konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Witajcie! Zapraszam na stronę: http://hiremenow.pl, prawdopodobnie jedyny taki projekt w Polsce, mam nadzieję , że spodoba Wam się moja niepospolita forma szukania pracy!
Dziś oprócz projektu rozpoczynam także codzienną relacją na blogu z Akcji, Zapraszam Wszystkich do przeczytania mojego pierwszego blogu!!:)

Podzielcie się spostrzeżeniami, przyda się każde wsparcie! Dziękuję!
Piotrek Sosnowski

Piotrek Sosnowski Konsultant Kariery,
Współzałożyciel -
InterviewMe.pl

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Dam pracę!

Knowledge Management Projects Specialist (Komunikacja Wewnętrzna)

Opis stanowiska:

Zarządzanie wewnętrzną platformą społecznościową dla Klienta.
Samodzielne prowadzenie projektu zarządzania wiedzą.
Ścisła współpraca z kadrą menedżerską.
Tworzenie materiałów na portal (tekst, zdjęcia, video).
Kreowanie materiałów best practice, case studies w opraciu o priorytety i projekty klientów.
Budowanie zaangażowania społeczności (konkursy, newslettery etc.…).
Przygotowywanie i prezentacja raportów i prezentacji dla Klienta.

Wymagania:

Znajomość zagadnień z obszaru komunikacji wewnętrznej.
Umiejętność bezbłędnego redagowania tekstów.
Bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność.
Wykształcenie wyższe.
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
Znajomość mediów społecznościowych.
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży.

Oferujemy:

Komfort pracy w zgranym i młodym zespole.
System premii kwartalnych dodawanych do podstawy wynagrodzenia.
Pracę w oparciu o umowę o dzieło.
Atrakcyjny pakiet medyczny (Medicover)
Bardzo dobrą lokalizację biura w centrum Warszawy.

praca@learnplace.pl

Więcej info:

http://www.pracuj.pl/praca/knowledge-management-projec...

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Oferuję wykonanie sesji biznesowej/wizerunkowej na terenie Warszawy zamian za możliwość wykorzystania fotografii do rozbudowy własnego portfolio. Zdjęcia mogą zostać wykonane w firmie osoby zainteresowanej (posiadam mobilny sprzęt) Zainteresowanych zapraszam prv

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Witam serdecznie,

Już w czwartek II Kongres HR Ludzie i Strategia (http://ludzieistrategia.pl)

W tych ostatnich dniach przygotowaliśmy dla Państwa konkurs, w którym do wygrania jest bezpłatne zaproszenie uprawniające do pełnego uczestnictwa w Kongresie i pokongresowej kolacji.

Aby wziąć udział w konkursie, należy w odpowiedzi na tego maila udzielić odpowiedzi na pytanie:

Jakie są największe wyzwania stawiane wobec działów Personalnych?

Spośród przesłanych odpowiedzi już jutro, tj. w wtorek 3 czerwca wybierzemy zwycięzcę!

Zachęcam do przesyłania odpowiedzi!

Mam nadzieję, do zobaczenia na Kongresie.

Pozdrawiam,
Ewa Burak
ewa.burak@skillgroup.pl

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Stworzyliśmy wewnętrzny korporacyjny magazyn działający na każdym urządzeniu (komputer, tablet, telefon). Umożliwia on stworzenie w ramach firmy kanałów, do których pracownicy mogą się zapisać (lub zostać zapisani przez firmę "na siłę"). Z wszystkich wiadomości opublikowanych w kanałach, które subskrybuje pracownik automatycznie składa się dla niego gazeta.

- każdy pracownik otrzymuje gazetę dla siebie, z ważnymi dla niego informacjami
- nie mamy tu do czynienia ze składem gazety - ona układa się sama
- dodawanie treści jest równie proste jak wysłanie maila (nie ma potrzeby formatowania na każde urządzenie, itp.)
- dajemy możliwość (nie konieczność) włączenia w wiadomości funkcji komentowania/helpdesku
- panel umożliwia bardzo dokładne pomiary czytelnictwa, wpływu treści, zainteresowań pracowników
- system działa na naszych serwerach, nie wymaga instalacji i aktualizacji

http://www.slideshare.net/elninoPL/zine-inc-communicat... <- krótka prezentacja

Paweł Gniadkowski
p@ZineINC.com
+48 506 580 543Ten post został edytowany przez Autora dnia 14.07.14 o godzinie 11:53
Arkadiusz Gos

Arkadiusz Gos Key Account Manager
at Kan.Bo & KanBo
Evangelist

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

"KanBo - sprawne zarządzanie informacją w zwinnej firmie, czyli Agile w biurze." - Program Firma - bepłatne warsztaty

30. lipca. 2014.
Szczecin - Wyższa Szkoła Bankowa

Tematyka: Celem warsztatu jest zaprezentowanie słuchaczom zwinnych metodyk zarządzania projektami, wskazanie różnic pomiędzy tradycyjnym podejściem a Agile, oraz zademonstrowanie praktycznego zastosowania zwinnych metodyk w codziennej pracy biurowej wraz z korzyściami dla organizacji.
Rejetsracja: http://www.wsb.pl/szczecin/node/5295

Program warsztatów:
Zapoznanie słuchaczy z pojęciem Agile (zwinne) zarządzanie projektem.

Podstawy Agile
Manifest Agile
Pryncypia
Różnice pomiędzy tradycyjnym a zwinnym zarządzaniem projektem
Miejsce Agile w pracy biurowej

Zapoznanie słuchaczy z metodą Kanban

Kanban – definicja
Kanban zastosowanie w biurze
Pull vs. Push „system ciągnionych zadań vs. pchanie pracy”
Tablice Kanban
Organizacja pracy zgodnie z Kanban

Praktyczne wykorzystanie tablic http://Kan.Bo

Współdzielony projekt – podstawa pracy
Wizualizacja pracy
Dzielenie pracy pomiędzy członkami zespołu
Przegląd postępu prac projektu
Podsumowanie i retrospekcja projektu

Dyskusja oraz ćwiczenia praktyczne z uczestnikami warsztatu.

Zarejestruj się: http://www.wsb.pl/szczecin/node/5295

Zapraszam,
Arkadiusz Gos
Arkadiusz Gos

Arkadiusz Gos Key Account Manager
at Kan.Bo & KanBo
Evangelist

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Komuniakcja wewnętrzna jest ważnym elemntem w dla prowadzenie projektów, gdy zawodzi, projekty się sypią.

Zapraszam na kolejną edycję warsztatów:

"Kanban? Scrum? a może KanBo? – czyli jak poprowadzić projekt niekoniecznie IT"

- Komunikacja, narzędzia, ludzie, który z tych czynników jest kluczowy dla właściwego prowadzenia projektu?
-A może zależy to od jego rodzaju i zakresu?
-Kiedy sprawdza się Kanban, a w jakich sytuacjach zastosować Scrum?
-Czy może jest 3 droga do poprowadzenia projektu?

Kiedy: 11.10. 2014.
Gdzie: Kraków Hotel Galaxy ul. Gęsia 22A
Wydarzenie: Targi Kariera IT.
Prowadzący: Arkadiusz Gos.
https://www.linkedin.com/pub/arkadiusz-gos/55/a75/653

Rejestracja uczestników i szczegóły na stronie:http://www.targikarierait.pl/
http://kan.bo
Dorota Jaworska

Dorota Jaworska HR Business Partner
Time2Work i TimeTax,
Coach PCC ICF, ...

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Warsztaty kulinarne-nowatorska forma motywacji i integracji pracowników

Łączymy pasje - gotowanie i coaching. Prowadzący Adrian Feliks z TOP CHEF i Dorota Jaworska - akredytowany Coach ACC ICF.

Prowadzimy warsztaty nie tylko dla firm i instytucji, ale także dla osób prywatnych, dzieci i rodzin.

Więcej informacji http://www.doradkom.pl/pl/warsztaty-kulinarne
Zapraszamy, Dorota i Adrian

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Witam wszystkich.

Polecam Wam darmowego e-booka: Brian Tracy „Psychologia Osiągnięć”.

Przeczytałem tę książkę i zrobiła ona na mnie ogromne wrażenie. Osobiście uważam, że warto zapoznać się z tą pozycją. Jest to wiedza, którą każdy powinien poznać i zacząć wykorzystywać w swoim życiu.

Pozdrawiam i życzę przyjemnej lektury, Sebastian.

http://zdrowyman.pl/psychologia-osiagniec/
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji:

"Nowoczesna komunikacja w przedsiębiorstwie - trendy, kanały, narzędzia."
Już 17 lutego 2015 w Warszawie.


Wydarzenie, poświęcone będzie omówieniu najnowszych narzędzi komunikacji w organizacji oraz sposobie ich wykorzystania. Będziemy rozmawiać m.in. na temat tego, jaki wpływ mają rozwiązania nowoczesnej komunikacji na efektywność pracy firmy oraz jej pozycję na tle konkurencji.

Strona konferencji: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie

Podczas konferencji swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się z Państwem m.in.:

- Pani Katarzyna Saja - współwłaściciel Sparta Academy - Siedem zasad dobrej komunikacji biznesowej
- Pan Marek Jurkiewicz - General Manager serwisu infoPraca.pl - Komunikacja a wzrost skuteczności organizacji
- Pani Katarzyna Gajda - Kierownik Działu Marketingu i PR Redwood sp. z o.o. - Spotkania na miarę XXI wieku – wideokonferencje jako forma efektywnej komunikacji
- Pan Aleksander Sala - wydawca portalu Intranety.pl - Jak intranet realnie wpływa na komunikację wewnętrzną i wiedzę w organizacji - czyli wyniki unikalnego, międzynarodowego badania IntranetTime

Ponadto intencją organizatorów jest przekazanie wiedzy w zakresie:

- ujednoliconej platformy komunikacyjnej
- systemów telekomunikacyjnych
- interaktywnej komunikacji multimedialnej
- rozwiązań komunikacji głosowej
- rozwiązań contact center i call center
- systemów digital signange w komunikacji wewnętrznej
- komunikacji „w chmurze"
- komunikacji rozproszonych środowisk mobilnych
- rozwiązań sprzętowych i akcesoriów

Do bezpłatnego udziału w konferencji zapraszamy:

- Kadrę zarządzającą pracownikami (korzystającymi z technologii informatycznych) oraz działem IT Osoby odpowiedzialne za politykę pracy zdalnej
- Osoby zajmujące się zarządzaniem wiedzą (przepływ wiedzy i informacji w firmie) Kierowników działów komunikacji, osoby odpowiedzialne za optymalizację procedur nawiązywania kontaktów i porozumiewania się
- Kierowników działów integracji systemów IT
- Kierowników działów obsługi klienta, Call Center
- Osoby odpowiedzialne za automatyzację oraz optymalizację procesów biznesowych
- Osoby z działów marketingu, PR, HR / zarządzanie personelem / kadr,
- Dyrektorów działów handlowych, osoby odpowiedzialne za realizację planów sprzedażowych.

Rejestracja: http://successpoint.pl/komunikacja-w-firmie#zarejestru...

Kontakt z organizatorem:

Agnieszka Różnicka
tel. +48 721 729 134
e-mail: agnieszka.roznicka[at]successpoint.pl
Kornelia Przedworska

Kornelia Przedworska OtWarta i KrEaTYwnA

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

Witam,
organizuję platformę e-learningową. Nawiążę współpracę z z trenerami z poniższych dziedzin:

- rachunkowość i finanse
- sprzedaż
- transport i logistyka
- marketing i reklama
- zamówienia publiczne
- ochrona danych osobowych

Chętnych proszę o przesyłanie CV i propozycji tematów szkoleń e-learningowych ze wskazaniem grupy docelowej (np. pracownik sprzedaży, kadra zarządzająca itp.).
Oczekujemy szkoleń uniwersalnych, takich których zawartość będzie aktualna w dłuższym okresie czasu, ale będziemy stawiać także na szkolenia podnoszące kwalifikacje oraz objaśniające zmiany w przepisach.

Kontakt: przedworska@wp.pl
Zapraszam

konto usunięte

Temat: ogłoszenia, zaproszenia i inne nie-do-odrzucenia

BARISTO THE SECRET BOX - NOWA MARKA NA POLSKIM RYNKU

Wyjątkowe kawowe upominki zamknięte w ekskluzywny drewniany box.

Poniżej link do naszego najnowszego katalogu:
http://online.fliphtml5.com/mhnd/qthl/#p=1

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych naszą ofertą do współpracy.

Baristo Secret Box może być idealną alternatywą popularnych upominków i gadżetów w Twojej firmie oraz doskonałym sposobem na wyróżnienie się spośœród innych.
Przekonaj się, jakie korzyœci może przynieœść Ci spersonalizowany dokładnie do Twoich potrzeb Baristo Box:

1) POPRAW WIZERUNEK

Podnieśœ poprzeczkę Twojej konkurencji i bądźŸ pierwszy, który zaoferuje wyjątkowe upominki w postaci Baristo Secret Box.

3) WYRÓŻNIJ SIĘ

Twoi pracownicy, partnerzy biznesowi i Klienci z pewnoœścią zapamiętają otrzymany gift, a wygrawerowane logo Twojej firmy będzie im o Tobie przypominało za każdym razem, gdy sięgną po Baristo Coffee.
Przyjemne chwile spędzone z filiżanką naszej kawy wywołają u wszystkich pozytywne skojarzenia dotyczące współpracy z Tobą

4) ZWIĘKSZ ZYSKI

Zajmujesz się sprzedażą? Chciałbyœś rozszerzyć swoją ofertę i wprowadzić dodatkowe, unikalne produkty?
A może Twoje towary potrzebują opakowania, które je wyróżni?
Baristo Secret Box będzie fantastycznym dodatkiem w Twojej firmie.

DLACZEGO MY?

Skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o warunkach współpracy. Jesteśœmy przekonani, że wspólnie znajdziemy cel, którego realizacja przyniesie bezcenną satysfakcję

Zachęcamy do współpracy.
biuro @ baristo . pl


Obrazek



Wyślij zaproszenie do