Dariusz Drogowski właściciel
Temat: Skype a CallCenter - rozwiązania, integracje
Opis ze stronyhttp://share.skype.com/sites/pl/2008/01/pozostajemy_w_...
Wyobraźmy sobie taką sytuację: Prowadzisz perspektywiczne przedsiębiorstwo. Interes idzie nieźle, ale humor psują Ci koszty związane z obsługą telekomunikacyjną. Jesteś człowiekiem postępowym, otwartym na nowe technologie, nieraz czytałeś już o tym, jak wiele można zaoszczędzić dzięki programom takim jak Skype. Chętnie wprowadziłbyś takie rozwiązanie w swojej firmie, ale nie bardzo wiesz jak się do tego zabrać. Poza tym, Twoja firma ma rozbudowaną strukturę i nie wyobrażasz sobie, jak można by to wszystko skoordynować wprowadzając Skype'a i nie powodując jednocześnie gigantycznego bałaganu. W tym momencie przeczytałeś na blogu Skype'a o Pretty May Call Center for Skype i pomyślałeś: Eureka!
PMCCS to w 100% software'owa centrala abonencka umożliwiająca pełną obsługę połączeń Skype w małych i średnich przedsiębiorstwach. Oferuje przy tym szereg przydatnych narzędzi tj. automatyczne odbieranie połączeń, interaktywną obsługę osoby dzwoniącej (IVR), przekierowanie do numerów wewnętrznych, nagrywanie rozmów i pocztę głosową.
Jak to działa?
Potencjalni klienci dzwonią do Twojej firmy korzystając z przycisku Skype na stronie firmy lub na numer SkypeIn z dowolnego telefonu. Połączenie jest automatycznie odbierane przez PMCCS, które przeprowadza klienta przez system IVR. Tam dzwoniący głosowo informowany jest o numerach poszczególnych działów firmy. Po naciśnięciu wybranego przycisku klient zostaje natychmiast przekierowany do odpowiedniego działu. Aby zobrazować cały proces prezentuję uproszczony schemat:
PMCCS może także obsługiwać połączenia wychodzące pracowników firmy. Wystarczy, że ze swojego konta Skype lub innego telefonu wybiorą numer centrali, tam zostaną zidentyfikowani i następnie wprowadzą numer docelowy. Aby zrealizować połączenie nie muszą nawet posiadać środków na własnym koncie Skype.
Kolejnym argumentem przemawiającym za PMCCS jest jego prostota. Można spróbować skonfigurować system nawet samemu, korzystając z instruktażu na stronie. Obok funkcjonalności jest to jedna z przyczyn, dla których produkt ten został odznaczony certyfikatem Skype'a.
PMCCS dostępne jest od 150 $, ale na stronie można pobrać 15-dniową, darmową wersję próbną.Dariusz Drogowski edytował(a) ten post dnia 11.02.09 o godzinie 16:55