul. Wysockiego 2 lok. 7 , lub przesłać pocztą na adres Organizatora w terminie do 31.12.2014 r. z dopiskiem na kopercie: „Konkurs na projekt graficzny Eksportowe Logo Polski”. W wersji elektronicznej na adres konkurs@eksportowelogopolski.pl wraz ze skanami podpisanych załączników.

Prace konkursowe niespełniające wymagań, o których mowa w Regulaminie konkursu lub nadesłane po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1 nie będą podlegały ocenie Komisji Konkursowej i głosowaniu internautów.

Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne opóźnienia i uszkodzenia projektów powstałych w trakcie przesyłki.

Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem Pracy Konkursowej ponosi Uczestnik Konkursu.

Zasady przyznawania nagród:

Wyboru 5 (słownie: pięciu) laureatów konkursu na projekt graficzny Eksportowe Logo Polski dokonuje Komisja Konkursowa powołana przez Organizatora.

Decyzja Komisji Konkursowej o wyłonieniu 5 (słownie: pięciu) logo jest ostateczna i nie przysługuje od niej odwołanie.

Wyłonione 5 logo zostanie poddane ogólnopolskiemu głosowaniu internetowemu.

Zwycięzca konkursu, który zbierze największą liczbę głosów otrzyma nagrodę pieniężną w wysokości 20 000 zł brutto.
Komisja zastrzega sobie prawo nie wyłonienia laureata konkursu.

Rozstrzygnięcie konkursu:

Planowana data ogłoszenia wyników Komisji Konkursowej: 01.02.2015

Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości na stronie internetowej http://eksportowelogopolski.pl

Pięć wybranych logo zostanie poddanych ogólnemu głosowaniu internetowemu.

Logo, który otrzyma najwięcej głosów zostanie nagrodzony i wdrożony do POLSKIEJ Wirtualnej Wystawy Narodowej

Prawa autorskie do logo zostaną nieodpłatnie przekazane Skarbowi Państwa do nieodpłatnego użytkowania przez wszystkie osoby fizyczne i prawne chcące wykorzystać te logo do promocji Polski.

Organizator konkursu:

ITRO Sp. z o.o.
Wschodnia 46
15-158 Białystok

Postanowienia końcowe
Organizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu.

Załączniki:

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4Ten post został edytowany przez Autora dnia 13.11.14 o godzinie 10:45
Sebastian Sadowski-Romanov

Sebastian Sadowski-Romanov CEO | ITRO Export
Solutions

Temat: OTWARTY KONKURS NA EKSPORTOWE LOGO POLSKI

Eksportowe Logo Polski

Deadline: 31.12.2014

Przedmiotem konkursu jest zaprojektowanie i opracowanie projektu graficznego logo, promujące Polskę na arenie międzynarodowej, które będzie miało zastosowanie do celów identyfikacyjnych, popularyzatorskich, promocyjnych, korespondencyjnych i komercyjnych.


Obrazek


Katalog Nagród:
Nagroda główna – 20 000 zł brutto

Organizator konkursu:
ITRO Sp. z o.o.

Uczestnictwo:
Konkurs ma charakter otwarty.

Opis:
Projekt logo może mieć dowolną formę graficzną i powinien nawiązywać do hasła „made in POLSKA”

Terminy:
(1) Termin zgłaszania prac – 31 grudnia 2014
(2) Ogłoszenie wyników – 1 lutego 2014

Prawa autorskie:
Prawa autorskie do logo zostaną nieodpłatnie przekazane Skarbowi Państwa do nieodpłatnego użytkowania przez wszystkie osoby fizyczne i prawne chcące wykorzystać te logo do promocji Polski.

Źródło:
Strona konkursu
http://www.eksportowelogopolski.pl
https://www.facebook.com/eksportowelogoPL

Następna dyskusja:

RUSZA OTWARTY KONKURS NA EK...




Wyślij zaproszenie do