Tomasz K.

Tomasz K. Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing

Temat: Konkurs Biuletynów Firmowych 2014 rozpoczęty

Ruszyła 14. edycja Konkursu Biuletynów Firmowych. Prace nadesłane do 24 czerwca 2014 r. zostaną ocenione w 5 kategoriach. Udział w tym najstarszym i najbardziej prestiżowym konkursie custom publishing w Polsce jest bezpłatny.


Obrazek


Uczestnictwo w Konkursie to doskonała okazja, by porównać własny biuletyn z publikacjami innych firm, skorzystać z opinii specjalistów z Jury, a także zdobyć prestiż w branży.

Biuletyny wewnętrzne, zewnętrzne, elektroniczne, instytucji oraz projekty jednorazowe oceni
12-osobowe Jury w składzie:
Tomasz Kościelny, dyrektor zarządzający Agencji Agape, przewodniczący Jury,
Hubert Zawadzki, dyrektor ds. public relations agencji PR Binaria Communications,
Karolina Dulnik, ekspert w dziedzinie komunikacji wewnętrznej, właścicielka DULNIK communico,
Katarzyna Jabłońska, senior account manager w Citybell Consulting,
Zofia Kościelna, doświadczona dziennikarka i redaktor branży custom publishing,
Agnieszka Madej-Biernat, dyrektor wydawnicza Agencji Agape,
Anna Myśluk, grafik-projektant w Tarsago Polska
Jarosław Wiczuk, ekspert ds. poligrafii,
Zuzanna Sandomierska-Moroz, infografik prasowy, Prószyński Media,
Małgorzata Żurniewicz-Turno, grafik Agencji Agape,
Marcin Mozert, fotograf, szkoleniowiec, grafik, właściciel Agencji Foto-Video Moc&ArtGroup,
Justyna Pamuła, Client Service and Product Development Coordinator SARE.

Prace konkursowe wraz z formularzem zgłoszeniowym można nadsyłać do 24 czerwca 2014 r. na adres pocztowy Agencji Agape. Regulamin Konkursu i formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie Konkursu
http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_fir...
Tomasz K.

Tomasz K. Dyrektor
zarządzający, Agape
custom publishing

Temat: Konkurs Biuletynów Firmowych 2014 rozpoczęty

Film z wynikami Konkursu Biuletynów Firmowych 2014!
http://youtu.be/vRBV8qv5PEw

Wyniki tekstowe dostępne są na stronie
http://www.agape.com.pl/konkurs/konkurs_biuletynow_fir...



Wyślij zaproszenie do