Maciej Jakub
K.
Account Manager,
Brainshake
Temat: Aster City in Warsaw
Rzadko piszę o akcjach w Polsce które odbyły się nie z moim udziałem :P.....W tym przypadku chciałbym opisać całkiem dobry case a także pogratulować marketerom z Aster, że uświadomili sobie jak ważne są emocje, doświadczanie marki i interakcja z konsumentem.
Oprócz komunikacji ATLowej w prasie, radio i przy wykorzystaniu Airwall'e (pojawiły się np: pod SGH promując szybki Internet....) pokawiły się na mieście mobilne ekipy które śmigając z palmtopami i tabletami zachęcając tym samym do malowania i rysowania kreawtyncyh rzeczy, myśli, uczuć etc.....
Zbierane prace wieczorem były wyświetlane projektorem na siatce wielkoformatowej obok metro Świętokrzyska. Egzekucja zgromadziła gapiów jak i samych tworzących.
Film z akcji:
http://www.youtube.com/watch?v=1yzC_Vy4Kho&eurl=http%3...
Uważam, że akcja na tyle ciekawa że można było śmiało...
Zachęcić bloggerów, media i dzienniarzy redagujących on-line do napisania o akcji.
Ogrania akcji dogłębniej i spróbowania uploadowania zdjęć na flickr'a, galeria.interia.pl i inne miejsca a także wykorzystania społecznosci jak facebook czy grono. Być może byłby to doskonały moment do utworzenia pierwszej pomocy "helpdesku" i obsługi klienta. Nie da się nie zauważyć już istniejących społeczności wokół marek i prowadzone dialogu ze swoimi "klientami"
Przykład z Polski - Tymbark
http://www.facebook.com/pages/Tymbark/22225880864
Tak czy inaczej jestem zwolennikiem takich przedstawień i angażowania ludzi.
Pozdrawiam M.Maciej Jakub Konopka edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 01:20