Andrzej S. Kasjer, Tesco Polska
Temat: emelemowe media
Zastanawiam się czy dyskutujac o tym JAKI jest MLM w klubie ludzi mówiących prawdę o tym systemie powinniśmy także dyskutować o tym co się dzieje "na górze" (polecam szczególnie lekturę komentarzy pod artykułem):http://www.rankingmlm.com/articles/article/maciej_m._j...
Piszę "na górze" bo jestem sobie zwykłym sprzedawcą i obserwuję sobie wojenki wśrod firm, przedstawicieli, ale i branżowych mediów, które z jednej strony tworza ludzie aktywnie działający w branży a z drugiej dziennikarze.
Widze pewne niedociągnięcia z obu stron. Widzę stronniczość i brak obiektywizmu.
Moje pytania:
1. Czy portal związany z firmami z branży może pisać rzetelnie i niezależnie choćby w pewnym stopniu?
2. Czy dziennikarz piszący o MLMie, oceniający firmy i budujący opiniotwórczy ranking a także Akademię MLN powinien mieć praktykę w sprzedaży? Na taka osoba chcąca uczyć i pouczać innych jest wiarygodna kiedy nie posiada własnego doświadczenia?
3. Czy bezstronny dziennikarz ma prawo stawac po określonej stronie sporu pomiedzy dwoma firmami zanim pojawi się orzeczenie sądu i wciąż zachować wiarygodność?
4. Jak powinny wyglądać media MLM?
Mam jeszcze wiele podobnych pytań ale chciałbym na początek poruszyć te kilka spraw. Mam nadzieję na wywołanie ciekawej dyskusji o wpływowych mediach w naszej branży.