Temat: Telemarketing - Jak się do tego zabrać?
1. jak się do tego zabrać?
a ile płacisz za odpowiedź?:)
narazie darmowa:
odpowiedzieć UCZCIWIE na pytanie dlaczego firmy miałyby płacić za ten katalog? co z tego mają dla siebie, jaką wartość? jaką mają teraz a jaką będą miały jak zapłacą?
- od razu napiszę, że możliwość napisania o sobie i dodania zdjęcia nie wystarczy. o ile znam życie, to nie specjalnie ich obchodzi to, że są w twoim katalogu (bo równie dobrze mogą być w dziesiątkach innych), więc sprzedawanie im tego, że sobi coś tam dopiszą, nic nie da.
- tak możesz wykreować im jakąś wartość, której nikt im nie oferuje i którą im sprzedaż i tak możesz to zrobić. wbrew pozorom nie jest to takie trudne. np. na podstawie płatnego wpisu ze zdjęciami robisz im fajną prezentację video, którą mogą umieścić na swojej stronie www, twojej prezentacji + wrzucasz ją na 10-20 serwisów video (youtube i inne). to wbrew pozorom jest dość tanie i można zrobić może nawet za jakieś $10-15 (jakieś 50 zł), co oznacza, że możesz mieć na tym niezłą przebitkę. trzeba tylko wiedzieć gdzie szukać odpowiednich automatycznych narzędzi albo filipińczyków czy hindusów, którzy to zrobią za groszki:)
- za dodatkową opłatę dodasz im tekst/opis do filmu z ich frazami kluczowymi, które też wrzucisz do serwisów. to jest ważne, żebyś miał 3 warianty oferty
- itp. itd., to tylko jeden pomysł a może ich być dużo
telemarketing, z własnego doświadczenia, zdecydowanie NA RAZIE odradzam. wiara w magiczne skrypty i ludzi a jeszcze w firmy, które rzucą wszystko i zrealizują super kampanię na 1000 rekordów (ile tam możesz mieć firm?), to jest droga donikąd a raczej świetny sposób na pozbycie się zbędnych 2,5k pln netto. jeśli będzie taniej albo ktoś się zgodzi na success fee, to tym prędzej uciekaj, bo to desperaci. choć nie, zawsze lepiej stracić np. 1,5k niż 2,5k pln bo efekt będzie podobny;)
ps. success fee jest ok ale pod bardzo określonymi warunkami i raczej z tym projektem się nie łapiesz
ps2. propozycja rozliczania się za success fee z firmą telemarketingową, składana przez kogoś kto często sam nie umie zdefiniować swoich klientów, wartości jaką im daje i przewag konkurencyjnych jest nieuczciwa. bo to przeniesienie swojego ryzyka biznesowego na bogu ducha winną firmę telemarketingową, która często na swoje nieszczęście się na to zgadza. to jest osobna historia ale piszę o tym, bo mnie trzęsie jak czytam historie o tym jak to firma telemarketingowa jest be, bo np. nie umiała sprzedać reklamy w jakimś gównianym kalendarzu, robiąc zimne telefony do firm z bazy często ukradzionej z pf.pl albo jakichś eventów do dziadków z książki telefonicznej