Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

COPYWRITING - WARSZTATY BIZNESOWE. Skuteczna sprzedaż za pomocą słów

Jak pisać krótko, treściwie i efektywnie. Bez wydumanych "hipnotycznych teorii".


Obrazek


* jak napisać dobry list biznesowy, nagłówek, slogan, e-mail, ofertę, tekst PR, brand story,
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów,
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów,
* jak skutecznie używać liczb w tekstach marketingowych i reklamowych,
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchę informacji.

2 dni warsztatów, porad, przykładów, ćwiczeń z tworzenia komunikatów marketingowych.

PROGRAM

• Subtelne różnice - duży efekt: jak zwiększyć skuteczność słów bez zmieniania faktów? Konkretnie: które słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
• Jak opisać ten produkt? Język korzyści
• Dialog z czytelnikiem: jak zaangażować odbiorcę?
• Język marki
• Wewnętrzny PR: teksty na eventy, teksty... o nas samych, Z humorem, ale... bez idiotyzmów! Artykuły: tytuł, lead, nagłówki, wstęp, podsumowanie.
• Tekst wizerunkowy. Brand story - opowiedz ciekawą historię o produkcie
• List biznesowy
• Jak skuteczniej komunikować liczby? Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne? Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby
• Jak stworzyć skuteczny nagłówek? Porównanie: który nagłówek skuteczniejszy i dlaczego?
• Jak stworzyć slogan marketingowy.
• Tekst e-maila (temat, pole "od", treść, porady)
• Tekst strony www (frazy kluczowe, umiejscowienie tekstu)

Po szkoleniu: dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki).

PROWADZĄCY
PRAKTYK, reklamowy "frontowiec". Doświadczony szkoleniowiec. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

INFO
Termin: 10-11 lutego 2011
Miejsce: Warszawa, Al. Niepodległości 177 (Ośrodek Art&Decor).
Cena: 1290 zł + VAT.
Czas: 2 dni szkoleniowe.

Sprawdź na http://autor.net.pl/copywriting_-_warsztaty_biznesowe....
Daniel Bogusz

Daniel Bogusz Prezes Zarządu, B&O
NAVIGATOR Firma
Szkoleniowa Sp. z
o.o.

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek


OBSŁUGA KLIENTA - NAJLEPSZE STANDARDY

2 lutego WARSZAWA - zobacz teraz

3 lutego KATOWICE - zobacz teraz

PROSPECTING DLA HANDLOWCÓW, czyli jak pozyskać nowych klientów

2 lutego WARSZAWA - zobacz teraz

23 lutego KRAKÓW - zobacz teraz

TECHNIKI PERSWAZJI W SPRZEDAŻY

2 lutego KATOWICE - zobacz teraz

WYWIERANIE WPŁYWU W NEGOCJACJACH

4 lutego KATOWICE - zobacz teraz

TECHNIKI OBRONY CENY

9 lutego WARSZAWA - zobacz teraz

ZARZĄDZANIE CZASEM Szkolenie dla profesjonalistów

9 lutego WARSZAWA - zobacz teraz

MENEDŻERSKIE TECHNIKI MOTYWACJI

16 lutego WARSZAWA - zobacz teraz

OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA

23 lutego WARSZAWA - zobacz teraz

KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA

24 lutego KRAKÓW - zobacz teraz

EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

25 lutego KRAKÓW - zobacz teraz
Jan Kowalski

Jan Kowalski pracownik biurowy,
Centrum Języków
Obcych Yellow Sp. z
o.o.

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o. zaprasza do udziału w szkoleniach współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Projekt z poddziałania 8.1.1 POKL „W mojej firmie jestem też tłumaczem…” jest skierowany do małopolskich mikro- i małych przedsiębiorców oraz ich pracowników, a jego celem jest uzyskanie kwalifikacji tłumacza pary języków: polski-angielski. Projekt zakłada przeszkolenie grupy 30 osób w zakresie tłumaczeń i przekładów z- i na język angielski, szczególnie pod kątem wykonywania tłumaczeń na potrzeby własnej firmy.

ZAPISY TRWAJĄ!

Osoby zainteresowane udziałem w projekcie proszone są o wypełnienie formularza zgłoszeniowego na naszej stronie internetowej: http://www.szkoleniakrakow.eu oraz dostarczenie do biura projektu wymaganych dokumentów.

W związku z występującą w projekcie pomocą publiczną, uczestnicy będą zobowiązani do wniesienia wkładu własnego w wysokości 20% wartości szkoleń, tj.: 950,46 zł / osoba.

Szkolenie obejmuje 180 godzin wykładów i ćwiczeń językowych prowadzonych jako sesje weekendowe w terminie: luty-wrzesień 2011. W ramach projektu przewidziano ponadto kurs szybkiego czytania i zapamiętywania (16 godzin); szkolenia stacjonarne będą uzupełnione modułami e-learning.

Wszelkie szczegóły znajdują się na stronie internetowej projektu: http://www.szkoleniakrakow.eu.

Biuro Projektu w Krakowie jest do Państwa dyspozycji w dni powszednie w godz. 9.00-17.00

Yellow Centrum Języków Obcych Sp. z o.o.
Oddział Kraków, Biuro Projektu „W mojej firmie jestem też tłumaczem…”
ul. Zwierzyniecka 29, 31-105 Kraków
tel.: +48 (12) 357 21 55
e-mail: krakow@yellow.pl

Obrazek

konto usunięte

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek


Centrum Zarządzania Jakością INFOX SP. Z O.O. ma zaszczyt zaprosić Państwa na szkolenie:

„Pełnomocnik i auditor wewnętrzny Systemu Zarządzania Środowiskowego ISO 14001:2004”

Zostały dwa ostatnie wolne miejsca!!!!!

Na szkoleniu zostaną przedstawione Standardy Środowiskowe wg Normy ISO 14001 oraz zagadnienia dotyczące wdrażania i funkcjonowania
Systemu Zarządzania Środowiskowego w organizacji.

Szkolenie rozpoczyna się już 10.02 i trwa 2 dni.

Nie zwlekaj i zapisz się już dziś!!!

Szczegóły na:

http://czj-infox.pl

szkolenia@czj-infox.pl

Tel. 12 653 20 13

konto usunięte

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

Bezpłatne SZKOLENIE on-line!

Zapisz się na bezpłatne szkolenie internetowe pt.:

Obrazek


Data szkolenia: 17 marca 2011r godzina 20.00.

Zapraszam:
http://monikapietrowska.pl/szkolenie/

Na bezpłatnym szkoleniu pokażemy Ci jak w dzisiejszych czasach możesz nie tylko zaoszczędzić robiąc codzienne zakupy, ale przede wszystkim jak na tym jeszcze zarobić.

Ciągle słyszysz o stale rosnących cenach w sklepach i masz już tego dość?

Szukasz kolejnych promocji by zaoszczędzić?

Chcesz zwiększyć swoje obecne dochody?

Jeśli na któreś z powyższych pytań Twoja odpowiedz brzmi TAK to właśnie to szkolenie jest dla Ciebie.

Zapraszam:
http://monikapietrowska.pl/szkolenie/

Kto stworzył dla Ciebie to szkolenie?


Obrazek


Monika i Ewa od kilku lat zajmują się biznesem i szkoleniami.

Chcąc podzielić się swoją wiedzą i przemyśleniami postanowiły wspólnie zrobić szkolenie poprzez internet.

By wiedza była dostępna dla wszystkich tym razem jest ono BEZPŁATNE.

Zapraszam (kliknij na poniższy link i zapisz się na bezpłatne szkolenie):

http://monikapietrowska.pl/szkolenie/
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

W imieniu Centrum Rozwoju Kompetencji Softena zapraszam na letni warsztat "Być kobietą czyli bogini w każdej z nas".

Cele szczegółowe:

•odkrywanie archetypowych aspektów kobiecości
•pobudzenie w uczestniczkach motywacji do zadbania o różne aspekty swojej kobiecości
•docieranie do wewnętrznych źródeł kobiecej siły
•przekazanie wiedzy dotyczącej analizy kolorystycznej oraz analizy stylu i proporcji
•eksperymentowanie z różnymi formami i stylami prezentacji naszej kobiecości

Więcej informacji na stronie: http://czasdlaciebie.pl

konto usunięte

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

http://psychekrakow.pl
Ewelina Zdzieszyńska

Ewelina Zdzieszyńska Trener- Firmy
zainteresowane
podjęciem współpracy
zaprasz...

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

Oceny Okresowe

Cele szkolenia:

► Wykształcenie u uczestników pozytywnego stosunku do prowadzenia rozmów oceniających poprzez uświadomienie im korzyści wynikających z tego typu działań
► Rozwijanie umiejętności interpersonalnych istotnych przy prowadzeniu rozmów oceniających pracę (zadawanie pytań, słuchanie, udzielanie informacji zwrotnych)
► Rozwijanie umiejętności z zakresu prowadzenia rozmów oceniających pracę
► Rozwijanie umiejętności związanych z udzieleniem informacji zwrotnych
► Przekazanie wiedzy na temat przygotowania i prowadzenia rozmowy oceniającej

Oceny Okresowe Szkolenia

INFORMACJE :
Warszawa
ewelina.zdzieszynska@wstronerozwoju.com, tel. 500 029 886
Szkolenia biznesowe
http://wstronerozwoju.com

Obrazek
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

SZKOLENIE LAST MINUTE – NAJBLIŻSZY PONIEDZIAŁEK I WTOREK


Warsztaty 23-24 lipca, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 23-24 lipca 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: 1250 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Trening asertywności 20.08.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 22.08.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 24.08.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.
Adrian T.

Adrian T. www.autor.biz

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek




Obrazek


COPYWRITING – SKUTECZNA SPRZEDAŻ ZA POMOCĄ SŁÓW

Warsztaty 20-21 sierpnia, WARSZAWA.

Podczas szkolenia - samodzielnie i w małych kameralnych grupach:

- określisz korzyści wynikające z danego produktu,
- porównasz i dobierzesz najskuteczniejsze słowa do konkretnego odbiorcy,
- zaplanujesz i stworzysz komunikat skierowany do konkretnego odbiorcy,
- dowiesz się, jak tworzyć skuteczniejsze nagłówki do Twoich ofert,
- dowiesz się jak komunikować liczby (ceny, czas, procenty) w komunikacie marketingowym,
- dowiesz się, jak napisać list biznesowy – zapoznasz się z konkretnymi przykładami,
- dowiesz się, jak opowiedzieć ciekawą historię o marce,
- dowiesz się, jak pisać treści do publikacji w internecie.

Po tym szkoleniu samodzielnie przygotujesz skuteczniejszą ofertę.

Niezależnie od tego, czy sam tworzysz teksty, czy zlecasz to komuś innemu – będziesz wiedzieć jak zaplanować i tworzyć komunikat, a także efektywniej współpracować z Twoim copywriterem.

UWAGA: szkolenie nastawione na sprzedaż, skuteczność i zwięzłość, a NIE na kolekcjonowanie nagród na festiwalach reklamowych.

ĆWICZENIA, ĆWICZENIA I JESZCZE RAZ ĆWICZENIA!

________________________________________

CO OTRZYMUJESZ?

Ćwiczenia praktyczne, wiedzę, inspiracje, pomysły i cały pakiet przykładów na to:

* jak stworzyć skuteczną ofertę, nagłówek, list biznesowy, e-mail, tekst strony www, brand story;
* jak skutecznie sprzedawać i przekazywać informacje za pomocą słów;
* jak "podkręcić" komunikat bez zmieniania faktów;
* jak "zabrać się" do pisania, podkreślać korzyści, stworzyć hierarchię informacji;

... a przede wszystkim:
* jak MYŚLEĆ tak, jak skuteczny, "rasowy" copywriter.

______________________________________

DODATKOWO OTRZYMUJESZ:

dostęp do bazy materiałów szkoleniowych online (przykłady, ćwiczenia, case study, linki)
______________________________________

JAK TO SZKOLENIE POMOŻE W TWOJEJ CODZIENNEJ PRACY?

Po szkoleniu:

* będziesz skuteczniej komunikować się podczas prezentacji, spotkania, rozmowy telefonicznej,
* obniżysz koszty dzięki zwiększeniu niezależności od zewnętrznych dostawców usług marketingowych,
* poprawisz jakość relacji z Twoimi klientami, współpracownikami i... przełożonymi.

______________________________________

DLA KOGO JEST TO SZKOLENIE

* Pracownik działu marketingu, promocji, PR, sprzedaży, copywriter.
* Osoba odpowiedzialna za komunikację z otoczeniem biznesowym firmy (z inwestorami, klientami, mediami, dostawcami itp.).
* Przedsiębiorca chcący zwiększyć efektywność komunikacji marketingowej swojej firmy.
______________________________________

PROGRAM

1. Słowo wstępu
Kto? Do kogo piszesz?
Krócej! Jak wydobyć i napisać to, co najważniejsze?
Konkretniej! Jak pisać konkretniej i treściwiej?
Mocniej! Co i jak wyróżniać?

2. Język korzyści
Język korzyści – czego możesz się „złapać” i jak to przedstawić odbiorcy?
„Co ja z tego będę miał?” Empatia – to bardzo pomaga
Przykłady (dobre i złe)
Ćwiczenie praktyczne

3. Słowa-klucze: jak zwiększyć skuteczność komunikatu bez zmieniania faktów
Jakie słowa działają lepiej w konkretnej sytuacji (a które słabiej)?
Ćwiczenie praktyczne – dodaj mocy tym słowom

4. Jak tworzyć nagłówki?
4 elementy wykorzystywane w najskuteczniejszych nagłówkach
Rodzaje nagłówków
Przykłady (nagłówki skuteczne i nieskuteczne)
Ćwiczenie praktyczne

5. Jak komunikować liczby?
Jak skuteczniej komunikować liczby?
Jak działać na wyobraźnię i zwiększyć dramaturgię komunikatu przez liczby?
Zero - szara eminencja
Jak skuteczniej komunikować upływ czasu, kwoty pieniężne?
Dokładne liczby - kiedy je stosować?

6. List biznesowy
Nagłówek
Pierwszy akapit
Zakończenie
Podpis, PS
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

7. Storytelling
Storytelling – jako pomysł na komunikację marki
Brand story – jak opowiedzieć ciekawą historię o Twojej marce
Co łączy wszystkie porywające historie?
Narzędzia: cztery elementy opowieści o marce
Punkty zwrotne w opowieści
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

8. Internet
e-mail: Pola: ”Od”, ”Temat”, treść, grafika (tak czy nie?)
Teksty na stronę www:
- tytuły
- nagłówki,
- akapity
- słowa i frazy kluczowe,
- wyróżnienia w tekście
- tabele
Przykłady
Ćwiczenie praktyczne

ĆWICZENIA PRAKTYCZNE – praca w małych grupach i indywidualna

______________________________________


PROWADZĄCY
PRAKTYK, aktywny copywriter, reklamowy "frontowiec", trener. Senior copywriter (m.in. Ogilvy, Young & Rubicam, Polymus), projektant, właściciel studia komunikacji marketingowej. Kieruje się przesłaniem, że marketing i reklama służą finalnie sprzedaży, a nie wygrywaniu festiwali. Pracował m.in. dla Bols, Bosch, Burger King, Commercial Union, Electrolux, Era, IBM, KFC, Dar Natury, Link4, Mastercook, Masterfoods, Microsoft, Plus GSM, Porsche, Palmolive, Philip Morris, Randstad, Sony Ericsson, US Pharmacia i in.

______________________________________

INFO
Termin: 20-21 sierpnia 2012
Miejsce: Warszawa, ul. Wilcza 9 (Centrum Konferencyjne WILCZA).
Cena: letnia obniżka – wakacyjna cena: 1190 zł NETTO (+23% VAT).
Czas: 2 dni ćwiczeń, porad i praktycznych przykładów.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE i OPINIE O TYM SZKOLENIU: http://www.szkoleniapraktyczne.pl/szkolenia/copywritin...
______________________________________

Dowiedz się i przećwicz: jak tworzyć skuteczniejsze materiały marketingowe. Przyjdź na to szkolenie

Nie zwlekaj, zapisz się już dzisiaj – są jeszcze wolne miejsca

Z a p r a s z a m y
_________________________________

Zobacz też nasze pozostałe szkolenia reklamowe i marketingowe:

- szczegóły na stronie http://SzkoleniaPraktyczne.pl
_________________________________
Wojciech Rosicki

Wojciech Rosicki Współtwórca marki
Manufakturafiran.pl

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

[NOWE SZKOLENIE KLUBÓW EDDU]: Umiejętności człowieka sukcesu


Obrazek


Warsztat jest podzielony na 5 merytorycznych i wypełnionych ćwiczeniami modułów:

1. Cele, planowanie i realizacja – wejdziesz na zupełnie nową drogę myślenia, abyś wiedział jak umiejętnie koncentrować się na wynikach, podejmować skuteczne działania do wprowadzenia celu w życie, budować silną wolę i integrować wiele innych czynników, które decydują o Twoim sukcesie w wybranych kontekstach Twojego życia, które chcesz spełnić.

2. Budowanie wyjątkowych relacji - ponieważ rodzinę, biznes, związki, oraz wiele innych wartościowych rzeczy robimy z ludźmi. Dlatego tak ważne jest, abyś uczył się technologii skutecznego nawiązywania kontaktu, wiedział czym jest raport atrybucyjny i komplementarny, poznał podstawowe zasady mechanizmów relacyjnych, oraz jak stosować to wszystko w praktyce, aby relacje które budujesz z ludźmi nabierały coraz to nowej, głębszej jakości.

3. Somatyka i ciało – ciało to pojazd, którym podróżujesz przez życie. Ten wartościowy moduł da Ci szereg prostych do wprowadzenia i piorunująco skutecznych strategii jak zrobić najlepszy użytek w kontekście realizacji Twoich zamierzeń w drodze do sukcesu. Dowiesz się jak dbać o ten pojazd, generować dodatkową moc z jego silników i jak go umiejętnie prowadzić, aby służył Ci przez lata.

4. Auto-coaching - dowiesz w jaki sposób pozbyć się wewnętrznych ograniczeń i zamienić je w efektywne zasoby, tak by z łatwością osiągać najważniejsze cele; nauczysz się zauważać metody autosabotażu i uświadamiając je sobie, wejdziesz na zupełnie inną drogę skupienia na rezultatach i mierzalnych wynikach

5. Komunikacja – ponieważ od jakości Twojej komunikacji (zarówno tej werbalnej i niewerbalnej) będzie zależeć Twoja siła przekonywania, elastyczność w wychodzeniu z konfliktów, charyzma i wiele innych. Aby dać Ci zestaw bardzo konkretnych umiejętności, w krótkim czasie i stworzyć optymalne warunki do ich przyswojenia, przygotowaliśmy wyjątkowy moduł z teatru improwizacyjnego, na którym będziesz trenował gesty, głos, ciało i emocje. Wchodził w zasobne stany, oraz integrował „cienie” aby zyskać większą spójność na drodze do celu.

Ten warsztat to pigułka wypełniona strategiami tych, co osiągają wyniki - w każdym możliwym kontekście. Skorzystasz niezależnie od tego, gdzie i z kim pracujesz, co robisz i jakie masz plany. Każdy z nas chce być efektywny w tym co robi, a to, jak to osiągnąć, ma swoją strukturę. Naucz się jej!


Obrazek


Logistyka, zapisy i terminy znajdziesz na:
www.eddu.pl
Dorota Pietrzyk

Dorota Pietrzyk specjalista ds
marketingu, Centrum
Szkoleniowe Frr

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

Centrum Szkoleniowe FRR Sp z o.o. zaprasza Państwa na konferencje:

ZASADY REKLAMY I PROMOCJI USŁUG MAKLERSKICH ORAZ FUNDUSZY INWESTYCYJNYCH

GDZIE I KIEDY: Warszawa, 27 września 2012 r.
KOSZT: już od 1290 zł netto!

NAJWAŻNIEJSZE ZAGADNIENIA:

- trzy przymioty prawidłowej informacji handlowej kierowanej do klienta
- obowiązki informacyjne w reklamach produktów inwestycyjnych
- jak budować reklamę, która nie wprowadza w błąd ?
- konsekwencje nieprawidłowej reklamy i promocji
- opiniowanie treści materiałów reklamowych okiem praktyka

W TRAKCIE KONFERENCJI BĘDĄ MIELI PAŃSTWO MOŻLIWOŚĆ:

- wymiany doświadczeń związanych z zasadami reklamy i promocji usług maklerskich oraz funduszy inwestycyjnych
- rozwiązania problemów dotyczących kluczowych zagadnień związanych z obowiązkami informacyjnymi w reklamach produktów finansowych
- zdobycia praktycznej wiedzy z zakresu uniknięcia możliwości stworzenia zagrożenia wprowadzenia odbiorcy w błąd
- kierowania pytań do ekspertów zawodowo zajmujących się powyższą tematyką

DO UDZIAŁU ZAPRASZAMY:

- kadrę zarządzającą domami maklerskimi, bankami, firmami inwestycyjnymi oraz ubezpieczeniowymi
- szefów i pracowników departamentów compliance oraz departamentów prawnych tych podmiotów
- szefów i pracowników działów marketingu, komunikacji i sprzedaży w bankach, domach maklerskich, firmach inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych
- pracowników KNF zajmujących się nadzorem nad działalnością banków, domów maklerskich oraz firm inwestycyjnych

POBIERZ BROSZURĘ

Więcej informacji:
http://www.frr.pl/
emilia.nurzynska@frr.pl
22 583 10 04Dorota Pietrzyk edytował(a) ten post dnia 08.08.12 o godzinie 14:47
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

Centrum Rozwoju Kompetencji zaprasza na warsztat "Siła Twojego głosu i oddechu cykl - 5 zajęć "

Warsztaty pobudzające świadomość własnego oddechu i siły, która z niego płynie. Zajęcia mają na celu zarówno pracę nad oddechem całościowym, będącym podstawą mówienia, jak i ćwiczenia emisyjne, umożliwiające nośne, bezpieczne i swobodne posługiwanie się głosem.

Oddech jest niezbędny do życia. Zazwyczaj nie zastanawiamy się nad tym, jak oddychamy. A oddech pomaga nie tylko utrzymywać procesy życiowe, ale wpływa także na nasze kontakty i relacje z innymi. Dzięki uświadomieniu sobie własnych możliwości oddechowych, a co za tym idzie - możliwości głosowych (gdyż te mechanizmy są ściśle od siebie zależne) możemy pewniej i swobodniej funkcjonować w społeczeństwie – zarówno na niwie prywatnej, jak i zawodowej.

Planowany termin rozpoczęcia cyklu: poniedziałek 3 września 2012 godz.18-20 (następne zajęcia: kolejne poniedziałki)

Prowadząca: Kinga Waligóra

CELE SZCZEGÓŁOWE:
rozróżnienie oddechu spoczynkowego i mownego,
wykształcenie całościowego oddechu w emisji głosu,
nauka podparcia oddechowego, umożliwiającego bezpieczne używanie swojego głosu w pracy i na co dzień,
usłyszenie i polubienie swojego głosu poprzez pracę nad wzbogaceniem barwy głosu,
dostosowanie emisji głosu do warunków rozmowy, wystąpienia (rozmówca kameralny a rozmówca audytoryjny),
praca nad nośnością i natężeniem głosu, wpływającymi na słyszalność wypowiedzi,
świadomość zasad bezpiecznej pracy głosem, zapobiegającej chorobom zawodowym narządu głosu,
kompensacja niedyspozycji głosowej poprzez artykulację,
metody radzenia sobie ze stresem i tremą podczas wypowiedzi.
KORZYŚCI: Warsztaty pobudzają świadomość możliwości, które daje oddech, będący źródłem życia – także społecznego. Osoby biorące udział w szkoleniu rozwiną umiejętności używania oddechu całościowego i podparcia oddechowego, które są podstawą bezpiecznej emisji głosu. Uczestnicy – świadomi własnych możliwości oddechowych i głosowych – będą mogli poradzić sobie z tremą wynikająca z publicznego wypowiadania się.

Forma warsztatów nastawiona jest na rozwój i dojrzewanie umiejętności (2-godzinne zajęcia x 5 spotkań).

Więcej informacji na stronie: http://czasdlaciebie.pl
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

Centrum Rozwoju Kompetencji zaprasza na warsztat "Ucz się przez całe życie - skutecznie!:

Jeszcze kilkanaście lat temu nauka zarezerwowana była dla dzieci i młodzieży. Wydawało nam się, że po skończeniu szkoły ta tematyka już nas nie dotyczy. Ale współczesny świat stawia przed nami ciągle nowe wyzwania i jeśli chcemy być konkurencyjni na rynku pracy musimy się uczyć przez całe życie. Co jednak ma zrobić osoba, która wyszła z rytmu i nie potrafi już uczyć się z taką łatwością, jak kiedyś? Odpowiedzią jest szkolenie "Ucz się przez całe życie - skutecznie!"

Termin: sobota 1 września 2012r. godz.10-18

Tylko 20 % wiedzy potrzebnej nam w życiu wynosimy ze szkoły, resztę musimy uzupełnić sami - czytając, uczestnicząc w kursach, szkoleniach czy studiach podyplomowych. Jak sprawić, żeby nauka nie była udręką, aby nie trzeba było wkuwać na pamięć, a to co najważniejsze żeby samo wchodziło nam do głowy? Z pomocą przyjdą nowoczesne techniki uczenia się! Jeśli chcesz dowiedzieć się jak:

•uczyć się łatwiej, zgodnie ze swoimi naturalnymi preferencjami,
•czytać szybciej, a przy tym nie tracić nic ze zrozumienia tekstu,
•robić skuteczne notatki, dzięki którym zorganizujesz wiedzę oraz szybko przypomnisz sobie to co najważniejsze,
•zapamiętywać informacje w taki sposób, aby ich przypomnienie przychodziło Ci w sposób łatwy i naturalny,
przyjdź na szkolenie "Ucz się przez całe życie - skutecznie!"

Dzięki udziałowi w warsztacie:

•nauczysz się czytać szybciej niż dotychczas, przy zachowaniu rozumienia
•poznasz swój preferowany styl uczenia się i dowiesz się, jakie techniki są dla Ciebie najlepsze
•dowiesz się jak efektywnie zapamiętywać i przetwarzać duże ilości informacji
•nauczysz się tworzyć skuteczne notatki za pomocą map myśli
•otrzymasz materiały na temat technik uczenia się zgodnych z Twoimi preferencjami, opis technik pamięciowych oraz zestaw startowy do samodzielnego tworzenia map myśli.

Metody szkoleniowe:
miniwykład
test na style uczenia się
ćwiczenia praktyczne - tworzenie map myśli, techniki zapamiętywania
praca w grupach

Więcej informacji na stronie: http://czasdlaciebie.pl

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek


wkrótce więcej informacji :)

zapraszam :)
http://systemysa.pl
Dawid Martynowski

Dawid Martynowski Ambitny Manager

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek


Nowy harmonogram szkoleń SIERPIEŃ - WRZESIEŃ

29 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Prospecting dla Handlowców czyli jak pozyskac nowych klientów

29 sierpnia 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

29 sierpnia 2012 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Sprzedaży Usług

30-31 sierpnia 2012 - Warszawa
BUSINESS TO BUSINESS. Techniki Sprzedaży i Negocjacje Handlowe

30-31 sierpnia 2012 - Warszawa
NEGOCJACJE ZAKUPOWE. Profesjonalne Szkolenie Kupieckie

30 sierpnia 2012 - Warszawa Sprawdź PROMOCJE na to szkolenie
OBSŁUGA REKLAMACJI

31 sierpnia 2012 - Warszawa Sprawdź PROMOCJE na to szkolenie
PRAWNE ASPEKTY OBSŁUGI REKLAMACJI

30 sierpnia 2012 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Telefoniczna Obsługa Klienta

31 sierpnia 2012 - Wrocław TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Trudnego Klienta

WRZESIEŃ

05 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Zwiększania Wartości Sprzedaży

05 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Sprzedaż przez Telefon

05 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Psychologia Sprzedaży

10 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Techniki Perswazji w Sprzedaży

11 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Relacjami z Klientami Kluczowymi

12 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Wywieranie Wpływu w Negocjacjach, czyli warsztaty dla zawodowców

12 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Obsługa Klienta – Najlepsze Standardy

12 września 2012 - Warszawa TYLKO 390 zł netto - Szkolenie Dofinansowane
Zarządzanie Czasem – Szkolenie dla profesjonalistów

13-14 września 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM

13-14 września 2012 - Warszawa
SOCIAL MEDIA: FACEBOOK, TWITTER, BLOGI I FORA. JAK MĄDRZE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU.

17-18 września 2012 - Warszawa
ZARZĄDZANIE ZAKUPAMI Z ELEMENTAMI NEGOCJACJI ZAKUPOWYCH

20-21 września 2012 - Warszawa
PRICING. POLITYKA CENOWA i MARKETING CENY. Praktyczne Metody Zarządzania Cenami

Zapraszamy
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

Centrum Rozwoju Kompetencji Softena zaprasza na szkolenie "Relacje mediowe - jak efektywnie współpracować z przedstawicielami mediów"

Celem szkolenia jest:

Poznanie sposobu funkcjonowania mediów i metod wykorzystania ich do własnych celów

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Zaplanować strategie media relations w osiąganiu celów wizerunkowych

Termin: 14.09.2012 godz.9.00-17.00

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
Bez stresu kontaktowac się z dziennikarzami, świadomie budować z nimi relacje

Metody pracy:
Ćwiczenia z kamerą, studium przypadku, burze mózgów, miniwykład
Grupa docelowa: osoby pracujące w firmach prywatnych, korporacjach, administracji państwowej lub w sektorze pozarządowym, w tym zwłaszcza osoby reprezentujące organizację na zewnątrz, pracownicy marketingu i PR

Program szkolenia:
1.Podstawowe zasady komunikowania interpersonalnego i jego znaczenie w komunikacji medialnej
Proces porozumiewania się – od nadawcy do odbiorcy
Bariery w komunikacji – zidentyfikowanie tego, co przeszkadza w skutecznej komunikacji
Sposoby przezwyciężania barier
2.Prezentacja osobista
Zasady zwiększania osobistej wiarygodności podczas wystąpień medialnych
Planowanie czasu wystąpienia
Sposoby na opanowanie tremy
3.Prezentacja organizacji, programu lub idei
Siła argumentów – emocje czy racjonalizm?
Zasady budowania komunikatu w zależności od odbiorcy
4.Wybrane elementy kontaktowania się z mediami i dziennikarzami w sytuacji kryzysowej
Studium przypadku:
Wywiad – Jak odpowiadać na trudne pytania i kto powinien to robić? –uczestnicy odpowiadają na pytania dziennikarzy. Nagranie, odtworzenie i omówienie.
Debata – Jak być skutecznym podczas wystąpień medialnych w programach typu debata? – nagranie, odtworzenie i omówienie
„setka” – Jak wykorzystać pół minuty tak, by trafić z przekazem do odbiorcy informacji?
5.Podsumowanie szkolenia

Miejsce szkolenia: Warszawa, al.Jerozolimskie 6, sala 414

Czas szkolenia: 1 dzień (8 godzin)

Cena szkolenia: 490 PLN +23% VAT

http://czasdlaciebie.pl
Małgorzata C.

Małgorzata C. specjalistka ds.
promocji i
organizacji szkoleń

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia

Centrum Rozwoju Kompetencji Softena zaprasza na szkolenie "Efektywna komunikacja w budowaniu zespołu".

Celem szkolenia jest:

-trening umiejętności posługiwania się najważniejszymi narzędziami komunikacyjnymi niezbędnymi dla efektywnej pracy zespołowej - nabycie umiejętności komunikacyjnych skutecznych w sytuacjach konfliktowych

Termin: 21.09.2012 godz.9-17

Korzysci z udziału w szkoleniu:
- rozpoznanie własnych indywidualnych stylów komunikacyjnych
- poznanie modeli komunikacji grupowej

Uczestnicy po szkoleniu będą potrafili:
- rozpoznawać sytuacje z potencjałem konfliktu
- stosować adekwatne narzędzia komunikacyjne - skutecznie kierować rozmową

Metody pracy:gry, symulacje, dyskusje, metody psychodramy, video

Grupa docelowa: Osoby współpracujące z ludźmi, kadra zarządzająca W firmach prywatnych, korporacjach, administracji państwowej lub w sektorze pozarządowym,

Program szkolenia
1. Komunikacja- schemat i zniekształcenia
- bariery w komunikacji interpersonalnej
- błędy w postrzeganiu
2. Właściwości przekazu - komunikacja werbalna – skuteczne formułowanie przekazu
- komunikacja niewerbalna – zastosowanie body language jako środka perswazji
3. Aktywne słuchanie jako podstawa budowania pozytywnych relacji interpersonalnych
- stosowanie parafrazy
- sztuka dopytywania i wyjaśniania
4. Komunikat „JA”
- bezpiecznym sposobem na udzielanie informacji zwrotnych
- sposobem na budowanie konstruktywnej krytyki
5. Style komunikacji
- analiza własnych schematów komunikacyjnych
6. Narzędzia kierowania rozmową
- pytania zamknięte/ otwarte/ podążające
7. Radzenie sobie z trudnymi postawami w komunikacji (agresywnymi, manipulacyjnymi)
- komunikat asertywny
- reakcja na postawy agresywne 8. Budowanie adekwatnych ścieżek komunikacji w zespole
- komunikacja pionowa
- komunikacja pozioma – model komunikacji grupowej SIM – Speed Intuition Management

Miejsce szkolenia: Warszawa, al.Jerozolimskie 6, sala 414

Czas szkolenia: 1 dzień (8 godz.)

Cena szkolenia: 490 PLN +23% VAT

http://czasdlaciebie.pl
Marta Sykut

Marta Sykut Psycholog/Trener
/Specjalista ds.
szkoleń Animatorów w
Ce...

Temat: Mam firmę szkoleniową - oferuję szkolenia


Obrazek


Zapraszam serdecznie na nasze szkolenia otwarte:


Obrazek


Psychologia sprzedaży - warsztat praktyczny 19.09.2012 Warszawa

Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży opartych o skuteczną
argumentację i perswazję.Uczestnicy warsztatów dostaną wachlarz narzędzi, który ma ułatwić
im ich zadanie.Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem, sprzedają
produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim lub przez telefon.

Trening umiejętności menedżerskich 21.09.2012 Warszawa

Zarządzanie zespołem to zadanie wymagające wielu kompetencji –zarówno na poziomie wiedzy
jak i umiejętności praktycznych. Po objęciu roli menedżera okazuje się, że zarządzanie ludźmi
jest bardzo złożonym procesem, który wymaga zupełnie nowych, często nieposiadanych do tej pory,
kompetencji. Uczestnicy warsztatów dostaną wsparcie w objęciu swojej nowej roli – roli menedżera.

Trening asertywności 26.09.2012 Warszawa

Asertywność to nie tylko sztuka odmawiania, ale całościowe podejście do funkcjonowania
w życiu prywatnym i zawodowym. Asertywność to sztuka wyrażania w sposób otwarty własnych
emocji, to sposób na życie zgodnie ze sobą oraz w zgodzie z otoczeniem. Szkolenie porusza
teorię asertywności oraz wspiera rozwój własnych praktycznych umiejętności w obszarze
asertywności zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. Szkolenie uczy stawiać granice
i jasno wyrażać swoje zdanie oraz konsekwentnie realizować założone cele.

Zarządzanie sobą w czasie 28.09.2012 Warszawa

Szkolenie to ma na celu zwiększanie osobistej skuteczności uczestników poprzez doskonalenie
umiejętności z zarządzania sobą w czasie pracy. Główny nacisk kładziemy na organizację pracy,
efektywne planowanie czynności, umiejętność oceny priorytetów a także systemów realizacji zadań.
Efektem szkolenia jest ustalenie przez każdego z uczestników Indywidualnego Systemu Zarządzania
Czasem - ISZC.

Więcej informacji i zapisy:

Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
anna.andrzejczyk@adeptia.pl
(+48) 22 414 60 01



Wyślij zaproszenie do