Leszek Wolany

Leszek Wolany Digital marketing /
E-commerce Manager

Temat: Internetowy PR w kryzysie

Co sądzicie, czy to działa, czy może działać?
Jak szybko może działać i jak mocno da się opanować rozprzestrzenianie się informacji w sieci.

Kierunek mojej myśli: komunikowanie via wyszukiwarki.

Temat: Internetowy PR w kryzysie

oczywiscie ze sie da...

pamietacie ostatni kryzys Pekao w sieci (zainwestuj w przyszlosc - niezabezpieczone CV)? Gdyby bank monitorowal blogi, i natychmiastowo zareagowal - byla szansa na znaczne ograniczenie kryzysu

rowniez komunikujac sie przez wyszukiwarki - szybka kampania SEM nastawiona na fryzysowe frazy, kierujaca np. na kryzysowego bloga...Łukasz Denejko edytował(a) ten post dnia 26.08.08 o godzinie 10:56
Leszek Wolany

Leszek Wolany Digital marketing /
E-commerce Manager

Temat: Internetowy PR w kryzysie

Łukasz Denejko:
oczywiscie ze sie da...

pamietacie ostatni kryzys Pekao w sieci (zainwestuj w przyszlosc - niezabezpieczone CV)? Gdyby bank monitorowal blogi, i natychmiastowo zareagowal - byla szansa na znaczne ograniczenie kryzysu

Wpływanie na blogi to ciężka sprawa, blogerzy nie lubią być sterowani.
rowniez komunikujac sie przez wyszukiwarki - szybka kampania SEM nastawiona na fryzysowe frazy, kierujaca np. na kryzysowego bloga...Łukasz Denejko edytował(a) ten post dnia 26.08.08 o godzinie 10:56

W tą stronę właśnie chciałem pójść,
Świetny sposób natychmiastowego informowania,
frazy z nazwą firmy, określeniami problemu/afery etc.

Temat: Internetowy PR w kryzysie

ale nie musisz wplywac na blogi... w tym przypadku:

- Pekao wiedzialoby o problemie kilka godzin przed wyciagnieciem sprawy przez media (mozna wtedy przygotowac i wdrozyc jakas strategie kryzysowa)
- zawsze mozna w komentarzu odniesc sie do sytuacji - "wiemy o tym, pracujemy nad problemem, przepraszamy"...

Co do kampanii SEM - kryzysy maja to do siebie, ze pojawiaja sie bardzo specyficzne frazy, ktore latwo mozna zidentyfikowac i uzyc. Tutaj na przyklad: "pekao cv", "zainwestuj w przyszłość"... i inne...
Leszek Wolany

Leszek Wolany Digital marketing /
E-commerce Manager

Temat: Internetowy PR w kryzysie

tak, sem, w tym przypadku nie jest ani trudne ani szczególnie kosztowne, kwestia szybkości reakcji.

Następna dyskusja:

sklep internetowy




Wyślij zaproszenie do