Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: „Los Angeles Times” o używaniu gier do motywowania...

Gazety „ogólne” też zaczynają dostrzegać grywalizację. Tutaj artykuł z „Los Angeles Times” na temat używania technik z gier do motywowania pracowników. Ciekawe, czy sprawdziłoby się to w Waszej firmie ;)

http://www.latimes.com/entertainment/news/la-ca-gamifi...

konto usunięte

Temat: „Los Angeles Times” o używaniu gier do motywowania...

naprawdę ciekawe, dzięki za link...nie chodzi wszak o przełożenie pomyslow zza oceanu 1:1 a głównie inspirację...tez dla studentow, by w przyszłości towrzyli nowa jakość, by chciało im się chcieć :)
pozdrawiam
Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk Branding, marketing,
reklama i social
media. The Jedi way.

Temat: „Los Angeles Times” o używaniu gier do motywowania...

W edukacji też się przydaje :)

konto usunięte

Temat: „Los Angeles Times” o używaniu gier do motywowania...

Ze mną ten numer by nie wypalił. Ja jestem a lone ranger lub w skrócie -
loner. Nie gram w żadne gry, a już sczególnie w zespołowe i nie biorę
udziału w żadnych konkursach. Nie kupiłabym tego... No ale ja przecież
nie jestem typowa :)



Wyślij zaproszenie do