Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Witam,

Wszystkim wykorzystującym e-mail marketing w bieżących działaniach marketingowych polecam nowy system do masowej realizacji kampanii e-mailingowych. System inis, bo o nim mowa to aplikacja on-line, działająca w modelu ASP, za pomocą której można realizować działania w zakresie promocji, komunikacji i budowania lojalności klientów.

Co warto podkreślić, system jest bardzo intuicyjny i dostępny w opcji darmowej.
Więcej na http://www.inis.pl/

Zapraszam do zapoznania się z programem oraz do wypowiadania się na jego temat na naszym blogu. Będziemy wdzięczni za Wasze sugestie dotyczące funkcjonalości oraz dostępnych pomocy?

Pozdrawiam
Krzysztof Tokarczyk

Krzysztof Tokarczyk Manager / icracow

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Roman Grygierek:
Co warto podkreślić, system jest bardzo intuicyjny i dostępny w opcji darmowej.

Ten system to jest Sare ze zmienioną skórką i okrojonymi funkcjonalnościami.

Doczytałem w regulaminie, że owszem jest bezpłatny, ale jego właściciele w zamian za to mogą wysyłać maile reklamowe do mojej bazy. Czyli krótko mówiąc korzystanie z tego systemu to tak jakby udostępnianie bazy adresów konkurencji.

Może i dobra opcja, ale dla jakiś małych for dyskusyjnych albo amatorskich stronek. Nikt poważnie myślący o swoim biznesie na to nie pójdzie.

Jest też opcja płatna, ale koszty są porównywalne do konkurencji a funkcjonalność zdecydowanie gorsza (brak chociażby testów wyglądu mailingu).

Nie rozumiem co Sare chce osiągnąć takim produktem. Panie Romanie, może zdradzi nam Pan jaki sens ma wydzielenie osobnej marki i sprzedaż okrojonej wersji Sare?
Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Witam,
Nasz target jest nieco inny, nie oferujemy rozwiązania klasy premium z funkcjami developerskimi, takimi jak np. SAREscript, z których korzystają klienci o bardzo sprecyzowanych wymaganiach. Nie oferujemy także kampanii wykorzystujących smsy, skupiliśmy się tylko na skutecznym e-mailingu.

Naszym celem jest dotarcie do użytkowników prostych rozwiązań do masowej wysyłki, którzy nie chcą już za nie płacić, a także do tych, którzy nigdy w swoich budżetach marketingowych nie mieli środków na tego typu działania, a z pewnością widzieliby wykorzystywanie e-mail marketingu w swojej bieżącej działalności. Opcja darmowa doskonale pozwala im na to.

Co do wysyłki reklam; owszem użytkownik opcji darmowej może się spodziewać, że jego subskrybenci otrzymają informację handlową, jednak jest ona ograniczona do maksymalnie 2 w miesiącu. Może się również zdarzyć, że wcale taka wysyłka nie zostanie przeprowadzona. Poza tym mamy gospodarkę rynkową i każdy z nas jest dziennie informowany o rożnych ofertach. Zatem każdy poważnie myślący o swoim biznesie i oferujący dobre produkty czy usługi nie powinien się niczego obawiać.
Kalkulacja jest dosyć prosta:
profesjonalny e-mailing (nawet do miliona adresatów) za 2 e-maile reklamowe w miesiącu.

Jestem przekonany, że warto!

Pozdrawiam
Szymon Grabowski

Szymon Grabowski Prezes Zarządu,
IMPLIX sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Macie niezwykle interesujące zapisy w regulaminie, które chcecie wykorzystać do spamowania list Waszych użytkowników:

* W ramach darmowej opcji korzystania z Aplikacji Licencjobiorca wyraża zgodę na automatyczne realizowanie przez Aplikację wysyłki dwóch e-mailingów reklamowych wciągu każdego miesiąca korzystania przez Licencjobiorcę z Aplikacji na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie.

* Licencjodawca uprawniony jest do żądania potwierdzenia przez Licencjobiorcę realizacji dwóch wysyłek e-mailingowych, w każdym miesiącu korzystania przez Licencjobiorcę z Aplikacji, do bazy adresowej Licencjobiorcy zaimportowanej do Aplikacji. Koszt wysyłek, o których mowa powyżej pokryje Licencjodawca. Termin realizacji wysyłki oraz treści będą widoczne dla Licencjobiorcy potwierdzającego wysyłkę w jego koncie.

Innymi słowy, żądacie od użytkownika prawa do spamowania ich list 2 razy w miesiącu?? Myślicie, że pod przykrywką "darmowego email marketingu", za "małym druczkiem" paragrafów, możecie ukryć prawdziwą Waszą intencję, jaką jest spamowanie baz Waszych użytkowników?

Mam 12 lat doświadczenia w email marketingu, ponad 140,000+ klientów i użytkowników ze 172 krajów na świecie, ale czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałem. Platforma email marketingowa w biały dzień spamująca bazy swoich klientów...

Takie praktyki INIS.PL i SARE.PL (które najwyraźniej stoi za całą tą akcją) są zaprzeczeniem idei permission-based email marketing.

Apropos, INIS.PL jest stworzony przez ludzi z SARE, co łatwo sprawdzić wchodząc na WHOIS.PL i sprawdzając domenę .pl. Pokaże się "Damian Rutkowski z Rybnika" -- ten sam, który jest Wiceprezesem Sare sp. z o.o. (również z siedzibą w Rybniku). Chcecie być spamerem doskonałym, to powinniście jeszcze potrafić zatrzeć ślady...

Liczycie, że znajdziecie wielu nieświadomych użytkowników, którzy będą tworzyć bazy, a Wy je spokojnie spamować (dwa razy w miesiącu)? Kogo próbujecie oszukać?

W innym miejscu pisałeś, że rewolucyjny jest przyjęty model biznesowy. Czy aby na pewno? Jeżeli za *rewolucyjne* uważacie spamowanie ludzi, to powinniście sprawdzić historię email marketingu, bo pierwszy spamer pojawił się już w 1978 roku: http://templetons.com/brad/spamreact.html

Prędzej czy później ludzie się zorientują co do Waszych praktyk, i będzie to dla Was smutny "wake-up call". A karma uderza mocno i gwałtownie.
Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Widzę, że zawrzało i niektórym puściły nerwy. Mam nadzieję, że nie wynika to z obaw przed konkurencyjnym systemem, a z czystego niezrozumienia naszej intencji i modelu biznesowego.

Po kolei postaram się nakreślić jeszcze raz temat.
Uwaga wstępna, Panie Simonie (Szymonie), proszę najpierw doczytać artykuł Pana Artura Małek (http://www.internetstandard.pl/), a później pisać komentarze, czy też wklejać wcześniej przygotowany tekst nie pasujący do tematu.
To moja drobna uwag – naprawdę proszę nie mieć mi tego za złe.
Pan Artur rozmawiał wczoraj ze mną i bez żadnych podstępów uzyskał informację, że Inis jest spółką, która została założona przez założycieli SARE. Cytuję:
„Roman Grygierek dotychczas zatrudniony był w SARE. Również w skład zarządu Inis wchodzą dwie osoby, które jednocześnie pełnią te funkcje w SARE: Damian Rutkowski i Tomasz Pruszczyński”

Skąd zatem informacja, że ukrywamy się z tym faktem?
Pomysł jest mój, tak jak napisał Pan Artur, udało się mi przekonać członków zarządu SARE do udostępnienia części rozwiązań technologicznych i do powołania nowej spółki. Spółki o innych celach niż SARE. I to w zasadzie tyle jeśli chodzi o powiązanie z SARE. O pozostałe proszę pytać zarząd SARE.

Co do Inis i pomysłu który wdrożyliśmy.
Zapis w regulaminie – owszem są takie, podobne zapisy są na stronie „ O nas „ oraz tuż obok formularza zakładania konto. Wracając do regulaminu proszę przytoczyć także te:

"37. Licencjobiorca oświadcza, że uzyskał stosowne zgody osób zgromadzonych w zaimportowanej do Aplikacji bazie danych na otrzymywanie przez nie wiadomości handlowych wysyłanych drogą elektroniczną."

Czyż nie jest to jasno powiedziane, że wymagana jest zgoda na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną?

Zarzuca Pan, że nigdzie w świecie czegoś takiego nie widział. Cenię Pana doświadczenie w e-mail marketingu, ale wystarczy zobaczyć rynek polski. Czyż portale internatowe takie jak Interia, o2 czy wp i inne nie realizują wysyłek reklamowych do posiadaczy kont pocztowych na tych portalach. I nie są to oferty tylko tych portali a oferty innych podmiotów.

Zasada jest jasna – jeśli chcemy mieć darmowe konto pocztowe na którymś z portali w Polsce to wyrażamy zgodę na otrzymywanie informacji handlowych droga elektroniczną. Ja sam posiadam konto na takim portalu i codziennie otrzymuję informacje których nie zamówiłem, ale świadomie się na nie zgodziłem, bo uważam, że nie warto płacić za skrzynkę pocztową. Czy w związku z tym te wszystkie funkcjonujące portale w Polsce są spamerami? Gdzie jest tu spam?

Podobna zasada jest u nas. Jeśli chcesz wysyłać za darmo z inis budują bazę adresową w ten sposób, że twoi klienci wyrażą zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną. Zatem gdzie tu mowa o spazmowaniu jeśli subskrybenci będą na samym wstępnie poinformowani o wysyłce 2 Malingów reklamowych.
My postanowiliśmy pójść nieco dalej – zbieramy takie dane o grupach naszych klientów, aby dodatkowo dopasować treść naszych reklam do ich zainteresowań. Nie chcemy aby subskrybenci zainteresowani marketingiem otrzymywali informacje z dziedziny np. budownictwa.

To jest nasz pomysł na dystrybucję programu do e-mail marketingu.
Nikogo nie zmuszamy do zakładania kont darmowych. Oczywiście będą firmy, które bardzo cenią sobie kontakty które posiadają i nie będą korzystali z Inis, a z innych – tradycyjny systemoo do e-mail marketingu . Z drugiej strony zdajemy sobie sprawę, że jest gro firm, które chciałyby korzystać z e-mailingu jako uzupełnienie swoich działań marketingowych , jednak nie mają na to środków. W związku z czym przyjmują wszystkie zasady konta darmowego, jak w przypadku kont pocztowych na portalach, i będą korzystały z Inis.

Mam nadzieję, że emocje trochę opadły i wyjaśniłem zawiłości.

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Postanowilem opisac dzis ten temat troche szerzej na EmaiMarketing.pl: http://www.emailmarketing.pl/permission-marketing-a-sp... Mam nadzieję, że zwróci to uwagę kilku potencjalnych użytkowników na zagrożenia wiążące się z używaniem Inis. Pzdr.
Paweł K.

Paweł K. Koordynator ds.
Marketingu

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Powiem szczerze, że założyłem sobie konto darmowe w inis, na razie zrobiłem małą listę mailingową (maile "testowe" - moje oraz paru znajomych, w każdym bądź razie nie klientów). Prowadzę niedużą działalność gosp i nie stać mnie na wydawanie kasy na inne narzędzia do e-marketingu. No i sprawdzę, czy przyjdą te maile reklamowe od inis (i jak często). Jeśli tak się stanie (a pewnie się stanie) to odpuszczam sobie to narzędzie. Nie chce aby moi klienci (zwłaszcza ci potencjalni) wściekali się, że "dzięki mnie" mają zaśmiecane konta mailami, których nie chcą (czyli od inis). Oj nieładnie, nieładnie....
P.S. Przy okazji - po jakim czasie od przeprowadzenia kampanii dostępne są statystyki - bo maile z listy mailingowej zostały przez odbiorców otwarte a w statystykach nic sie nie pojawia...
Krzysztof Tokarczyk

Krzysztof Tokarczyk Manager / icracow

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Szymon Grabowski:
Liczycie, że znajdziecie wielu nieświadomych użytkowników, którzy będą tworzyć bazy, a Wy je spokojnie spamować (dwa razy w miesiącu)? Kogo próbujecie oszukać?

Próbowałem założyć konto w inis.pl i już mail aktywacyjny wpadł mi w skrzynkę na SPAM. Jak widać Google (korzystam z Gmaila) szybko rozpoznał spamerów.

Od początku system wydawał się podejrzany. Jak się okazało SARE pod przykrywką inis.pl próbuje ominąć prawo i wysyłać spam.

http://antyweb.pl/inis-pl-narzedzie-do-email-marketing...

IAB powinno przyglądnąć się praktykom tej firmy bo to nie pierwszy raz gdy na jaw wychodzi cynizm i hipokryzja SARE. Już niejednokrotnie zostali przyłapania na tym, że niby edukując rynek i propagując etyczne działania łamali prawo. Sam Krzysztof Dębowski został przyłapany na wysyłaniu do mediów informacji prasowych gdzie preparując maile i fałszując podpisy podawał się za Sobolewskiego - szefa IAB. Co ciekawe - robił to używając systemy SARE.

W internecie nadal dostępny jest ten mail
Obrazek


Teraz Ci sami ludzie próbują ominąć prawo i biorą się za wysyłanie spamu.
Artur Ziółkowski

Artur Ziółkowski MindFizzer -
Marketing zaczyna
się od pomysłu!

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Roman Grygierek:

Zatem każdy poważnie myślący o swoim biznesie i oferujący dobre produkty czy usługi nie powinien się niczego obawiać.

Poza tym, że straci subskrybentów i ucierpi dobra opinia dotychczasowych klientów o jego firmie ;)
Kalkulacja jest dosyć prosta:
profesjonalny e-mailing (nawet do miliona adresatów) za 2 e-maile reklamowe w miesiącu.


Ktoś poważnie myślący o swoim biznesie nie powinien nawet rozważać darmowego systemu do e-mail marketingu. Parafrazując Pańskie słowa - kalkulacja jest prosta:

zezwolenie na wysyłkę spamu do swojej z trudem zbudowanej listy (ale za darmo)

albo

wydatek rzędu kilkuset zł / rok na system w rodzaju prosponder.pl lub zakup oprogramowania w rodzaju FUMP i pełna kontrola nad swoją lista mailingową ;)

Grupą docelową tego narzędzia wg. mnie są kompletni laicy nieświadomi zagrożenia - nie osoby zajmujące się email marketingiem ;)
Natalia Paczóska

Natalia Paczóska Head of Marketing
GetResponse Polska,
GetResponse Sp. z
o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Krzysztof Tokarczyk:
IAB powinno przyglądnąć się praktykom tej firmy bo to nie pierwszy raz gdy na jaw wychodzi cynizm i hipokryzja SARE. Już niejednokrotnie zostali przyłapania na tym, że niby edukując rynek i propagując etyczne działania łamali prawo. Sam Krzysztof Dębowski został przyłapany na wysyłaniu do mediów informacji prasowych gdzie preparując maile i fałszując podpisy podawał się za Sobolewskiego - szefa IAB. Co ciekawe - robił to używając systemy SARE.

Sprawa została już dawno wyjaśniona, była to zwykła pomyłka w nadawcy przy wysyłce robionej przez zew. agencję, a nie personalnie przez Krzysztofa Dębowskiego, więc oskarżenia o fałszerstwo są dalece niestosowne.

Zarząd SARE jest jak najbardziej chętny do wyjaśnienia pojawiających się wątpliwości i kwestii spornych w IAB.
Krzysztof Tokarczyk

Krzysztof Tokarczyk Manager / icracow

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Natalia Paczóska:
Sprawa została już dawno wyjaśniona, była to zwykła pomyłka w nadawcy przy wysyłce robionej przez zew. agencję, a nie personalnie przez Krzysztofa Dębowskiego, więc oskarżenia o fałszerstwo są dalece niestosowne.

Acha. Rozumiem, że wysłanie niezamówionej wiadomości (spamu) na mój adres to także zwykła pomyłka zewnętrznej agencji? Jakim prawem wysyłacie do mnie informacje z Inis, skoro nigdy nie rejestrowałem się w waszej bazie?

Brak linku rezygnacji w spamie, który rozsyłacie to także pomyłka zewnętrznej agenci?


Obrazek


Na każdym kroku Sare / Inis łamie prawo i śmie się nazywać "Czystym E-mail Marketingiem"? Zmieńcie sobie lepiej hasło na "Czysty Spam".
Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Witam,

Panie Krzysztofie Tokarczyk nie ma Pana na liście adresów do których została wysłana ta notatka prasowa. Dlatego nie ma takiej możliwości aby otrzymał Pan ten e-mail.

Skoro twierdzi Pan, że na Pańską skrzynkę dotarła ta notatka prasowa, to dlaczego pokazuje Pan tylko treść e-maila dostępną w wielu mediach, a nie całą informację łącznie z nadawcą i adresatem?

konto usunięte

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Temat reklam rozsyłanych przez Inis / SARE urósł do takich rozmiarów, że postanowiłem poświęcić mu video posta na EmailMarketing.pl W rozmowie z Szymonem Grabowskim (prezesem Implix / GetResponse) i Oskarem Jedynastym (Email Solutions Managerem w GetResponse), poruszamy kwestię tego kto decyduje o tym czy dana wiadomość to spam oraz praktyk stosowanych przez Inis. Zapraszam: http://www.emailmarketing.pl/video-post-permission-mar...
Krzysztof Tokarczyk

Krzysztof Tokarczyk Manager / icracow

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Roman Grygierek:
Witam,

Panie Krzysztofie Tokarczyk nie ma Pana na liście adresów do których została wysłana ta notatka prasowa. Dlatego nie ma takiej możliwości aby otrzymał Pan ten e-mail.

Skoro twierdzi Pan, że na Pańską skrzynkę dotarła ta notatka prasowa, to dlaczego pokazuje Pan tylko treść e-maila dostępną w wielu mediach, a nie całą informację łącznie z nadawcą i adresatem?

Czy zarzuca mi Pan preparowanie e-maila jaki otrzymałem od Was? Nie każdy działa jak Pan Dębowski. Proszę - oto notatka z nadawcą. Zaznaczam, że nie jestem i nie byłem dziennikarzem:


Obrazek


Nigdy nie rejestrowałem się w bazie Inis (natomiast jestem w bazie Sare). Skoro to jednak dwie różne firmy to dlaczego otrzymałem tą przesyłkę? Jakim prawem wysyłacie ją do mnie? Dlaczego nie ma w niej linku rezygnacji?

Dlaczego nie przyznacie się do błędów, które popełniliście. Dlaczego nie zmienicie modelu biznesowego Inis, tylko z uporem maniaka wpychacie na rynek narzędzie do spamowania? Każdy może popełnić błąd, ale trzeba umieć wyjść z takiej sytuacji z twarzą, a nie brnąć w zaparte, kłamać i szukać kolejnych wymówek.

Jedyne co osiągacie taką postawą, to coraz bardziej przylegającą do was etykietkę SPAMERÓW.
Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Panie Krzysztofie, ponawiam pytanie: a gdzie jest dowód?

Przecież na tym e-mailu nie ma Pana jako adresata? Oczywiście w PS to dwie minuty roboty – także pewnie jutro się okaże że jakimś cudem nagle się tam Pan znalazł.

Ewidentnie widać, że pokazuje Pan e-maila, który został wysłany do konkurencji zapisanej na newsletter, bo w końcu dla niej Pan pracuje, a do niej owszem wysłałem. Wiem co mam w bazie adresów i wiem co zostało wysłane, także proszę sobie odpuścić.

Faktem jest, że jeśli faktycznie wysłałbym tą notatkę do Pana od razu bym się przyznał i przeprosił – pomyłki zdarzają się każdemu, ale akurat nie w tym przypadku, także proszę o zachowanie zdrowego rozsądku.

Pozdrawiam.

konto usunięte

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Dostep do baz danych wydawcow nie jest zadna nowoscia na rynku i dziwia mnie troche komentarze konkurencji ;-)

Inna sprawa, ze system powinien dawac mozliwosc wydawcom moderacji / akceptacji mailingow, a wydawcy dostosowac swoja polityke prywatnosci i regulaminy do wymagan systemu dot. dodatkowych mailingow, ktore nie beda realizowane przez wydawce. Nie jestem takze pewien jaki pomysl ma Inis na weryfikacje uczciwosci wydawcow (zaden z obecnych w PL systemow specjalnie nie interesuje sie jak adresy znajduja sie w bazach danych) oraz ustandaryzowanie baz danych bedacych wlasnoscia wielu malych wydawcow (np. jednolite targetowanie i benchmark dot. skutecznosci baz).

Piotr
Roman Grygierek

Roman Grygierek Brand Manager w Inis
sp. z o.o.

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Panie Piotrze zgadza się, co dziwne, temat wysyłanie reklam przez wydawców stał się dziwnym trafem tajemnicą poliszynela, o której wszyscy wiedzą, lecz nikt o niej głośno nie mówi. Odpowiadając Panie Piotrze na pytanie dotyczące moderacji - niestety takiej opcji nie będzie, reklamodawcy nie godzą się na to. Jest natomiast możliwość wyboru z pośród kilku mailingów i wybrania tego, który będzie odpowiedni dla danej bazy adresowej.
Ucinając wszystkie spekulacje o aspektach prawnych darmowej wersji Inis, chciałbym tylko nadmienić, ze od 1 sierpnia 2010 roku Inis jest oficjalnie członkiem IAB. Tak poważna organizacja jak Związek Pracodawców Branży Internetowej przyjmuje do grona swych członków tylko poważnie firmy, działające zgodnie z prawem. Jeżeli są jakieś zarzuty pod adresem Inis można je oficjalnie zgłosić IAB, który ma odpowiednie procedury by zbadać tego typu sprawy.
Tutaj jest link do listy nadzwyczajnych członków IAB: http://www.iabpolska.pl/czlonkowie-nadzwyczajni.html wśród których można odnaleźć Inis.

Pozdrawiam

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

To jest post.Przemysław Tomaszewski edytował(a) ten post dnia 25.11.10 o godzinie 12:46

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Roman Grygierek:

Sugerował bym bardziej profesjonalne podejście do tematu :)
Paweł K.:
Powiem szczerze, że założyłem sobie konto darmowe w inis, na razie zrobiłem małą listę mailingową (maile "testowe" - moje oraz paru znajomych, w każdym bądź razie nie klientów). Prowadzę niedużą działalność gosp i nie stać mnie na wydawanie kasy na inne narzędzia do e-marketingu. No i sprawdzę, czy przyjdą te maile reklamowe od inis (i jak często). Jeśli tak się stanie (a pewnie się stanie) to odpuszczam sobie to narzędzie. Nie chce aby moi klienci (zwłaszcza ci potencjalni) wściekali się, że "dzięki mnie" mają zaśmiecane konta mailami, których nie chcą (czyli od inis). Oj nieładnie, nieładnie....
P.S. Przy okazji - po jakim czasie od przeprowadzenia kampanii dostępne są statystyki - bo maile z listy mailingowej zostały przez odbiorców otwarte a w statystykach nic sie nie pojawia...

Bardzo ciekawa postać z niecodzienną historią :)

Jeżeli już budowanie brandu, to bardziej profesjonalnie bym sugerował
- Wpisów 8
- 6 to reklamy typu < ctrl+V)
- bez zdjęcia, bez znajomych, bez wypowiedzi - tylko ta jedna została stworzona na pożytek wątku.
Adam Plata

Adam Plata marketing manager,
My Design

Temat: Darmowy system do e-mail marketingu

Roman Grygierek:
Witam,

Wszystkim wykorzystującym e-mail marketing w bieżących działaniach marketingowych polecam nowy system do masowej realizacji kampanii e-mailingowych. System inis, bo o nim mowa to aplikacja on-line, działająca w modelu ASP, za pomocą której można realizować działania w zakresie promocji, komunikacji i budowania lojalności klientów.

Co warto podkreślić, system jest bardzo intuicyjny i dostępny w opcji darmowej.
Więcej na http://www.inis.pl/

Zapraszam do zapoznania się z programem oraz do wypowiadania się na jego temat na naszym blogu. Będziemy wdzięczni za Wasze sugestie dotyczące funkcjonalości oraz dostępnych pomocy?

Pozdrawiam

Z potrzeby i też przekory postanowiłem sprawdzić ten system. Jak widzę nagonka konkurencji była niezła - firma nadal istnieje i działa - czyżby faktycznie ktoś pochopnie ocenił INISA. Postanowiłem sprawdzić.

Prowadzę drobny serwis www i wydaje mi się, że to narzędzie jest dla mnie. Jedna wysyłka mailingu reklamowego, skoro i tak mam zamiar wysyłać 2-3 reklamy w miesiącu mi nie przeszkadza. Założyłem konto i dostałem od razu dwa linki z potężna dawką informacji:
Przewodnik po e-mail marketingu: http://www.inis.pl/pub/files/Przewodnik%20po%20email%2...

Przewodnik dla wydawców - http://www.inis.pl/pub/files/Przewodnik%20dla%20wydawc...

Oczywiście nie czytałem całości - tylko przejrzałem i co rzuciło się mi w oczy przewijają się takie informacje jak co to jest spam, czego mi nie wolno, jak wysłać zapytanie o zgodę, etc.

Zobaczymy co z tego wyjdzie w przyszłości.



Wyślij zaproszenie do