Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Temat: ciekawe Forum Marketingu pt. "Informatyczne wsparcie...

CPI zaprasza na VI FORUM MARKETINGU
- Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie
5 sierpnia 2008 roku, Warszawa

25% RABATU przy zgłoszeniu do 25 czerwca 2008 roku

Celem marketingu jest uczynienie sprzedaży zbyteczną, poznanie i zrozumienie Klienta tak dobrze, aby produkt lub usługę maksymalnie dopasować do niego. Współcześnie marketing musi wyprzedzać preferencje Klienta, aby tak się stało, potrzebne są nowoczesne, błyskawiczne kanały komunikacji. Kryteria te doskonale spełnia Internet. Trudno zatem nie zauważyć, w jak szybkim tempie wzrasta jego znaczenie w działaniach marketingowych. Ta wzrastająca rola wymusiła od wiodących dostawców rozwiązań informatycznych stworzenie bardzo precyzyjnych narzędzi wspierających kampanie marketingowe.
Z wielką przyjemnością zapraszamy Państwa do udziału w VI Forum Marketingu – Informatyczne Wsparcie Kampanii Marketingowych w Internecie, które stanowi przegląd najbardziej skutecznych narzędzi i know-how zwiększającego efektywność działań marketingowych w Internecie.
Do udziału zapraszamy Dyrektorów, ekspertów, analityków i specjalistów, którzy w swojej codziennej pracy tworzą, koordynują i rozwijają politykę marketingową firmy, a także wszystkich zainteresowanych technologią wspierającą działania marketingowe.

W PROGRAMIE

- Rola społeczności wirtualnych w działaniach marketingowych firm
dr Urszula Świerczyńska-Kaczor, kierownik Pracowni Marketingu, Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego
- Technologie multimedialne stosowane w marketingu internetowym
Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający os3 multimedia
- Język perswazji i wpływu w kampaniach internetowych
Jacek Rozenek, Leadership Ekspert, specjalista w zakresie zarządzania wrażeniem w biznesie, perswazji oraz zaawansowanych technik wpływu, ekspert Langas Group
- Wirtualni Doradcy (Chatterboty) jako efektywne narzędzie pozyskiwania i obsługi klientów
Maciej Stanusch, Stanusch Technologies Sp. z o. o.
- Marketing interaktywny: możliwości i ograniczenia
Sylwia Szmalec, Kierownik Działu Komunikacji Marketingowej, GEMIUS
- Realny marketing i reklama w wirtualnym świecie Second Life
Krzysztof Urbanowicz, Prezes Mediapolis
- Planowanie i realizacja kampanii reklamowych w Internecie
Anna Sakowicz, Dyrektor Mindshare Interaction

Więcej informacji:
http://www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/iwkm/informacje_...

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY*
https://www.cpi.com.pl/pr/imprezy/2008/iwkm/formularz_z...
* Osoby, które dowiedziały się o Forum z tej strony internetowej, prosimy o wypełnienie powyższego formularzu zgłoszeniowego.