Marek Mareksy
Szewczyk
creative & art
direction, branding,
advertising, graphic
...
Temat: Potrzebna pomoc w zaprojektowaniu logo
Antek Korzeniowski:
Logo jest twarzą Twojej firmy, pracownikiem działającym 24/7.
widzą, tak cię piszą.
Poza tym jeśli firma ma dobre logo, to znaczy ze ją na to stać, jeśli ją stać, to znaczy ze zarabia, a jeśli zarabia to oznacza ze jednak coś potrafi :)
Pięknie ujęte, esencja znaczenia logo. Gratuluję lotności, ja sobie to zdanie zapiszę, bo warto, będę klientom cytował, może coś do nich dotrze, poza tym, że tanio i nieskomplikowanie i że niekoniecznie nieskomplikowane tańsze.
Ja śpię, a moje logo pracuje dla mnie - to prawda. Jeśli jeszcze moje logo oddaje styl mojego działania, to oszczędza mi także sporo pustych rozmów i przebiegów (efekt "za wysokich progów"), pomagając w segmentacji rynku.
Zaczynanie od takiego podejścia, że nieskomplikowane - czy mam czytać prostackie, czy tylko proste? - to łatwiejsze, to akurat niefortunny przykład przedsiębiorczości - trzeba było w biznes planie przedstawianym inkubatorowi ująć koszty identyfikacji, a nie teraz płakać o pomoc. Nienajlepsze to wystawia świadectwo Tobie i temu, kto w Ciebie zainwestował i zły czy dobry mój dzień nie ma tu znaczenia - osobiście unikam takich zleceń i biznesów, które tak się przedstawiają.
A unikam, bo z desperatem nie zrobi się pieniędzy - i to rada dla Ciebie do zapamiętania.
Tu podkreślę, że alw ma rację, że za darmo tyle można dostać od fachowców - dobrą radę, dobra rada jest cenniejsza niż złoto. Lepsza wędka niż najlepsza nawet ryba.
I proszę nie zarzucać alw, ze nie jest prosumentem. Modna ta idea nie jest panaceum na wsjo, poza tym trzeba wiedzieć, o czym się mówi, prenumerowanie newslettera z Heureki, która ostatnio uwielbia ten termin, to jeszcze trochę za mało ;) poza tym logo nie stoi w sprzeczności z tą ideologią, zwłąszcza dobre.marek mareksy szewczyk @ creamteam edytował(a) ten post dnia 28.09.08 o godzinie 20:34