Tomek Muzyk

Tomek Muzyk aktualnie poszukuje
nowej pracy

Temat: koszt oprogramowania

Witam
tak się zastanawiam jaki jest koszt oprogramowania który pozwala zarządzać kontaktami z klientem w CC, wykonywać połączenia i gromadzić dane o klientach??

Pozdrawiam Serdecznie
Tomek
Łukasz Michaluk

Łukasz Michaluk Inżynier działu
wdrożeń i serwisu,
Wind Telecom S.A.

Temat: koszt oprogramowania

Wszystko zależy jakiego dostawcę wybierzesz, jakiej technologii chcesz użyć (centrala hardware czy soft typu Asterisk) ilu będzie agentów, czy będzie integracja z jakimś już istniejącym systemem (np crm) oraz jakiego dostawcę wybierzesz. Generalnie od 150-200.000 do nawet kilku milionów pln
Piotr G.

Piotr G. wl, PGnet

Temat: koszt oprogramowania

Można zaczac od wirtualnego CC, niewielki wkład finansowy na sprawdzenie swoich możliwości, jest kilka firm ktore oferują takie usługi, także i my. W razie pytań zapraszam na prv. Pozdrawiam

Temat: koszt oprogramowania

Łukasz Michaluk:
Wszystko zależy jakiego dostawcę wybierzesz, jakiej technologii chcesz użyć (centrala hardware czy soft typu Asterisk) ilu będzie agentów, czy będzie integracja z jakimś już istniejącym systemem (np crm) oraz jakiego dostawcę wybierzesz. Generalnie od 150-200.000 do nawet kilku milionów pln
No ok, ale jeśli chciałbym założyć takie małe CC, narazie na 2 osoby, to jaki program wybrać. Mam bazę danych na kilkaset tysięcy numerów i chcę program, który będzie mi automatycznie wybierał połączenia. Działam narazie na VoIPie, da się jakiś program podłączyć pod Excela?

konto usunięte

Temat: koszt oprogramowania

Ja bym zlecił informatykowi na napisanie programu.

Temat: koszt oprogramowania

...trochę późno ale...

"Działam narazie na VoIPie, da się jakiś program podłączyć pod Excela?"

Po pierwsze - nie zawsze połączenia realizowane przez VoIP są tańsze od połączeń np. TP.

Po drugie - zawsze można dane z Excela wyeksportować do plików zrozumiałych przez większość systemów CC na rynku.

pozdrawiam
Sebastian PłonkaSebastian Płonka edytował(a) ten post dnia 16.02.10 o godzinie 15:16
Dariusz Kuchta

Dariusz Kuchta SEM Sales Manager @
Performance Media

Temat: koszt oprogramowania

proponuję rozwiązanie Altitude, gdzie płacisz za realny czas korzystania z oprogramowania. Już na dniach dostępny na http://globe-com.pl

Temat: koszt oprogramowania

Również uważam, że wszystko zależy od dostawcy. Ceny na rynku tego typu usług różnie się przedstawiają. W mojej firmie korzystano z oprogramowania Cetekom Contact Center, w pełni profesjonalne.Bartłomiej Jeleń edytował(a) ten post dnia 03.06.11 o godzinie 12:06

konto usunięte

Temat: koszt oprogramowania

Na początek, jeśli chcesz tanimi kosztami, to nie musisz najlepszego montować, wystarczy jakiś podstawowy, z czasem będziesz mógł zmienić.
Krzysztof Młynarczyk

Krzysztof Młynarczyk Open Source Call
Center

Temat: koszt oprogramowania

Jest też darmowe oprogramowanie VICIdial Call Center (Open Source) do stworzenia Call Center (zarówno ruch przychodzący/wychodzący/mieszany) z rozbudowaną funkcjonalnością.

Temat: koszt oprogramowania

Polecam oprogramowanie TMSolution dla Call Center. Produkt w pełni funkcjonalny za bardzo nieduże pieniądze. Na pewno taniej niż wynajęcie informatyka.

Temat: koszt oprogramowania

Witam,
aktualnie jestem na etapie "modernizacji" Call/Contact Center. Zależy mi na oprogramowaniu, które byłoby w stanie zarówno pracy na klientach potencjalnych jak i obsługa klientów aktualnych (outbound/inbound). Najlepiej jakby była kompatybilna z systemem posiadanym przez firmę w której aktualnie pracuję (autorska aplikacja).
proszę o propozycje takiego rozwiązania na priv

Następna dyskusja:

eksport oprogramowania




Wyślij zaproszenie do