Nina Ż.

Nina Ż. CEO Świat Eventów,
Event Director
Advanced
Communication,...

Temat: PLANOWANIE I ORGANIZACJA EVENTÓW

NAJBLIŻSZE TERMINY:

27 maja Wrocław

16 czerwca Warszawa

17 lipca Warszawa

26 sierpnia Warszawa

25 września Warszawa


CO ZYSKASZ?
• Poznasz wszystkie etapy planowania i organizacji eventów
• Dowiesz się jakie znaczenie ma event marketing w strategii firm i jak budować koncepcję dopasowaną do określonych celów biznesowych
• Poznasz nowe rozwiązania, technologie i przykłady inspirujących realizacji zarówno polskich, jak i zagranicznych

DLA KOGO?
• Przeznaczone dla osób mających podstawową wiedzę o rynku eventowym, chcących poszerzyć ją, usystematyzować i zyskać nowe umiejętności
• Dla pracowników agencji eventowych, podwykonawców lub pracowników korporacji odpowiedzialnych za organizację wydarzeń firmowych, freelancerów i studentów

PROGRAM

1. Event marketing - skuteczny instrument promocji
1.1. Event marketing - definicja, miejsce w strukturze marketingowej, sposób oddziaływania, potencjał rozwoju
1.2. Rola i znaczenie event marketingu w strategii firmy
1.3. Grupy docelowe eventów i ich charakterystyka

2. Budowanie koncepcji eventu
2.1. Formułowanie celów wydarzeń zgodnie z zasadą SMART
2.2. Wybór rodzaju eventu pod kątem osiągania celów biznesowych
2.3. Tworzenie idei kreatywnej
2.4. Warsztat: Burza mózgów i tworzenie koncepcji eventu

3. Scenariusz i termin wydarzenia
3.1. Rodzaje scenariuszów wydarzeń
3.2. Elementy składowe scenariusza
3.3. Dobry scenariusz eventu - dynamika i budowanie emocji
3.4. Wybór najlepszego terminu pod wydarzenie
3.5. Warsztat: Tworzenie scenariuszy w zależności od rodzaju wydarzenia

4. Lokalizacja
4.1. Rodzaje lokalizacji eventowych
4.2. Gdzie i jak szukać lokalizacji pod wydarzenia?
4.3. Na co zwracać uwagę wybierając lokalizację - jakie warunki musi spełniać miejsce imprezy?
4.4. Przykłady znanych, ciekawych oraz nietypowych lokalizacji
4.5. Warsztat: Test znajomości venue

5. Scenografia eventowa
5.1. Rodzaje scenografii i jej zastosowanie
5.2. Aranżacje przestrzeni - projektowanie 3D, rzuty przestrzeni
5.3. Przykłady ciekawych rozwiązań scenograficznych na każdy budżet

6. Technika eventowa
6.1. Scena - rodzaje konstrukcji scenicznych, przykłady realizacji
6.2. Multimedia - podstawowe zagadnienia, ciekawe rozwiązania i nowinki
6.3. Oświetlenie - podstawowe zagadnienia, przekrój możliwości
6.4. Nagłośnienie - podstawowe zagadnienia, na co zwracać uwagę

7. Efekt WOW - atrakcje na evencie
7.1. Planowanie rozrywki na wydarzeniu w zależności od specyfiki grupy docelowej
7.2. Czym można jeszcze zaskoczyć uczestników eventu - przykłady najciekawszych atrakcji i efektów specjalnych
7.3. Inspiratornia - gdzie szukać nowych pomysłów na atrakcje?
7.4. Jak współpracować z artystami polskimi i zagranicznymi?
7.5. Konferansjer
7.6. Hostessy i animatorki
7.7. Gift bagi - szukanie inspiracji i ciekawych rozwiązań

8. Catering
8.1. Formy serwowania cateringu w zależności od rodzaju wydarzenia
8.2. Przykłady ciekawych aranżacji bufetów
8.3. Zasady komponowania menu
8.4. Nowe trendy w gastronomii

9. Elementy towarzyszące
9.1. Dokumentacja foto&video - rodzaje dokumentacji, briefing ekipy oraz możliwości prawne eksploatacji materiałów audiowizualnych
9.2. Zaproszenia - ciekawe formy, wyjaśnienia skrótów, monitorowanie liczby uczestników
9.3. Zabezpieczenie eventu plenerowego - niezbędne pozwolenia, ochrona, ekipy porządkowe

10. Warsztat: Projektowanie eventu

11. Polityka budżetowa
11.1. Jak kosztorysować event - pułapki niedoszacowania, stawki VAT, rodzaje kosztorysów
11.2. Polityka fee - formy wynagrodzeń za eventy

12. Procedury eventowe
12.1. Działania przed, w trakcie i po evencie
12.2. Dokumentacja eventu - plan operacyjny, harmonogramy działań, arkusze kalkulacyjne i techniczne
12.3. Zarządzanie ryzykiem - sytuacje kryzysowe, przewidywanie i unikanie

13. Podsumowanie
13.1. Raport po wydarzeniu - jak przygotować dobre podsumowanie dla klienta?
13.2. Sposoby mierzenia efektywności eventu

14. Case Study - przykłady najciekawszych realizacji eventowych

KOSZT
600 PLN netto +23% VAT (738,00 PLN brutto)
Sprawdź nasze promocje!

http://www.emtg.plTen post został edytowany przez Autora dnia 07.05.14 o godzinie 12:04
Nina Ż.

Nina Ż. CEO Świat Eventów,
Event Director
Advanced
Communication,...

Temat: PLANOWANIE I ORGANIZACJA EVENTÓW

Planowanie i organizacja eventów to niezła jazda bez trzymanki, więc nie zapominajcie o bezpiecznej jeździe - zasada D.R.I.V.E w eventach ;)

D (Define) – Zdefiniuj firmę i jej cele
R (Research) – Szukaj i rozwijaj swoją wizję eventową
I (Innovate) – Kreuj innowacyjne i spersonalizowane rozwiązania
V (Visualize) – Zwizualizuj swój event krok po kroku
E (Execute) – Zrealizuj event dbając o szczegóły i trzymając się timingu
Ewelina Jackowska

Ewelina Jackowska Dyrektor Oddziału,
Centrum Nauki i
Biznesu "Żak" Sp. z
o.o.

Temat: PLANOWANIE I ORGANIZACJA EVENTÓW

Witam, czy termin szkolenia na Wrocław jest przewidziany w najbliższym czasie? Pozdrawiam:)

Następna dyskusja:

Czego nie wiecie na temat e...




Wyślij zaproszenie do