Justyna C.

Justyna C. Event Marketing
Specialist

Temat: Bezpłatna konferencja "CRM GigaCon" – 16.04.2013, Warszawa

CRM GigaCon – 16.04.2013 Warszawa

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w XII edycji bezpłatnej Konferencji CRM GigaCon!
Już 16 kwietnia 2013 w Warszawie będzie można dowiedzieć się więcej na temat najnowszych rozwiązań, usprawniających działania przedsiębiorstwa w aspekcie utrzymania i rozwoju kontaktów z klientami.

Zakres tematyczny spotkania obejmuje:

-System CRM a prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych 
- Social CRM
- Zarządzanie projektami CRM 
- Integracja systemów CRM i ERP 
- Obsługa klienta, komunikacja i budowanie lojalności 
- E-business, E-commerce 
- CRM w modelu Cloud 
- Call Center w rozwiązaniach CRM
- Outsourcing CRM 
- Zarządzanie aplikacjami, Back Office, Front Office, EAI 
- Mobilny CRM
- Jak osiągnąć właściwy efekt marketingowy, wykorzystując system CRM

Konferencja kierowana jest do:
-kierowników działów marketingu i sprzedaży, dyrektorów handlowych 
-osób, odpowiedzialnych za komunikację wewnętrzną i marketingową 
-kierowników działów obsługi i kontaktu z klientem 
-analityków danych o klientach oraz sprzedaży 
-osób, odpowiedzialne za rozwój i informatyzację firm, a także selekcję i dobór rozwiązań informatycznych 
-administratorów sieci, inżynierów systemowych i integratorów, osób zajmujących się analizą wdrożeniową systemów klasy CRM

Uczestnikom konferencji zapewniamy komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach wykładowych.
Ponadto każdy uczestnik konferencji otrzyma ufundowany przez firmę BAMT kupon rabatowy 20% na cykl szkoleń BPMN, a pod koniec konferecji wśród uczestników zostaną rozlosowane książki ufundowane przed Wydawnictwo PWN.

Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/crm-gigacon_kwiecien2013/warszawa