Temat: PERSPEKTYWY eventowe
Słów kilka o byciu managerem artystów i współpracy z event managerami od Doroty Witt z Nu Music.
EMTG: Z czym najtrudniej sobie poradzić w pracy managera artystycznego?
DOROTA WITT: Z byciem negocjatorem - ze spełnianiem oczekiwań zarówno gwiazdy jak i event managerów. Zdarzają się momenty, w których masz ochotę postawić na swoim, jednak rolą managera artystycznego jest szukanie kompromisu, aby osiągnąć wspólne dla obu stron cele.
EMTG: Jak oceniasz współprace na lini manager artysty – event manager?
DOROTA WITT: Jest wielu bardzo profesjonalnych event managerów, z którymi pracuje się wyjątkowo dobrze. Są empatyczni, otwarci, kreatywni. Próbują zrozumieć specyfikę pracy z artystami oraz są nastawieni na dialog i kompromisy. Realizują imprezę zgodnie z oczekiwaniami swojego klienta, ale nie są zamknięci na sugestie ze strony artysty. Z wieloma event managerami mam "przelot" i współpraca przebiega miło oraz bezproblemowo. Niestety na polskim rynku eventowym jest wielu event managerów, którym brak otwartej głowy, doświadczenia lub elementarnej wiedzy. Relacja event manager – manager artystyczny to bardzo specyficzna relacja, opierająca się na zaufaniu, szacunku i otwartości.
EMTG: Jakie cechy charakteru powinna mieć osoba, która chciałaby zostać managerem artystycznym?
DOROTA WITT: Kiedyś wydawało mi się, że tych cech jest masa, że mam je wszystkie. Doświadczenia pozwoliły mi zweryfikować moją opinię. Jako bazę ustalmy: otwartość, cierpliwość i odporność na stres. Do tego możemy dodawać kolejno: konsekwencję w dążeniu do celu, umiejętność prowadzenia negocjacji, kreatywność, stanowczość, poczucie humoru, perfekcjonizm, kompromisowość, asertywność, łagodność, uległość, wytrwałość, umiejętność pracy w zespole, samodzielność w pracy. Manager artysty musi być osobą pełną sprzeczności
https://www.facebook.com/szkoleniaEMTG/photos/a.5327732...