Nina Ż.

Nina Ż. CEO Świat Eventów,
Event Director
Advanced
Communication,...

Temat: PERSPEKTYWY eventowe

No i stało się...ruszamy z cyklem "Perspektywy eventowe", gdzie co tydzień będziecie mogli przeczytać co ciekawego na temat branży, organizacji eventów, sytuacji kryzysowych mają do powiedzenia nie tylko organizatorzy wydarzeń i zleceniodawcy ale również artyści i ich managerowie, podwykonawcy czy konferansjerzy.

https://www.facebook.com/szkoleniaEMTG/photos/a.1181824...
Nina Ż.

Nina Ż. CEO Świat Eventów,
Event Director
Advanced
Communication,...

Temat: PERSPEKTYWY eventowe

Ciekawe spostrzeżenia Maćka Kawulskiego, CEO Federacji KSW na temat eventów.

EMTG: Czym dla Ciebie jest event marketing?

MACIEJ KAWULSKI: Event marketing to prawdziwe emocje. Uczestnik wydarzenia ma możliwość dotknięcia tego, na co w innych obszarach marketingu może tylko popatrzeć lub posłuchać. Event zdecydowanie skraca dystans między marką a klientem. Kiedy jesteśmy bliżej tracimy dystans i trzeźwe spojrzenie na dane zagadnienie, stajemy się jego częścią i działamy pod wpływem emocji. W końcu o to przecież chodzi w marketingu.

EMTG: Czy masz jakiś swój sposób na radzenie sobie z sytuacjami kryzysowymi?

MACIEJ KAWULSKI: Po latach zrozumiałem, że problemy dostajesz w tej branży razem z inwentarzem, one nigdy nie znikną. Jak rozwiążesz jedne to pojawią się kolejne i niestety często większe. Z większą siłą przychodzi też większa odpowiedzialność. Najważniejsze jest, aby nie tylko rozwiązywać problemy, ale również aby się na nich uczyć i wyciągać wnioski. Osoba, która posiada tę cechę staje się zwierzęciem eventowym. Nieodłącznym elementem tej pracy to szybkie rozwiązywanie sytuacji kryzysowych.

EMTG: Co cenisz najbardziej w swoim zespole, który pracuje nad sprawną organizacją KSW?

MACIEJ KAWULSKI: To ludzie, którzy doskonale rozumieją czego się podjęli i do czego zobowiązali. Jęczymy i liżemy rany razem dopiero po sztuce. :)

https://www.facebook.com/szkoleniaEMTG/photos/a.5327732...
Nina Ż.

Nina Ż. CEO Świat Eventów,
Event Director
Advanced
Communication,...

Temat: PERSPEKTYWY eventowe

Słów kilka o byciu managerem artystów i współpracy z event managerami od Doroty Witt z Nu Music.

EMTG: Z czym najtrudniej sobie poradzić w pracy managera artystycznego?
DOROTA WITT: Z byciem negocjatorem - ze spełnianiem oczekiwań zarówno gwiazdy jak i event managerów. Zdarzają się momenty, w których masz ochotę postawić na swoim, jednak rolą managera artystycznego jest szukanie kompromisu, aby osiągnąć wspólne dla obu stron cele.

EMTG: Jak oceniasz współprace na lini manager artysty – event manager?
DOROTA WITT: Jest wielu bardzo profesjonalnych event managerów, z którymi pracuje się wyjątkowo dobrze. Są empatyczni, otwarci, kreatywni. Próbują zrozumieć specyfikę pracy z artystami oraz są nastawieni na dialog i kompromisy. Realizują imprezę zgodnie z oczekiwaniami swojego klienta, ale nie są zamknięci na sugestie ze strony artysty. Z wieloma event managerami mam "przelot" i współpraca przebiega miło oraz bezproblemowo. Niestety na polskim rynku eventowym jest wielu event managerów, którym brak otwartej głowy, doświadczenia lub elementarnej wiedzy. Relacja event manager – manager artystyczny to bardzo specyficzna relacja, opierająca się na zaufaniu, szacunku i otwartości.

EMTG: Jakie cechy charakteru powinna mieć osoba, która chciałaby zostać managerem artystycznym?
DOROTA WITT: Kiedyś wydawało mi się, że tych cech jest masa, że mam je wszystkie. Doświadczenia pozwoliły mi zweryfikować moją opinię. Jako bazę ustalmy: otwartość, cierpliwość i odporność na stres. Do tego możemy dodawać kolejno: konsekwencję w dążeniu do celu, umiejętność prowadzenia negocjacji, kreatywność, stanowczość, poczucie humoru, perfekcjonizm, kompromisowość, asertywność, łagodność, uległość, wytrwałość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność w pracy. Manager artysty musi być osobą pełną sprzeczności

https://www.facebook.com/szkoleniaEMTG/photos/a.5327732...



Wyślij zaproszenie do