Miranda J.

Miranda J. Marketing & Design
Manager, Berrylife

Temat: wirtualna rzeczywistość = realny marketing

Jeszcze do niedawna pojęcie wirtualnej rzeczywistości brzmiało jak science fiction. Dziś staje się coraz bardziej realne i namacalne. A jak wiadomo, marketing uwielbia nowinki techniczne, wszystko czym można zaskoczyć, zdobyć uwagę i zaangażować odbiorcę. Mamy coś takiego:)

Gogle wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift

Co to jest?
Gogle wirtualnej rzeczywistości Oculus Rift w realny sposób przenoszą użytkownika w cyfrowy świat. Wbudowany czujnik położenia głowy oraz emisja oddzielnego obrazu dla każdego oka pozwalają na poczucie głębi, jakiej nie oddają żadne dostępne monitory 3D.

Zastosowanie:
Urządzenie zostało stworzone z myślą o graczach, ale znajduje coraz szersze zastosowanie zarówno w rozrywce, jak i poważnych dziedzinach (niedawno firma VR Oculus Rift została kupiona przez Facebooka). Tylko od naszej wyobraźni, czasu i budżetu zależy jak będzie wyglądał świat, do którego zaprosimy widza. Mogą to być miejsca, które już nie istnieją (np. antyczne miasta), jeszcze nie powstały (osiedla, budynki, pojazdy), realne lub fikcyjne przestrzenie. Wszędzie tam możemy umieścić firmowe produkty, czy loga. Tu przestrzeń reklamowa jest nieograniczona:)

Urządzenie nie jest jeszcze w powszechnym użyciu, ale śmiało można już z niego korzystać w celach prezentacyjnych na eventach, targach, dniach otwartych, itp.

Zdjęcia https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1015250328793...
Przykładowa aplikacja http://3d.berrylife.pl/rollercoaster/