Nina Ż.

Nina Ż. CEO Świat Eventów,
Event Director
Advanced
Communication,...

Temat: ZARZĄDZANIE PROJEKTEM EVENTOWYM

NAJBLIŻSZE TERMINY

28 maj Wrocław

17 czerwca Warszawa

18 lipca Warszawa

27 sierpnia Warszawa

26 września Warszawa

CO ZYSKASZ?
• Poznasz metody zarządzania projektem i zespołem w kontekście branży eventowej
• Dowiesz się jak realizować projekt eventowy krok po kroku
• Poznasz najważniejsze dokumenty i procedury eventowe
• Wykonasz wiele warsztatów sprawdzających twoją wiedzę w praktyce
• Dowiesz się jak ogarnąć chaos

DLA KOGO?
• Przeznaczone dla osób mających podstawową wiedzę o rynku eventowym, chcących sprawnie zarządzać projektem i zespołem
• Dla pracowników agencji eventowych lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów
• Dla osób chcących poszerzyć swój warsztat w zakresie planowania projektów eventowych

PROGRAM

1. Wprowadzenie do zarządzania projektem
1.1. Co to jest zarządzanie projektem - podstawowe pojęcia
1.2. Obszary działań osób zarządzających projektami
1.3. Cykle i fazy życia projektu
1.4. Czynniki sukcesu projektu
1.5. Metodologia
1.6. Warsztat: Praca na projekcie - pierwsze wnioski

2. Zarządzanie projektem eventowym – faza I – Rozpoczęcie projektu
2.1. Analiza briefu - ustalenie wykonalności projektu
2.2. Analiza briefu - definiowanie celów eventu
2.3. Kreacja koncepcji wydarzenia - eventowe key message i big idea
2.4. Określanie zakresu projektu - elementy składowe wydarzenia

3. Zarządzanie projektem eventowym – faza II – Planowanie projektu
3.1. Typy zadań i podzadań przy projektach eventowych - struktury analizy pracy
3.2. Zespół projektowy - określenie zasobów, kompetencji, analiza stylów pracy, zarządzanie zespołem projektowym
3.3. Komunikacja w projekcie z zespołem, klientem i podwykonawcami - zasady komunikacji projektowej, macierze komunikacji, sposoby raportowania
3.4. Dokumentacja projektu eventowego - procedury projektowe, scenariusz wydarzenia, aranżacja przestrzeni, agendy montażu, agendy techniczne, arkusze rozliczeń
3.5. Czynniki ryzyka na evencie - zarządzanie ryzykiem, scenariusze kryzysowe: analiza FMEA
3.6. Tworzenie sieci zadań i harmonogramów, timing eventu - diagramy PERT, CPM, wykres Gantta

4. Zarządzanie projektem eventowym – faza III – Realizacja projektu eventowego w oparciu o Fazę I i II (warsztat)
4.1. Analiza briefu, budowanie koncepcji eventu, określanie zadań przy wydarzeniu, tworzenie zespołu projektowego z podziałem zadań, uzupełnianie dokumentów eventowych, kreowanie scenariuszy kryzysowych, tworzenie diagramów i harmonogramu eventu

5. Zarządzanie projektem eventowym – faza IV – Kontrola projektu
5.1. Spotkania projektowe - rodzaje spotkań
5.2. Monitorowanie punktów krytycznych wydarzenia
5.3. Karty kontrolne projektu
5.4. Warsztat: Tworzenie kart kontrolnych projektu eventowego

6. Zarządzanie projektem eventowym – faza V – Zakończenie projektu
6.1. Kryteria oceny pracy i efektów
6.2. Raport projektowy - sprawozdania zespołowe
6.3. Podsumowanie projektu - lesson to learn
6.4. Komunikacja po zakończeniu projektu - client service i PR

KOSZT
600 PLN netto +23% VAT (738,00 PLN brutto)
Zobacz nasze promocje!

http://www.emtg.plTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.14 o godzinie 12:04