Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Temat: Zaproszenie na konferencję @rewolucja biznesu 5.0

O Internecie w 2010 roku
Dlaczego dobry produkt jest ważny dla sukcesu przedsięwzięcia, jak dobry projekt przekłada się na dobry produkt. Jak zorganizować sprawy proces projektowania, rozłożyć etapowanie i dobrać zadania do ludzi, zapewnić konieczną innowacyjność i ograniczyć koszty. Wszystko w kontekście projektów internetowych. Co jest najważniejsze dla użytkownika – klienta i jak on postrzega witrynę internetową. Jakie są trendy rozwoju Internetu i w co warto inwestować wysiłek projektowy.
Andrzej Sienkiewicz – Ekspert, Firste Arts


Projektowanie “pozytywnych doświadczeń"
-Sprzedawanie emocji, czyli dlaczego kobiety chodzą w szpilkach ?
-Inwestowanie w User Experience? Za późno, Twoi użytkownicy już wybrali
-Nam klienci nie przeszkadzają, czyli Prezes wie najlepiej
-Twój biznes z perspektywy użytkownika
Eryk Orłowski, Offline.pl

Skuteczna kampania Google AdWords dla SME
-Wprowadzenie do usługi i charakteru usługi Livingmedia
-Prezentacja zaplanowanej strategii działań online dla platformy Livingmedia
-Przykłady podjętych działań: AdWords, social media i blog wiedzowy
-Prezentacja rezultatów działań w wyszukiwarkach
-Omówienie osiągniętych korzyści biznesowych
Robert Mazurczyk, Livingmedia
Zbigniew Nowicki,SEMBOX



Użyteczność jako przewaga konkurencyjna w eBiznesie
Prelegent opowie o swoich doświadczeniach z pracy nad wiodącymi w Polsce projektami eCommerce pod kątem generowania przewagi konkurencyjnej. Uczestnicy zapoznają się z metodami wykorzystania projektowania interakcji do budowy strategicznych przewag konkurencyjnych. Poruszona zostanie także kwestia ceny i zwrot z inwestycji w dobrą użyteczność. Wystąpienie będzie mieć charakter pragmatycznych rad, które można wdrożyć we własnym biznesie internetowym.
Tomasz Karwatka – Dyrektor Zarządzający Divante

Czy kryzys wspiera e-commerce? Reakcje sklepów internetowych na spowolnienie gospodarcze
Prezentacja wyników najnowszego badania e-commerce 2010, którego uczestnikami były sklepy internetowe, a efektem obszerny raport ilościowo – jakościowy.
-Obecność i wpływ spowolnienia gospodarczego na sprzedaż w sieci – na przykładzie opinii właścicieli sklepów internetowych
-Zmiany w sklepach w zakresie obrotów, zatrudnienia oraz sposobów promocji w kontekście odczuwanych skutków kryzysu
-Przyszłość branży e-commerce widzianymi oczami właścicieli sklepów internetowych
Wojciech Ciemniewski, Gemius

Użyteczność stron internetowych w oczach internautów i marketerów
Prezentacja wyników badania użyteczności polskich serwisów internetowych.
Celem badania będzie diagnoza pojęcia użyteczności stron internetowych wśród użytkowników - internautów. Zbadany zostanie wpływ korzystania z witryn na kwestię użyteczności. Poruszymy główne problemy przy korzystaniu ze stron, z którymi borykają się internauci oraz ocenę polskich witryn pod kątem użyteczności w ich oczach.
Uzupełnieniem będzie diagnoza stanu wiedzy na temat użyteczności stron internetowych oraz jej wpływu na ich wykorzystanie wśród projekt managerów, marketerów - osób odpowiadających za marketing, wizerunek, sprzedaż w przedsiębiorstwach.
Poddamy porównaniu tegoroczne badania z przeprowadzonymi w roku ubiegłym.
Jan Wykrytowicz – Doktorant , Wydział Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego


Zarabiaj "półkowe" w internecie
-Usługi służące wsparciu sprzedaży w sklepach internetowych
-Ekspozycji komunikatów prosprzedażowych
-Przykłady zastosowania strategii Win-win
Nikodem Krajewski, PromoRing

Social Media w e-commerce. Czyli od zaangażowania do zarabiania
-W jaki sposób skutecznie promować swój sklep w serwisach społecznościowych, blogach i mikroblogach?
-Jak mierzyć skuteczność prowadzonych kampanii?
-Dlaczego te działania promocyjne mają szansę zastąpić tradycyjny marketing?
Marta Klimowicz, Ideacto

Losowanie nagród ufundowanych przez Partnerów Projektu
Kuponu startowe na kampanie AdWords [300pln] + koszty konfiguracji oraz obslugi[/b]

Bankiet IAB UPDATE dla 300 przedstawicieli branży internetowej, Klub Piekarnia

Program do pobrania:
http://www.internet.nf.pl/konferencja/

Rejestracja:
http://www.internet.nf.pl/zgloszenie/
950 zl netto
* atrakcyjne rabaty !


Lidia Wysocka | menedżer projektów
e-mail: lidia.wysocka@nowoczesnafirma.pl
tel. +48 /22/ 314 14 90