Aleksander Sala

Aleksander Sala INTRANET, AUDYT
KOMUNIKACYJNY,
SHAREPOINT,
KOMUNIKACJA WE...

Temat: bezpłatne warsztaty w Sopocie dla managerów intranetu

poznaj warunki uczestnictwa

Polski Komitet Sterujący projektu badawczego ”IntranetTime – wpływ intranetu na rozwój innowacji, wiedzy i kapitału intelektualnego w organizacjach” ogłasza otwarty nabór do udziału w unikalnym na polskim rynku przedsięwzięciu.

Zakwalifikowani w konkursowym naborze uczestnicy projektu, od września 2012 do grudnia 2013 roku wezmą udział w szeregu warsztatów, konferencji i sesji eksperckich z polskimi i światowymi
specjalistami z dziedziny intranetów, innowacji, zarządzania wiedzy i kapitału intelektualnego.

Korzyści
Finansowany z budżetu projektu IntranetTime udział w projekcie umożliwi secjalistom z dziedziny intranetów, komunikacji wewnętrznej i zarzadzania wiedzą:

• otrzymanie w ramach projektu wytycznych, doradztwa i wsparcia dla rozwoju intranetu, komunikacji i wiedzy w Państwa Organizacji,
• bezpłatne uczestnictwo w seminariach szkoleniowych organizowanych w atrakcyjnych lokalizacjach,
• dostęp do niepublikowanych wyników badań i materiałów dotyczących rozwoju portali intranetowych,
• nawiązanie cennych kontaktów zawodowych,
• aktywne wpływanie na wyniki realizowanego badania na polskim rynku.

Do udziału w projekcie zapraszamy:
• menedżerów i specjalistów komunikacji wewnętrznej,
• managerów, redaktorów i administratorów portali intranetowych,
• menedżerów odpowiedzialnych za zarządzanie wiedzą i procesami,
• przedstawicieli innych stanowisk w organizacji odpowiedzialnych za intranet i pochodne jemu obszary

Warunki uczestnictwa:
Na początek należy wziąć udział w konkursie i...:
• napisać esej
• wysłać esej na adres office@intranettime.com do dnia 4 go września 2012
• w tytule należy podać „IntranetTime_esej” + podtytuł (jeden z trzech wybranych)
• do eseju należy dodać krótkie bio (życiorys zawodowy)

Temat eseju (do wyboru jeden z trzech):

1. Kiedy i jak intranet wpływa na innowacyjność, wiedzę lub kapitał intelektualny przedsiębiorstwa / organizacji?
2. Case studies na temat „jak intranet (lub jego cześć) zmienił moją firmę/organizację?”
3. Moje pytania i wątpliwości w dziedzinie intranetów, komunikacji wewnętrznej lub zarządzania wiedzą – co mnie nurtuje co mnie inspiruje?

Objętość eseju – do 3500 znaków (ze spacjami)
Format eseju – otwarty plik edytora tektu (preferowany doc./word)

Ocena:
Jury w składzie Komitetu sterującego projektu IntranetTime dokona wyboru najlepszych prac konkursowych i do dnia 11 września 2012 ogłosi wynik konkursu (listę zakwalifikowanych uczestników) w ramach naboru do projektu.

Kryteria oceny eseju:

1.Kompetentne i wyczerpujące ujęcie tematu.
2.Wartość merytoryczna eseju z punktu widzenia projektu.
3.Kreatywny sposób ujęcia tematu.

Dodatkowe oczekiwania wobec uczestników:
• gotowość do udziału w badaniach fokusowych i ankietowych prowadzonych w ramach projektu (do lutego 2014 roku)
• znajomość języka angielskiego (w stopniu przynajmniej komunikatywnym)
możliwość wyjazdu na pierwszy zjazd uczestników projektu do Sopotu w dniach 26-28 września 2012 roku

więcej informacji o projekcie na stronie http://www.intranettime.com
Karolina C Dulnik

Karolina C Dulnik Ekspertka w
dziedzinie
komunikacji
wewnętrznej,
interpers...

Temat: bezpłatne warsztaty w Sopocie dla managerów intranetu

Zapraszam do tego tematu, ALeks :)



Wyślij zaproszenie do