Maciej Jakub K.

Maciej Jakub K. Account Manager,
Brainshake

Temat: Aster City in Warsaw

Rzadko piszę o akcjach w Polsce które odbyły się nie z moim udziałem :P.....

W tym przypadku chciałbym opisać całkiem dobry case a także pogratulować marketerom z Aster, że uświadomili sobie jak ważne są emocje, doświadczanie marki i interakcja z konsumentem.

Oprócz komunikacji ATLowej w prasie, radio i przy wykorzystaniu Airwall'e (pojawiły się np: pod SGH promując szybki Internet....) pokawiły się na mieście mobilne ekipy które śmigając z palmtopami i tabletami zachęcając tym samym do malowania i rysowania kreawtyncyh rzeczy, myśli, uczuć etc.....

Zbierane prace wieczorem były wyświetlane projektorem na siatce wielkoformatowej obok metro Świętokrzyska. Egzekucja zgromadziła gapiów jak i samych tworzących.

Film z akcji:

http://www.youtube.com/watch?v=1yzC_Vy4Kho&eurl=http%3...

Uważam, że akcja na tyle ciekawa że można było śmiało...

Zachęcić bloggerów, media i dzienniarzy redagujących on-line do napisania o akcji.

Ogrania akcji dogłębniej i spróbowania uploadowania zdjęć na flickr'a, galeria.interia.pl i inne miejsca a także wykorzystania społecznosci jak facebook czy grono. Być może byłby to doskonały moment do utworzenia pierwszej pomocy "helpdesku" i obsługi klienta. Nie da się nie zauważyć już istniejących społeczności wokół marek i prowadzone dialogu ze swoimi "klientami"

Przykład z Polski - Tymbark

http://www.facebook.com/pages/Tymbark/22225880864

Tak czy inaczej jestem zwolennikiem takich przedstawień i angażowania ludzi.

Pozdrawiam M.Maciej Jakub Konopka edytował(a) ten post dnia 23.06.09 o godzinie 01:20