Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Moja propozycja współpracy polega na dodawaniu ogłoszenia o ofercie Państwa firm do portali ogłoszeniowych.Dzięki temu Państwa firma pozyska już dziś nowych klientów -dzięki swoistej kampanii reklamowej w internecie !

Wybieram dla Państwa portale ogłoszeniowe , które są na początkowych pozycjach w google na słowa ogłoszenia i darmowe ogłoszenia .
Są to portale ,które mają największą liczbę odwiedzających.

Na tych portalach może się pojawić Państwa ogłoszenie z ofertą.
Zajmę się zamieszczeniem ogłoszenia,a to pozwoli na kompleksową reklamę Państwa oferty.

Zamieszczam ogłoszenia dużych,mniejszych firm oraz ogłoszenia prywatne.

Każde ogłoszenie wykonuje rzetelnie i starannie,nie posługuje się żadnymi automatami –każde ogłoszenie umieszczam ręcznie,co daje gwarancje,że ogłoszenie ukaże się we właściwej kategorii.

Z moich usług skorzystało i w dalszym ciągu korzysta wielu stałych i nowych klientów, którzy regularnie zlecają mi zamieszczanie ogłoszeń na setkach portali jednocześnie.
Warunki współpracy do uzgodnienia.Zlecenie wykonuję na zasadzie współpracy zdalnej -możliwa umowa o dzieło.
W przypadku zainteresowania proszę o odpowiedź.
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

A co sprawia, że firmy wykupują usługę wykonania czegoś, co szybko, sprawnie i za darmo mogą sobie wykonać same?

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Dorota S.:
A co sprawia, że firmy wykupują usługę wykonania czegoś, co szybko, sprawnie i za darmo mogą sobie wykonać same?

A to akurat proste, nie maja na to czasu albo ludzi, może im też brakować wiedzy na temat samych portali. Taki "brokering" właśnie w tej dziedzinie to całkiem popularna usługa chociaż większość ofert bazuje na automatycznym dodawaniu do specjalistycznych portali. Dodawanie "ręczne" jest co prawda żmudne ale może mieć swoje zalety.
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Dokładnie Panie Andrzeju,firmy nie mają na to czasu -ja zamieszczam ogłoszenia ręcznie,więc efekt jest widoczny
Dorota S.

Dorota S. UPDATE w profilu :)

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Ok. Ale nie gdybajmy sobie. Ja lubię myśleć zdroworozsądkowo. Jeśli przedstawiciele danych firm znajdują się na GL *zarejestrowali się, obeznali z interfacem, wypełnili profil, znaleźli i zuploadowali zdjęcie, znaleźli grupy jakich szukali i są na nich aktywni, to raczej targetem Pańskich usług nie są :)

Powiedzmy jednak, że problem nie leży w czasie, ale zwyczajnie w niechciejstwie- na ile z reguły ludziom nie chce się odwalić tak prozaicznej roboty, aby chciało im się za nią płacić?

Pisze Pan: "Wybieram dla Państwa portale ogłoszeniowe , które są na początkowych pozycjach w google na słowa ogłoszenia i darmowe ogłoszenia ."
Ale...czy Pan się na tym w ogóle zna? Na pozycjonowaniu w google? Przecież pozycje danych SŁÓW (bo o tym mowa) migrują kilkaset razy dziennie, co oznacza, że oferta pierwsza, może być jutro ostatnia. Jeśli mam płacic za tak prozaiczną robotę, myślałam, że proponuje mi Pan profesjonalną usługę, znając pozycjonerskie zagadnienia.

Z ogłoszenia więc nie wynika, że miałby Pan mieć jakieś ekstra kompetencje do tej roboty, a więc ekonomicznie mi wychodzi, że wolę dać zarobić biednemu studentowi.
Jeśli na dodatek Pańskie WŁASNE ogłoszenie nie zachęca (nie jest wsparte żadnymi wyjaśnieniami, nie daje żadnej konkurencyjnej oferty, nie wybija się, nie nadaje usłudze zadnych wartości), to jakie ogłoszenia Pan pisze dla innych?Dorota S. edytował(a) ten post dnia 26.03.12 o godzinie 01:49
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

No cóż trochę się Pani spisała,a ja chce napisać o konkretach:

1.Mam swój zbiór serwisów na których zamieszczam ogłoszenie z ofertą klienta,
2.Osoby prowadzące firmę nie zawsze mają czas na zajęcie się pisaniem na temat swojej oferty,
3.Znam się na pozycjonowaniu,choć nie jestem ekspertem od SEO,
4.Posiadam referencje

Czy te 4 punkty wystarczą,aby zbić Pani argumentację ?
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

i nastała cisza,może ktoś wypowie się w temacie ?

Joanna Wiejak

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Czyli warto zlecić innym to na co samemu nie ma się czasu ;)
Krzysztof Parkitny

Krzysztof Parkitny Frontend Developer

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Mnie natomiast interesowałyby fakty. Pomijam tom, iż dodawanie ogłoszeń do znanych portali samo w sobie jest marnotrawieniem czasu za który mam tutaj płacić = strata pieniędzy.
(...) chyba że owe teksty są mocno perswazyjne - i tutaj czekam na przykładowe ogłoszenie napisane przez Pana (za pozwoleniem zleceniodawcy) oraz jakiekolwiek statystyki dotyczące ruchu na promowanej witrynie, dane dotyczące efektywności sprzedaży produktu itp po zabiegu za który mam zapłacić.

konto usunięte

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Krzysztof P.:
(...) chyba że owe teksty są mocno perswazyjne - i tutaj czekam na przykładowe ogłoszenie napisane przez Pana (za pozwoleniem zleceniodawcy)

Po co ma sam pisać? Wystarczy, że dobrego copy zatrudni. Ale to kosztuje trochę kasy, więc w przypadku podobnego podejścia (czyt. profesjonalnego) cała operacja tania nie będzie.
oraz jakiekolwiek statystyki dotyczące ruchu na promowanej witrynie,

Ale taki przykład, w którym mamy liczone tylko wejścia poprzez linki z tych katalogów- to jest naprawdę miarodajne.
dane dotyczące efektywności sprzedaży produktu itp po zabiegu za który mam zapłacić.

To byłoby dobre. A teraz najważniejsze- jakie są koszty takiej usługi...? Bo od tego raczej należałoby zacząć.
Krzysztof Parkitny

Krzysztof Parkitny Frontend Developer

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Maciej Binkowski:
Po co ma sam pisać? Wystarczy, że dobrego copy zatrudni. Ale to kosztuje trochę kasy, więc w przypadku podobnego podejścia (czyt. profesjonalnego) cała operacja tania nie będzie.
Właśnie to mam na myśli. Rozpisanie czarno na białym za co płacę. Za samo klikanie? Nawet perswazyjny tekst w skład tejże usługi nie wchodzi?
Ale taki przykład, w którym mamy liczone tylko wejścia poprzez linki z tych katalogów- to jest naprawdę miarodajne.
Dlaczego uważasz że miarodajne? Jest to już jakieś odzwierciedlenie odnośnie odbioru postu. Oczywiście niezbędna i bardzo pomocna byłaby tu również informacja odnośnie współczynnika odrzuceń.

konto usunięte

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Krzysztof P.:
Ale taki przykład, w którym mamy liczone tylko wejścia poprzez linki z tych katalogów- to jest naprawdę miarodajne.
Dlaczego uważasz że miarodajne? Jest to już jakieś odzwierciedlenie odnośnie odbioru postu.

A nie jest miarodajne...? Nie bardzo rozumiem, szczerze mówiąc...:) Moja strona została umieszczona w takim i takim katalogu, a w ogłoszeniu jest link do mojej strony. Mając podaną do wiadomości dokładną liczbę wejść na moją stronę poprzez ten link i znając koszt umieszczenia tam ogłoszenia widzę czarno na białym, jaki jest mój ROI (jeśli oczywiście przyjąć za cel samo zwiększenie ilości wejść na moją stronę). Ogłoszeń bez linku do strony firmowej nie biorę pod uwagę, gdyż są niewarte zachodu.
Oczywiście niezbędna i bardzo pomocna byłaby tu również informacja odnośnie współczynnika odrzuceń.

Zasadnicze pytanie- po co mi współczynnik odrzuceń w podobnym przypadku...? Liczą się rzeczywiste rezultaty, a nie potencjalne korzyści. Feedback is the m.i.t.- lub też rządzi (jak kto woli:)!
Krzysztof Parkitny

Krzysztof Parkitny Frontend Developer

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Maciej Binkowski:
Zasadnicze pytanie- po co mi współczynnik odrzuceń w podobnym przypadku...? Liczą się rzeczywiste rezultaty, a nie potencjalne korzyści. Feedback is the m.i.t.- lub też rządzi (jak kto woli:)!
Odzwierciedla to poniekąd zainteresowanie promowaną usługą/produktem. Inna kwestia że jeśli masz odpowiednio zaprogramowaną stronę (tudzież reflinki) to faktycznie korzystniejsza jest analiza pod względem efektów = sprzedaży. Spore znaczenie ma również sama specyfika produktu. Ogłoszenie zobaczę w pracy gdyż z codziennej monotoni i nudów przeglądałem ogłoszenia, a zakupu dokonam na spokojnie w domu. Reflinki i analiza pod względem sprzedaży z danej stacji robocznej nic nie da, współczynnik odrzuceń pozwala twierdzić że produkt ma zainteresowanie.

konto usunięte

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Krzysztof P.:
Maciej Binkowski:
Zasadnicze pytanie- po co mi współczynnik odrzuceń w podobnym przypadku...? Liczą się rzeczywiste rezultaty, a nie potencjalne korzyści. Feedback is the m.i.t.- lub też rządzi (jak kto woli:)!
Odzwierciedla to poniekąd zainteresowanie promowaną usługą/produktem. Inna kwestia że jeśli masz odpowiednio zaprogramowaną stronę (tudzież reflinki) to faktycznie korzystniejsza jest analiza pod względem efektów = sprzedaży.

Schody zaczynają się w momencie, kiedy prowadzimy kilka rodzajów działań promocyjnych na raz (co jest przecież najbardziej popularną sytuacją). Mamy więc pulę wejść z ogłoszenia/ogłoszeń z katalogów, wejścia z wyszukiwarek i wejścia związane z działaniami z obszaru marketingu szeptanego. Jak ocenić, który rodzaj wejść generuje największą sprzedaż...? To ciekawe:)
Spore znaczenie ma również sama specyfika produktu. Ogłoszenie zobaczę w pracy gdyż z codziennej monotoni i nudów przeglądałem ogłoszenia, a zakupu dokonam na spokojnie w domu.

Specyfika produktu jest oczywiście bardzo ważna. Ale weźmy założenie, że kluczową kwestią jest w tym przypadku zwiększenie liczby wejść na stronę. Przy tak prostej formie promocji to raczej jedyna korzyść. Ogromne znaczenie ma też fakt, czy jest to strona typowo sprzedażowa, czy może bardziej informacyjna itp. Czynników jest tak wiele, że w zasadzie trzeba by to było przeanalizować na konkretnym przykładzie, bo teoretyzować możemy sobie w nieskończoność:)
Reflinki i analiza pod względem sprzedaży z danej stacji robocznej nic nie da, współczynnik odrzuceń pozwala twierdzić że produkt ma zainteresowanie.

j.w.- idealnie byłoby, gdyby założyciel wątku pokazał nam konkretny przykład, który można by poddać wszechstronnej analizie. Dlatego apel do założyciela- jeśli to przedsięwzięcie profesjonalne (a nie poziom profesjonalistów-gimnazjalistów z ZPN), to proszę o konkrety- jak, za ile, jakie są rzeczywiste rezultaty.
Krzysztof Parkitny

Krzysztof Parkitny Frontend Developer

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Maciej Binkowski:
Schody zaczynają się w momencie, kiedy prowadzimy kilka rodzajów działań promocyjnych na raz (co jest przecież najbardziej popularną sytuacją). Mamy więc pulę wejść z ogłoszenia/ogłoszeń z katalogów, wejścia z wyszukiwarek i wejścia związane z działaniami z obszaru marketingu szeptanego. Jak ocenić, który rodzaj wejść generuje największą sprzedaż...? To ciekawe:)
Pytasz poważnie? Google analytics -> źródła ruchu. Tudzież proste skrypty z HTTP referer i panel zarządzania nimi.
Specyfika produktu jest oczywiście bardzo ważna. Ale weźmy założenie, że kluczową kwestią jest w tym przypadku zwiększenie liczby wejść na stronę. Przy tak prostej formie promocji to raczej jedyna korzyść. Ogromne znaczenie ma też fakt, czy jest to strona typowo sprzedażowa, czy może bardziej informacyjna itp. Czynników jest tak wiele, że w zasadzie trzeba by to było przeanalizować na konkretnym przykładzie, bo teoretyzować możemy sobie w nieskończoność:)
Oczywiście, zgadzam się. To też napisałem kilka postów wyżej :)
j.w.- idealnie byłoby, gdyby założyciel wątku pokazał nam konkretny przykład, który można by poddać wszechstronnej analizie. Dlatego apel do założyciela- jeśli to przedsięwzięcie profesjonalne (a nie poziom profesjonalistów-gimnazjalistów z ZPN), to proszę o konkrety- jak, za ile, jakie są rzeczywiste rezultaty.
Dokładnie, również poproszę.

konto usunięte

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Krzysztof P.:
Maciej Binkowski:
Schody zaczynają się w momencie, kiedy prowadzimy kilka rodzajów działań promocyjnych na raz (co jest przecież najbardziej popularną sytuacją). Mamy więc pulę wejść z ogłoszenia/ogłoszeń z katalogów, wejścia z wyszukiwarek i wejścia związane z działaniami z obszaru marketingu szeptanego. Jak ocenić, który rodzaj wejść generuje największą sprzedaż...? To ciekawe:)
Pytasz poważnie? Google analytics -> źródła ruchu. Tudzież proste skrypty z HTTP referer i panel zarządzania nimi.

Chyba nie do końca się zrozumieliśmy. Przy sprzedaży stricte (np. w przypadku e-sklepu) jest jak najbardziej tak, jak piszesz. Ale mając np. firmę budowlaną mamy te wejścia na stronę i potem klienci kontaktują się z nami mailowo lub telefonicznie. Tutaj już zostaje tylko metoda %, ale może to być zwodnicze czasami. Nic, za dużo tego "może, gdyby, np."- przykład jest potrzebny:)
Krzysztof Parkitny

Krzysztof Parkitny Frontend Developer

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Maciej Binkowski:
Chyba nie do końca się zrozumieliśmy. Przy sprzedaży stricte (np. w przypadku e-sklepu) jest jak najbardziej tak, jak piszesz. Ale mając np. firmę budowlaną mamy te wejścia na stronę i potem klienci kontaktują się z nami mailowo lub telefonicznie. Tutaj już zostaje tylko metoda %, ale może to być zwodnicze czasami. Nic, za dużo tego "może, gdyby, np."- przykład jest potrzebny:)
Racja, nie do końca się zrozumieliśmy. Jak najbardziej podzielam drugą część zdania :)
Dariusz G.

Dariusz G. specjalista
ds.sprzedaży

Robert Kamiński

Robert Kamiński ims.fm - marketing
sensoryczny

Temat: Zamieszczanie ogłoszeń z ofertą

Dariusz Guzik:
http://warszawianin.net/annoucements/show/7389/wyjatko...

Mógłby Pan podać jakieś statystyki, z których będzie wynikało w jakim stopniu Pana usługi poprawiły sprzedaż jakiegoś produktu/usługi, bądź grupy produktów/usług?



Wyślij zaproszenie do