Bernadeta Najda (Potańska)

Bernadeta Najda (Potańska) Przedstawiciel ds.
Rozwoju Sprzedaży

Temat: Komunikacja marketingowa - definicja

Jak można zdewinować to pojęcie? Jak to rozmuniecie?

konto usunięte

Temat: Komunikacja marketingowa - definicja

Najbardziej ogólnie, może: relacje partnerskie pomiędzy przedsiębiorstwami/ firmami. PozdrawiamAgata Klosek edytował(a) ten post dnia 11.07.07 o godzinie 11:16
Beata Kurył (Szmidla)

Beata Kurył (Szmidla) starszy specjalista
ds. komunikacji
marketingowej

Temat: Komunikacja marketingowa - definicja

Ja bym to ujela jako poinformaowanie klientow o tym kim jestesmy, gdzie, i co mozemy zaproponowac dla konkretnej jednostki i jakie bede z tego korzysci dla tej konkretnej osoby. To oczywiscie mowienie jezykiem danej grupy.

konto usunięte

Temat: Komunikacja marketingowa - definicja

Komunikacje marketingowa rozumiem jako wszelkie sygnaly (werbalne, niewerbalne) jakie firma swiadomie lub nieswiadomie wysyla do swoich klientow lub potencjalnych klientow.

Komunikacja marketingowa wystepuje zawsze, czy tego chcemy, czy nie, dlatego ze zawsze wysylamy jakies sygnaly do osob z poza naszej firmy. Zawsze istnieje jakis rynek, ktos chce cos sprzedac, a inni chca kupic, a decyzje podejmuja na podstawie informacji jakie sa w stanie odebrac i zinterpretowac.

Chodzi o to zeby ta komunikacja marketingowa byla DOBRA. Dobra komunikacja marketingowa powinna spelniac moim zdaniem trzy podstawowe warunki:

- powinno sie nia ZARZADZAC, czyli uswiadomic sobie, ze firma caly czas cos o sobie mowi klientom, niezaleznie od tego czy tego chce czy nie chce. Trzeba konktrolowac wszystkie sygnaly jakie firma wysyla i starac sie wypuszczac jak najwiecj takich, ktore sklonia ludzi do kupowania anszego produktu,

- komunikacja powinna dzialac w dwie strony, czyli oprocz tego, ze cos emitujemy, to musimy jeszcze odbierac sygnaly, ktore rynek i konsuemnci do nas kieruja,

- musimy wiedziec dokladnie, co chcemy powiedziec, komu i po co :)

pozdrawiam!

polecam tez artykulik: http://mup.pomocprawna.info/mup_document,25.html

a także: http://ekonom.univ.gda.pl/marketing/Doc/ZKM-%20%A3%F3d...

Następna dyskusja:

Nowoczesna komunikacja mark...




Wyślij zaproszenie do