Temat: organizacja eventu

Witam serdecznie.

Niestety nigdzie nie udało mi się uzyskać informacji odnośnie wszytskich formalności jakie trzeba załątwić podczas organizacji takiego wydarzenia. Chciałem aby to był temat zbiorczy, tak aby mogły korzystać z niego osoby, które również szukają podobnych informacji:

1. Przypadek pierwszy (Obecnie jestem osobą zatrudnioną na umowę o pracę. Chcę zorganizować event muzyczny (zaprosić swoich artystów, załątwić sponsorów, rozprowadzać bilety itd.). Miejsce na event to istniejący klub na 1500 osób, który posiada koncesje na alkohol, posiada własne zaplecze pracowników i sprzęt.

Pytania:
a) Czy dla organizacji jednorazowej imprezy muszę zakładać jakąś firmę ?

b) Jeśli nie muszę zakładać żadnej firmy to w jaki sposób będę mógł legalnie rozliczyć się ze sprzedaży biletów itp?

c) Jakie pozwolenia i w jakich urzędach będę musiał je pozyskiwać.

2. Przypadek pierwszy (Obecnie jestem osobą zatrudnioną na umowę o pracę. Chcę zorganizować event muzyczny (zaprosić swoich artystów, załątwić sponsorów, rozprowadzać bilety itd.). Miejsce na event to iopuszczona hala po starej fabryce. W tym przypadku wszystkie aspekty organizacyjne będą leżały po stronie organizatora.

a) Czy dla organizacji jednorazowej imprezy muszę zakładać jakąś firmę ?

b) Jeśli nie muszę zakładać żadnej firmy to w jaki sposób będę mógł legalnie rozliczyć się ze sprzedaży biletów itp?

c) w jakich urzędach, jakie pozwolenia trzeba załątwić aby móc podjąć się organizacji takiej imprezy.