Adam Karczerski
Mieszko Maj HR Manager
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
REKRUTACJA I SELEKCJA - SZKOLENIE DLA MENEDŻERÓW I PRACOWNIKÓW HRCele i korzyści szkolenia:
Efektywna, o wysokim poziomie jakości selekcja i rekrutacja opiera się na kilku istotnych elementach:
• planowaniu procesu rekrutacji i selekcji
• budowaniu pozytywnego i budzącego zaufania wizerunku organizacji
• precyzyjnym opisie stanowiska pracy
• opisie profilu kandydata opartym o model kompetencyjny
• stworzeniu rzetelnego ogłoszenia rekrutacyjnego
• prowadzeniu profesjonalnej i efektywnej rozmowy kwalifikacyjnej
• diagnozie kluczowych kompetencji
• wyselekcjonowaniu najlepszego kandydata
• wdrożeniu nowego pracownika na dane stanowisko
Szkolenie ma na celu rozwinięcie powyższych kompetencji u osób z działów HR lub menedżerów, którzy zajmują się rekrutacją i selekcją. Warsztat jest skonstruowany wedle zasady 20% niezbędnej teorii i 80% praktyki. Podczas szkolenia odbędą się symulacje, case study, gry oraz dyskusje moderowane, które inspirują do rozwoju.
Czas, cena, miejsce szkolenia:
13 styczeń 2012, 590,00 + 23% VAT (725,70 PLN brutto) , Warszawa, gmach WSFiZ ul. Pawia 55, sala nr 53
Program szkolenia:
1. Rekrutacja i selekcja jako podejście systemowe
• definicja pojęć
• planowanie zatrudnienia
• etapy procesu rekrutacji i selekcji w organizacji
2. Narzędzia wykorzystywane do oceny kandydata
• wywiad telefoniczny
• rozmowa kwalifikacyjna
• testy psychologiczne
• testy psychometryczne
• model kompetencyjny
• assessment center
• życiorys zawodowy
• karta oceny kandydata
• rekomendacje
• próbki pracy
3. Proces rekrutacji
• metody naboru potencjalnych pracowników
• budowanie modelu kompetencyjnego danego stanowiska
• budowanie profilu kandydata
• tworzenie odpowiedniego ogłoszenia rekrutacyjnego
• źródła pozyskiwania najlepszych kandydatów
• rekrutacja wewnętrzna VS rekrutacja zewnętrzna
4. Proces selekcji
• trafna weryfikacja i analiza CV
• przygotowanie wywiadu telefonicznego
• przygotowanie się i trafne przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej
• dobór pytań do stanowiska pracy – rodzaje pytań rekrutacyjnych
• pytania zakazane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• odczytywanie sygnałów niewerbalnych kandydata
• jak poznać kiedy kandydat nie jest do końca szczery?
• jak korzystać z karty oceny kandydata
• najczęstsze błędy popełniane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
• rzetelne i etyczne sprawdzanie referencje kandydata
5. Finalizacja procesu selekcji
• składanie oferty pracy wybranemu kandydatowi
• wdrożenie nowego pracownika na nowe stanowisko
• bezstresowa adaptacja nowego pracownika w zespole
• rozmowa oceniająca jako element rozwojowy nowego pracownika
• feedback dla kandydatów, którzy nie zostali wybrani
6. Kwestie etyczne w procesie rekrutacji i selekcji
• pytania zakazane
• różnice płciowe
• różnice wiekowe
• różnice rasowe
7. Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – zostawiam stare niedziałające techniki za sobą
Trener prowadzący:
Anna Andrzejczyk
Certyfikowany Trener Biznesu, psycholog, ekspert ds. psychometrycznych narzędzi badania kompetencji i potencjału pracowniczego. Specjalista ds. zarządzania talentami, doradztwa zawodowego, partner biznesowy portalu dla szkoleniowców TRECO. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu motywowania, modeli kompetencyjnych, zarządzania talentami, sukcesji, selekcji i rekrutacji, kompetencji menedżerskich, anomii pracowniczej oraz szkoleń rozwojowych. Autor artykułów dotyczących komunikacji, anomii pracowniczej oraz badania potencjału pracowniczego. Przez wiele lat pracowała jako konsultant HR prowadząc projekty doradcze i rekrutacyjne dla korporacji w Polsce i w Wielkiej Brytanii. Obecnie pełni rolę Development Managera w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się projektami doradczymi, zarządzaniem talentami oraz szkoleniami.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 6001
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Adam Karczerski
Maria
B.
Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Nie ma czegos takiego jak "protokol panstwowy". !!!Mieszko Maj HR Manager
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - czyli jak skutecznie sprzedawać?Cele szkolenia:
Profesjonalna sprzedaż wymaga używania skutecznych technik sprzedaży
opartych o skuteczną argumentację i perswazję.
Szkolenie skierowane jest do osób, które mają kontakt z klientem,
sprzedają produkty bądź usługi w kontakcie bezpośrednim
lub przez telefon.
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Uczestnicy:
• poznają podstawy skutecznej argumentacji i perswazji
• przećwiczą techniki perswazji
• nauczą się mówić językiem korzyści
• nauczą się pozytywnie programować klienta
• nauczą się radzić sobie z obiekcjami
• nauczą się finalizować sprzedaż
Czas, miejsce i cena szkolenia:
25 Styczeń 2012, Warszawa ul. Pawia 55, gmach WSFiZ,
450,00 + 23% VAT (23% = 103,50 PLN)
przy 2 osobach z tej samej firmy - zniżka 5% na 1 uczestnika
przy 3 osobach z tej samej firmy - żniżka 10% na 1 uczestnika
Program szkolenia:
1. Badanie potrzeb Klienta jako podstawa skutecznej perswazji
• Diagnozowanie potrzeb Klienta podczas rozmowy
• Potrzeby sprzedażowe (dotyczące produktu)
• Potrzeby obsługowe (wymagania dotyczące Doradcy i firmy)
• Potrzeby psychologiczne (ukryte preferencje osoby decyzyjnej w firmie)
• Techniki analizy potrzeb Klienta
• Scenariusze rozmowy
• Zadawanie pytań (otwierających i pogłębiających)
• Wzbudzanie i modyfikacja potrzeb Klienta
• Aktywne słuchanie Klietna (parafraza, klaryfikacja, aprobata przez telefon)
• Rola zadawania pytań w perswazji
• Rodzaje pytań a ich skuteczność
• Pytania otwarte
• Pytania zamknięte
• Pytania sugerujące
• Pytania oceniające
2. Argumentacja i perswazja podczas rozmowy sprzedażowej
• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Argumentacja dwustronna i jednostronna
• Argumentacja i perswazja oparta na emocjach
3. Techniki skutecznej perswazji
• Używanie w przekazie programatorów pozytywnych, unikanie negatywnych
• Wykorzystanie efektów pamięciowych człowieka do wzmocnienia siły przekazu
• Ćwiczenia praktyczne z budowania przekazów perswazyjnych
4. Argumentacja i perswazja podczas prezentacji oferty
• Język korzyści
• Umiejętność nawiązywania do potrzeb Klienta podczas prezentacji oferty
• Zamiana cech proponowanego rozwiązania na korzyści dla Klienta
• Dopasowanie cech produktu do rozpoznanych potrzeb psychologicznych Klienta
• Techniki skutecznej perswazji
5. Radzenie sobie z obiekcjami
• skąd się biora obiekcje?
• obiekcje jawne
• obiekcje ukryte
• schemat reakcji na obiekcje
6. Zaawansowane techniki wywierania wpływu na rozmówcę
• Omówienie technik wpływu wg. Cialdiniego
• Społeczny dowód słuszności
• Reguła wzajemności
• Reguła autorytetu
• Reguła niedostępności
• Reguła zaangażowania i konsekwencji
• Lubienie i sympatia
• Praktyczne wykorzystanie reguł wpływu
7. Podsumowanie szkolenia
• Przypomnienie głównych punktów
• Formuła ZZZ:
• Zabiorę – zabieram do swojego warsztatu techniki, które działają
• Zmienię – zmienię niektóre stare techniki, aby działały lepiej
• Zostawię za sobą – stare niedziałające, nienadające się do zmiany, zostawiam
Trener prowadzący
Mieszko Maj
Certyfikowany trener biznesu, psycholog współpracujący jako specjalista z TVP INFO, serwisem Money.pl, nf.pl , trener nlp.
Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z umiejętności sprzedażowych
takich jak: sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja oraz szkoli z umiejętności
menedżerskich, modeli kompetencyjnych w zarządzaniu,
budowaniu autorytetu lidera oraz z zakresu sprzedaży
(zarządzanie zespołem sprzedażowym, zarządzanie czasem
dla menedżerów, sprzedaż przez cele, sprzedaż przez cechy,
psychologiczne determinanty sprzedaży, techniki zamykania sprzedaży,
wywieranie wpływu, perswazja).
Jest autorem wielu publikacji poświęconych perswazji jak i psychologii sprzedaży. Zajmuje się również coachingiem. Wdrażał technologię aktywnej perswazji w dziale sprzedaży Profit Doradcy Finansowi, a także pracował w siłach sprzedaży w Doradcy24 SA jak i Open Finance SA. Karierę jako trener i coach rozpoczynał u boku Judith Krichefsky w Londynie, gdzie współprowadził coachingi i treningi dla menedżerów z branży hotelarskiej. Prowadził też business coachingi dla startup’ów w brażny Ford&Restaurants w Warszawie. Zarządzał strukturą sprzedażową w Profit doradcy finansowi. Obecnie jest New Business Managerem w firmie Adeptia, gdzie zajmuje się
sprzedażą projektów doradczych dla klientów korporacyjnych.Ma za sobą ponad 270 dni szkoleniowych dla między innymi
takich firm jak: Citroen, Peugeot,IKEA, Infosys, Real, Coca-cola.
Więcej informacji i zapisy:
Adeptia Centrum Rozwoju Biznesu
http://www.adeptia.pl
przemyslaw.puzewicz@adeptia.pl
22 414 60 01
ul. Rakowiecka 33/25
Warszawa
Adam Karczerski
Małgorzata
Karczewska
Freelance Recruiter/
Konsultant Human
Skills/ Trener
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Witam serdecznie,Firma szkoleniowa Human Skills poszukuje do współpracy Specjalisty/Trenera z zakresu kreowania wizerunku (m.in.: efektywność osobista, budowanie pewności siebie, savoir-vivre, dress code, wizaż, stylizacja, itp.).
Osoby zainteresowane, proszone są o przesłanie aplikacji na adres:
malgorzatakarczewska@humanskills.pl
Zachęcam do kontaktu.
Joanna
Abram-Stefańczyk
Wizażystka, doradca
wizerunku, personal
shopper, właścici...
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Akademia Wizażu GOOD LOOK w Warszawie zaprasza na kursy wizażu - podstawowe i doszkalające.W ofercie m.in.:
- 80-godzinny zawodowy kurs wizażu I i II stopnia (tryb dzienny i weekendowy)
- 16-godzinny kurs makijażu (tryb dzienny i weekendowy)
Oferujemy bardzo kameralne grupy (od 3 do 8 osób), doświadczoną kadrę wykładowców, oraz indywidualne podejście do każdego kursanta.
90% praktyki.
Obszerny program kursów.
Zajęcia odbywają się na warszawskim Mokotowie.
Szczegóły dostępne są na stronie http://www.akademiagoodlook.pl
biuro@akademiagoodlook.pl
ul. Puławska 87/89 lok.23
tel. +48 794 364 780
Joanna Abram-Stefańczyk edytował(a) ten post dnia 31.01.12 o godzinie 22:06
Adam Karczerski
Maria
B.
Niczego nie wiedzą,
niczego nie potrafią
znaleźć, bo ich ...
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Żaneta J.:
Zapraszam na profesjonalne szkolenia w atrakcyjnych cenach dotyczące m. in tematyki związanej z dress code
Zainteresowanych zapraszam na stronę
http://www.aatt.pl/index.php/pl/szkolenia
I ostrzezenie. Jeszcze jedno ogloszenie zamieszczone jako osobny watek i pozegnasz sie z grupa
konto usunięte
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Harcerska Akademia UmiejętnościSzanowni Państwo!
Druhny i Druhowie!
Jest nam niezmiernie miło poinformować, że rozpoczęliśmy działalność Harcerskiej Akademii Umiejętności. Celem tego projektu jest organizacja różnorodnych szkoleń, które będą podnosić wiedzę, integrować, poszerzać horyzonty, dawać możliwość indywidualnego rozwoju. Do przeprowadzenia zajęć będziemy zapraszać wykładowców, którzy w danej dziedzinie są specjalistami, mają ogromną wiedzę, którą wykorzystują w swojej codziennej pracy. Większość z kursów, szkoleń, warsztatów, które Wam zaproponujemy będą kończyły się otrzymaniem uprawnień, zaświadczeń, bądź certyfikatów. Mamy nadzieję, że nasza współpraca właśnie się rozpoczyna.
Zapraszamy na pierwsze warsztaty:
TEMAT: „ Sztuka prezentacji i wypowiadania się”
prowadzone przez profesjonalistę z Akademii Liderów w Łodzi.
TERMIN: 4 marca 2012 r. w godzinach od 9.00 do 15.00
(zgłoszenia do 29 lutego 2012 roku do Biura Hufca ZHP Pabianice, liczba miejsc ograniczona)
DO KOGO KIEROWANE: studentów, nauczycieli, dyrektorów, liderów grup,polityków.
KOSZT: 100,00 zł – najtańsza tego typu oferta w naszym regionie
MIEJSCE: Hufiec ZHP Pabianice, 95 – 200 Pabianice, ul. Gdańska 6, sala konferencyjna
KORZYŚCI:
Dowiesz się jak skupiać uwagę słuchacza
Zdobędziesz przewagę w rozmowach
Dowiesz się jak trafić do ludzkich serc i umysłu
Łatwiej zdobędziesz pracę
Nauczysz się autoprezentacji
Odkryjesz swój potencjał
Wzmocnisz własny wizerunek
Wzmocnisz poczucie wartości
Odkryjesz swój potencjał
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów ze względu na małą ilość zgłoszeń
Kontakt:
Dorota Pawłowska
mail: dpsp13@wp.pl
Adam Karczerski
Adam Karczerski
konto usunięte
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Ostatnie 2 miejsca na szkolenie we Wrocławiu: networking, z podkreśleniem sztuki życiahttp://towarzystwobiznesowe.pl/szkolenia-z-networkingu/
Zapraszam,
zaczynamy o 12:00 w Domu Edyty Stein...
http://towarzystwobiznesowe.pl/szkolenia-z-networkingu/
Adam Karczerski
Adam Karczerski
Olga
Sawicka
Communications
Planner, PHD Media
Direction
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Witam serdecznie,
Zapraszamy do udziału w BEZPŁATNEJ KONFERENCJI „IT w Logistyce GigaCon” która odbędzie się 26 kwietnia w Poznaniu. Wydarzenie ma na celu podwyższenie Państwa kwalifikacji i pogłębienia wiedzy.
Uczestnicząc w tej konferencji będą mieli Państwo okazję wysłuchać wykładów m.in. na temat:
**Rola audytu logistycznego w racjonalizacji potencjału logistycznego łańcucha dostaw w aspekcie rzeczowym i kosztowym (controlling). Procedury analityczne z przykładem,
**Jednolite standardy komunikacji dla rozwiązań IT w transporcie i logistyce
**Cloud computing we współpracy firm logistycznych
**MonZa - jak monitorować , zarządzać i panować nad zapasami w przedsiębiorstwie
**Odpowiedzialność pracownicza za towary w zinformatyzowanym magazynie
**Usprawnianie procesów logistycznych przy wykorzystaniu EDI
Ponadto zostaną poruszone zagadnienia, takie jak:
**zarządzanie łańcuchem dostaw (SCM)
**zarządzanie magazynem
**zarządzanie zapasami
**systemy automatycznej identyfikacji
**dokument elektroniczny
**systemy monitoringu i optymalizacji transportu
**inteligentne systemy transportu
Strona Konferencji: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan
Rejestracja: http://sdcenter.pl/logistyka/poznan/rejestracja
W razie pytań, serdecznie zapraszam do kontaktu
Olga Sawicka
Kierownik projektu
tel 22 427 36 48
fax 22 244 24 59
olga.sawicka@software.com.pl
Adam Karczerski
Przemysław
B.
MBA, Aby dojść do
źródła trzeba płynąć
pod prąd.
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Witam,Czy planują Państwo taki kurs w okolicach Trójmiasta?
Pozdrawiam
PB
Adam Karczerski:
SAVOIR-VIVRE Z ELEM. PROTOKOŁU DYPLOMATYCZNEGO – 19 MAJA 2012r.
Proponowany kurs to doskonałe połączenie etykiety oraz protokołu korporacyjnego i państwowego. Ich znajomość okazuje się być niezbędna w relacjach z przedstawicielami światowego biznesu oraz administracji publicznej podczas spotkać służbowych, przyjęć, konferencji oraz co dziennym życiu biurowym! Niniejszy kurs to najlepszy sposób na zdobycie odpowiedniej wiedzy i umiejętności popartych stosownym dokumentem.
PROGRAM RAMOWY:
1. Savoir-vivre na co dzień.
2. Kultura słowa i gestu.
3. Protokół w biznesie i administracji publicznej.
4. Precedencja - czyli, kto za kim? Określanie hierarchii.
5. Różnice międzykulturowe.
6. Wizyty i przyjęcia (prywatne i służbowe) - przebieg oraz organizacja.
7. Konferencje – prawidłowy przebieg i skuteczna organizacja.
8. Korespondencja - zasady i formy korespondencji (tradycyjna i elektroniczna).
9. Dress code w pracy i na co dzień - typy strojów i zasady ich doboru.
10. Kultura stołu,
11. Podstawy wiedzy o winie.
12. Gafy i faux pas.
TERMIN: 19 MAJA 2012 r.
ZAKRES CZASOWY: 9.30 – 17.30
MIEJSCE: Warszawa, Nowy Świat 58
KOSZT KURSU: 129 zł
Więcej na: http://szkoladobrychmanier.pl
ZAPISZ SIĘ RÓWNIEŻ NA KURS WIEDZY O WINIE 20 MAJA – OTRZYMASZ 10% RABATU!!!
Kursy w Szkole Dobrych Manier prowadzone są przez najlepszych ekspertów z zakresu etykiety i savoir-vivre. Nasi trenerzy to przede wszystkim praktycy, realizujący projekty oraz współpracujący między innymi z Ministerstwem Finansów, Narodowym Bankiem Polskim oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych. Dzięki naszej kadrze Szkoła Dobrych Manier jest obecnie jedną z najbardziej opiniotwórczych instytucji specjalizujących się w tematyce savoir-vivre i etykiety w polskich mediach! Jesteśmy przekonani, że dzięki doświadczeniu oraz setkom godzin spędzonych w salach wykładowych nasi trenerzy w pełni przekażą, usystematyzują i pogłębią Państwa wiedzę w zakresie savoir-vivre, etykiety biznesu, a także elementów protokołu.
Zgłoszenia należy kierować drogą elektroniczną na adres biuro@szkoladobrychmanier.pl (lub przez formularz kontaktowy na stronie) w treści wiadomości podając: „19 MAJA”, imię, nazwisko, miejsce i datę urodzenia, numer kontaktowy.
W wiadomości zwrotnej otrzymają Państwo potwierdzenie zgłoszenia wraz z numerem rachunku w celu dokonania opłaty za kurs.
Zapraszamy!
Karolina N. ...
Temat: Szkolenia, kursy i rozne takie TYLKO TUTAJ
Babskie Pogaduchy – jedyne w swoim rodzaju Warsztaty dla KobietZapraszamy wszystkie Kobiety, które chcą spędzić czas w fajnym gronie, dowiedzieć się czegoś nowego na temat pielęgnacji twarzy, stylizacji własnej sylwetki, jak dobrać odpowiedni biustonosz oraz nauczyć się tańczyć salsę!
To wszystko przy łyku pysznej kawy i słodkim ciastku.
Termin: 19 maja 2012 r. – godz. 10.30 – 18.00
Program Warsztatów:
Jak pielęgnować skórę twarzy?
jak dbać o siebie,
jak poprawić wchłanialność kremów,
jakie są kroki właściwej pielęgnacji,
jak codziennie pielęgnować się szybko a skutecznie.
Warsztat poprowadzą:
Konsultantki MaryKay – firmy założonej w 1963 roku przez Mary Kay Ash. Firmy opartej na zasadach, którymi kierowała się w życiu – na uczciwości, szczerości, Złotej Zasadzie i mocy odmieniania losów innych. Dziś, te zasady pozostają wciąż żywe w pasji tworzenia produktów, które ukazują naturalne piękno każdej kobiety.
Podczas Warsztatów będzie możliwość zakupu kosmetyków MaryKay.
Jakim typem sylwetki jesteś?
analiza sylwetki ciała,
jak za pomocą kilku trików zmienić proporcje sylwetki,
jak dobierać dodatki do stylizacji i sylwetki,
„must have” wiosna/lato 2012.
Warsztat poprowadzi:
Marta Zalega – właścicielka ZALESHKAVISAGE Pracowni Doskonalenia Wizerunku. Osobista stylistka, personal shoperka, ekspert
w dziedzinie ubioru i stylizacji, stworzy Twoją nową garderobę oraz wykreuje Twój własny niepowtarzalny styl, podkreślający Twój charakter.
Jak dobrać odpowiedni biustonosz?
idea brafittingu – czyli co to jest i dlaczego jest taki ważny,
budowa piersi – jak o nie dbać?
co robimy źle – główne błędy i ich powody,
cechy dobrego biustonosza,
jak kupić dobry biustonosz?
rodzaje biustonoszy i ich przeznaczenie.
Warsztat poprowadzi:
Anna Pamuła – właścicielka Abrakadabra firmy stworzoną przez kobietę dla Kobiet. Jest realizacją marzenia o pięknych, dobrze dopasowanych biustonoszach w każdym rozmiarze. Dlatego powstała Abrakadabra – miejsce gdzie można odetchnąć, na chwilę zwolnić, zapomnieć o problemach, porozmawiać, ” zrzucić ciężar z pleców”. Dobrze dobrany biustonosz działa jak słowo od Przyjaciółki – poprawia samopoczucie, daje wiarę w swoje możliwości, pozwala nam iść wyprostowaną przez życie.
Naucz się tańczyć salsę!
Warsztat poprowadzi instruktorka Akademii Tańca i Teatru im. Isadory Duncan.
Miejsce:
Akademia Tańca i Teatru im. Isadory Duncan - CH LAND ul. Wałbrzyska 11 lok 218 Warszawa
Koszt udziału w Warsztatach: 100 zł.
Ilość miejsc ograniczona: 20 osób.
Każda uczestniczka Warsztatów otrzyma w prezencie Balsam do ciała intensywnie ujędrniający Lirene MaXSlim.
Zapisy na: http://www.zaufajblondynce.pl lub karolina.nadolska@zaufajblondynce.pl
Podobne tematy
-
Dress Code czyli Etykieta... » Szkolenie i warsztaty "Wizerunek w biznesie i nie tylko"... -
-
Dress Code czyli Etykieta... » Warsztaty dress code, szkolenia miękkie, team building,... -
-
Dress Code czyli Etykieta... » kursy zawodowe - branża odzieżowa -
-
Dress Code czyli Etykieta... » Czemu producenci odziezy zszywaja rozne rzeczy? -
-
Dress Code czyli Etykieta... » Niby tylko spotkanie podsumowujące + szkolenie i strój... -
-
Dress Code czyli Etykieta... » Jacyków prowadzi szkolenia z dress code (niestety to nie... -
-
Dress Code czyli Etykieta... » SZKOLENIA Z DRESS CODU I WIZERUNKU - www.profiWorld.com -... -
Następna dyskusja: