konto usunięte

Temat: Outsourcing mailingów

Mam pytanie.
Jestem na etapie wybierania spośród ofert dostępnych na rynku firm mailingowej partnera do mailingu biznesowego - tzn. mail z ofertą mojej firmy do konkretnej grupy docelowej, targetowany etc.
I zwariowałam:) Czy możecie mi coś polecić? Jakie macie doświadczenia współpracując z tymi firmami? A może nie warto?

Z góry dzięki!

konto usunięte

Temat: Outsourcing mailingów

Powiem Ci tak, kiedyś myślałem iż jest to bardzo trudne do wykonania i drogie, nie mówiąc o czasochłonności. Teraz napisałem oprogramowanie dla siebie, dzięki któremu po procesie targetowania i zebraniu mejli wysyła samoczynnie (bez różnicy na ilość mejli) najpierw zapytanie o ofertę, a następnie już przygotowaną ofertę. Całość nie kosztuje mnie ani czasu ani pieniędzy ponieważ jest to system całkowicie zautomatyzowany. Na razie nie będę tego upubliczniał jako do sprzedaży, ale jeśli będziesz zainteresowana sprawdzeniem możliwości albo zakupem to zapraszam do rozmowy.

Temat: Outsourcing mailingów

Warto ale trzeba to zrobic bardzo umiejetnie.

Aby bylo to jak najbardziej oplacalne to powinno to byc na zasadzie dania jakiegos gratisu, oczywiscie wartosciowego. Ale oczywiscie nie za darmo. W zamian za zapisanie sie na Twoja liste adresowa. Dzieki temu ze ktos zapisze sie na Twoja liste adresowa mozesz (oczywiscie do momentu az sie sam z niej nie wypisze) proponowac swoje produkty bez ogromnych kosztow.

Czy to sie oplaca? To zalezy co sprzedajesz, jaka jest grupa docelowa itp itd. Nie da sie jednoznacznie napisac ze tak lub nie.
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: Outsourcing mailingów

Sare, bardzo duże bazy poszczególnych targetow. A jeżeli zależy ci na cenie i ctr 10-15% polecam o2, ale reklama do nich musi być przemyślana i chwytliwa
Paweł Sala

Paweł Sala Dyrektor
Zarządzający -
FreshMail, trener

Temat: Outsourcing mailingów

Napisz proszę na priv (ps@freshmail.pl) jaka dokładnie grupa docelowa Cię interesuje. FreshMail współpracuje z dużą ilością brokerów baz danych, więc nie powinniśmy mieć problemu ze znalezieniem odpowiedniej grupy adresów dla Ciebie :) Później możemy przygotować Ci media plan akcji oraz odpowiednią kreację mailingu :)

Osobiście polecam budowanie własnej bazy adresowej, która po pierwsze jest bardziej efektywna cenowo oraz pozwala na budowanie długotrwałych relacji z klientami. W efekcie mamy klientów którzy w oparciu o dobrze zbudowane własne bazy mają wskaźniki otwarć na poziomie nawet 80%, a CTR na poziomie ok 40%.

Więcej szczegółów na priv (ps@freshmail.pl lub 516 120 813)

konto usunięte

Temat: Outsourcing mailingów

Witaj,
Jeżeli chcesz dotrzeć do konkretnej grupy docelowej potrzebujesz do tego dobrego domu mediowego po prostu. Kluczem tutaj jest połączenie mailingu do zewnętrznych baz danych, które zakupisz, jak również szeroka oferta mailingów serwisowych - tematycznych. Jeżeli jesteś zainteresowana dotarciem do swoich klientów zapraszam do kontaktu.W ramach grupy ADV SA posiadamy bardzo prężny i skuteczny dom mediowy Codemedia, który ma ponad już 8 letnie doświadczenie w tego typu projektach.

pozdrawiam,
Arkadiusz Białkowski
ThinkOpen Sp. z o.o.
ul. Forteczna 2
01-540 Warszawa
tel: 022 869 49 02
fax: 022 869 49 01
Mobile: 0 600 99 11 30
Artur Ziółkowski

Artur Ziółkowski MindFizzer -
Marketing zaczyna
się od pomysłu!

Temat: Outsourcing mailingów

Do powyższej dyskusji dodam, że na równi z systemem, odpowiednim targetowaniem itp. warto rozważyć outsourcowanie przygotowania samej treści mailingu.

Zwyczajnie targetowanie i super-ekstra-system niewiele pomoże kampanii bez skutecznej kreacji/tekstu. Chyba wszyscy się zgodzą, że najlepszą kampanię można osłabić np. złym tematem maila...

Aby tego uniknąć warto zwrócić się do specjalisty od tworzenia mailingów - dobrego copywritera (mam co najmniej jednego takiego :)) Wbrew pozorom taka usługa nie jest droga i nie zaważy na kosztach kampanii - a warto.

konto usunięte

Temat: Outsourcing mailingów

Artur Ziółkowski:
Do powyższej dyskusji dodam, że na równi z systemem, odpowiednim targetowaniem itp. warto rozważyć outsourcowanie przygotowania samej treści mailingu.

Zwyczajnie targetowanie i super-ekstra-system niewiele pomoże kampanii bez skutecznej kreacji/tekstu. Chyba wszyscy się zgodzą, że najlepszą kampanię można osłabić np. złym tematem maila...

Aby tego uniknąć warto zwrócić się do specjalisty od tworzenia mailingów - dobrego copywritera (mam co najmniej jednego takiego :)) Wbrew pozorom taka usługa nie jest droga i nie zaważy na kosztach kampanii - a warto.

Po części się z Tobą zgodzę, choć nie przeceniałbym roli copywritera w procesie tworzenia newslettera (co innego contentu na www). Email powinien zawierać bardzo wyważoną ilość treści i służyć jako teaser tego, co znajduje się na landing page'u. Zastanawiam się też nad znajomością konkretnych grup docelowych, z którymi kontaktują się Klienci - czy outsourcing takiej usługi jak tworzenie treści nie zaważy na dopasowaniu contentu do odbiorcy? Chętnie poczytałbym na ten temat lub rzucił okiem na badania / case studies, którymi być może dysponujesz?
Artur Ziółkowski

Artur Ziółkowski MindFizzer -
Marketing zaczyna
się od pomysłu!

Temat: Outsourcing mailingów

Maciej Ossowski:

Po części się z Tobą zgodzę, choć nie przeceniałbym roli copywritera w procesie tworzenia newslettera (co innego contentu na www).

Oczywiście zależy to od tego, do czego używasz Newslettera. Jeżeli Twój NL ma nieść walor czysto informacyjny (utrzymanie kontaktu) - zapewne poradzi sobie z nim również osoba bez rozwiniętych kompetencji copy.

Niemnie jednak, w mojej ocenie NL wówczas ma wartość dla firmy, gdy oprócz walorów dla klienta przynosi wymierną korzyść dla firmy w postaci wzrostu sprzedaży, wykonania akcji przez użytkownika. Tu zaś istotny jest odpowiednio dobór przekazu/contentu do tego, co chcesz osiągnąć.

Copywriter w takiej sytuacji jest niezastąpiony przy tworzeniu mailingu, ponieważ jest specjalistą od kreowania przekazu słownego, a często również od całej koncepcji. Osoba bez umiejętności copywriterskich nie osiągnie takiej skuteczności przekazu, co wprawiony copywriter.
Email powinien zawierać bardzo wyważoną ilość treści i służyć jako teaser tego, co znajduje się na landing page'u.

Pełna zgoda. Któż wie to lepiej od Copywritera tworzącego m.in takie teksty zawodowo? ;)
Zastanawiam się też nad znajomością konkretnych grup docelowych, z którymi kontaktują się Klienci - czy outsourcing takiej usługi jak tworzenie treści nie zaważy na dopasowaniu contentu do odbiorcy? Chętnie poczytałbym na ten temat lub rzucił okiem na badania / case studies, którymi być może dysponujesz?

Badaniami ani sformalizowanym case'm nie dysponuję - dam znać, gdy napiszę ;) Opieram mój punkt widzenia na własnym doświadczeniu.

Jeśli chodzi o kwestie dopasowaniu contentu do odbiorcy - pamiętaj, że copywriter nie działa w próżni i nie zleca się stworzenia mailingu na zasadzie "weź coś napisz". Osobiście zawsze proszę moich Klientów o brief do akcji, której mailing ma służyć lub choćby same bullety. W takich materiałach zawsze zawarty musi być target i specyfika bazy.

Nawet jeśli Klient czymś takim nie dysponuje - a zdarza się, że szczególnie małe firmy po prostu nie mają żadnych kompetencji w zakresie marketingu w sieci - wystarczy, że dasz copywriterowi dostęp do statystyk mailingów. Zapewne zgodzisz się ze mną, że wyciąganie wniosków ze statystyk wcześniejszych wysyłek jest istotne ;)

Wprawiony copywriter nie jest tylko od pisania, ale również myśleć potrafi ;) - wyciągnie wnioski i lepiej dopasuje content do odbiorców. Szybciej zdiagnozuje jaka zawartość na daną bazę działa a jaka nie, bo kreuje ją bardziej świadomie niż "nie-copy".

Ot, skromne zdanie praktyka ;)
Marcin Gugała

Marcin Gugała Praktyk,
wszechstronny
profesjonalista z
dużym doświadcze...

Temat: Outsourcing mailingów

Małgosiu,

Ponieważ często żegluję, to mogę powiedzieć, że z mailingiem jest jak z żeglarstwem. W jednej chwili musi spotkać się wiele elementów jeśli chcemy daleko dopłynąć; będzie potrzebna dobra łódź, wyszkolona, zgrana załoga, doskonała znajomość akwenu i przyjazne wiatry.
SARE od lat zajmuje się email marketingiem,kreuje i rozwija znaczenie tego narzędzia. Dział SARE MailMedia specjalizuje się w realizacji kampanii do zewnętrznych baz, osiągamy cele, które Ciebie interesują. Sprawdziliśmy się przy akcjach dla największych Klientów, więc mogę bez obaw polecić Ci nasze usługi. Jesteśmy do Twojej dyspozycji.Marcin Gugała edytował(a) ten post dnia 15.06.10 o godzinie 11:06



Wyślij zaproszenie do