Joanna Kopeć

Joanna Kopeć Specjalista ds
Organizacji Targów,
Pure Expo

Temat: Ogłoszenia

Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona aktualnym trendom oraz innowacjom w obszarze modelowania procesów biznesowych.
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ,,BPM TRENDS” odbędzie się 26 stycznia 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek

Kluczowe zagadnienia:
W programie wydarzenia m.in.:

Zarządzanie procesami usługowymi w praktyce (na podstawie doświadczeń w ING Banku Śląskim S.A.)
ING Bank Śląski S.A., Szymon Piłat

Nowości oraz trendy w obszarze BPM – nurty i kierunki rozwoju: projektowanie i modelowanie procesów biznesowych zorientowane na reguły biznesowe
IT-Consulting, Jarosław Żeliński

Zarządzanie procesami biznesowymi – ryzyka prawne i sposoby ochrony swobody menedżerów
Bird & Bird, Magdalena Nowak

Dynamiczne aspekt procesów biznesowych
BPMstandard.pl, Tomasz Gzik

Jakość zarządzania procesami biznesowymi
Dr inż. Mariusz Maciejczak, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Strategia Lean
Leanpassion Sp. z o.o., Michał Wieszczycki

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BPM TRENDS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Agnieszka Hromiak

Agnieszka Hromiak Marketing & Sales
Manager, HeatQ
Technology

Temat: Ogłoszenia

TRENING TRENERÓW WEWNĘTRZNYCH

Data rozpoczęcia: 03 lutego 2016
Data zakończenia: 05 lutego 2016
Miejsce: Gdańsk Adres: Gdański Inkubator Przedsiębiorczości
Cena: 2 250 zł netto/szkolenie
Godziny sesji:
środa: 10.00 - 17.30
czwartek: 9.00 - 16.30
piątek 8.00 - 15.30

Opis i cel szkolenia:
Organizacje nieustannie doskonalące swoje działania potrzebują trenerów wewnętrznych, którzy potrafią skutecznie szkolić pracowników firmy dzięki znajomości ich środowiska pracy oraz zasad funkcjonujących w firmie. Jednak jest to też ograniczenie powodujące, że trenerzy wewnętrzni nie zawsze potrafią zdystansować się wobec postaw kolegów, z którymi na co dzień współpracują oraz przełożonych, którzy mają inne priorytety. Celem szkolenia jest rozwinięcie umiejętności obecnych i przyszłych trenerów wewnętrznych, którzy dzięki poznanym metodom i technikom będą potrafili osiągać wyznaczone im wcześniej cele szkolenia.

Korzyści ze szkolenia:
Poznanie zasad przygotowania i skutecznego prowadzenia szkoleń i warsztatów
Nabycie wiedzy o technikach pracy z grupą podczas sesji szkoleniowej
Poznanie metod doboru atrakcyjnych form przekazu wiedzy
Rozwój umiejętności skutecznej komunikacji z zespołem
Rozwijanie umiejętności angażowania i motywowania uczestników do aktywnego udziału w szkoleniu
Nabycie wiedzy o werbalnych i niewerbalnych metodach stosowanych podczas warsztatów
Doskonalenie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach szkoleniowych
Nabycie umiejętności unikania błędów podczas prowadzenia szkoleń
Wymiana doświadczeń z innymi trenerami

Program szkolenia:
Przygotowanie szkolenia
Zasady przygotowania programu i prowadzenia szkoleń
Pisanie scenariuszy szkolenia
Zawieranie „kontraktu psychologicznego” z uczestnikami szkolenia
Pomoce audiowizualne w szkoleniach
Przygotowanie prezentacji
Efektywne zarządzanie czasem szkolenia
Prowadzenie szkolenia
Techniki pracy z grupą szkoleniową
Etapy szkoleń i warsztatów
Autoprezentacja w pracy trenera
Metody prezentacji materiałów
Dobór metod szkoleniowych i ćwiczeń
Metody aktywizujące uczestników
Lodołamacze i energizery
Reagowanie podczas szkolenia
Zasady skutecznej komunikacji
Sposoby radzenia sobie z „trudnym” uczestnikiem
Korzyści i pułapki pracy zespołowej
Podstawowe błędy trenerskie
Trudne sytuacje
Sposoby radzenia sobie ze stresem i tremą
Dyskusje, spory i pytania, na które nie znamy odpowiedzi

Forma szkolenia:
Prezentacje multimedialne, wykład, warsztat szkoleniowy, filmy, case- study, dyskusje i wymiana doświadczeń oraz zadania w zespołach

Grupa docelowa:
Obecni i przyszli trenerzy wewnętrzni
Koordynatorzy Ciągłego Doskonalenia
Managerowie i Liderzy Lean
Project Managerowie

Materiały przekazane/wypracowane podczas szkolenia:
Prezentacja ze szkolenia (wydruk)
Wzór scenariusza szkolenia (plik excel)
Wzór harmonogramu czasowego szkolenia (plik excel i word)
Przykłady lodołamaczy i przerw energetyzujących (wydruk)
Test stylu kierowania zespołem (wydruk arkusza)
Test ról w zespole (wydruk arkusza)
Test osobowości (wydruk arkusza)
Lista technik prezentacji wiedzy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)
Lista metod aktywizowania grupy (wypracowane zespołowo podczas szkolenia)

Więcej na: http://lean.info.pl/szkolenia/trening-trenerow-wewnetr...
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

questus - jedyne w Polsce Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing, CIM zaprasza na nowe edycje programu Diploma in Professional Marketing:

• 11 marca – Warszawa
• 15 kwietnia – Kraków
• 7 października – Warszawa
• 14 października - Trójmiasto

Co to?
Program często nazywany "MBA w Marketingu". Diploma in Professional Marketing to przełożenie wiedzy na działanie według międzynarodowych standardów, grono charyzmatycznych ludzi z pasją do swoich obowiązków oraz kompleksowość narzędzi wspomagających – platforma społecznościowo-rozwojowa „Knowledge Garden”, program EPP, coaching, Indywidualny Plan Rozwoju, networking. Sprawdzona, rzetelna wiedza podana w praktycznym wydaniu.

Dlaczego warto?
Nie wystarczy zapłacić. Egzaminy sprawdzające to ogromne poświęcenie oraz zaangażowanie. Egzaminy weryfikuje niezależny od nas egzaminator CIM w Londynie. Zdobyty certyfikat jest niepodważalnym dowodem nabytej wiedzy.

Na co czekasz?

Dla naszych potencjalnych uczestników uruchomiliśmy zestaw pretestów:

https://questus.pl/cim/rekrutacja/formularz/

*wypełnienie pretestów do niczego Cię nie zobowiązuje

Dowiedz się więcej: https://questus.pl/cim/rekrutacja/

Dołącz do społeczności wykwalifikowanych marketerów CIM, twórz biznes jutra.
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam Państwa do udziału w Ogólnopolskim Forum Biznesu:


Obrazek
HOTEL SPA DR IRENA ERIS Krynica Zdrój

Wysoka konkurencyjność dzisiejszego środowiska biznesowego sprawia, że tylko firmy, które mają jasne i spójne cele realizowane przy pomocy starannie przygotowanej i skutecznie wdrożonej strategii są w stanie odnieść długotrwały sukces. Niezbędnym elementem jest także skuteczne strategiczne zarządzanie firmą, co oznacza, że firma nie tylko jest w stanie wyznaczyć i wdrożyć strategiczne kierunki rozwoju, lecz także na bieżąco monitoruje swoją sytuację oraz, w razie potrzeby, szybko i efektywnie podejmuje odpowiednie działania korygujące.

W jaki sposób zbudować skuteczną strategie zarządzania firmą?
Jak uzyskać przewagę nad konkurencją?
W ilu procentach przedsiębiorstwa wykorzystują potencjał zatrudnionych w nich ludzi?


Na te i wiele innych pytań odpowiedzą nasi eksperci mający na koncie setki zrealizowanych godzin szkoleń zamkniętych i projektów doradczych dla największych przedsiębiorstw i instytucji centralnych w Polsce.

SZCZEGÓŁOWY PROGRAM FORUM

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl
Kinga Wanda Michalak

Kinga Wanda Michalak Psycholog Biznesu,
Trener

Temat: Ogłoszenia

Strategy Manager/PR Manager

Obecnie poszukuje osoby na stanowisko Strategy Manager oraz PR Manager.

Zachęcam do zapoznania się z ofertami załączonymi pod linkami:
http://makemymind.pl/oferty/pr_manager.pdf
http://makemymind.pl/oferty/strategy_manager.pdf

Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Chętnie opowiem więcej o ofercie, oraz przedstawię firmę.

Kinga Michalak
531288287
kinga.michalak@makemymind.pl
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

W życiu zawodowym każdego z nas przychodzi taki moment, w którym zaczyna nam doskwierać rutyna. Działania, które do tej pory sprawiały radość, przestają bawić, stając się jedynie utrapieniem.

Z pomocą przychodzi questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo – Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing. Oferujemy program, który pozwoli Ci nabrać nowych sił w dotychczasowej pracy. Albo zmienić pracę.

Z certyfikatem CIM nie stanowi to problemu. Wiemy co mówimy, bo w ciągu 16 lat naszej działalności pomogliśmy go zdobyć ponad 1000 uczestnikom.

Aktualnie prowadzimy otwartą rekrutację do poziomu Diploma in Professional Marketing. Program złożony z czterech bloków tematycznych pozwala nie tylko zgłębić i zrozumieć współczesny świat biznesu, ale też rozwinąć profesjonalne kompetencje, i przygotować uczestników do oficjalnych egzaminów brytyjskiego Instytutu. Ten prestiżowy, uznawany na całym świecie certyfikat potwierdza profesjonalne kompetencje, otwierając drzwi do kariery również poza terenem Polski.

Najbliższe edycje programu:
Warszawa 11 marca
Kraków 6 maja
Warszawa 7 października
Trójmiasto 14 października

Studenci i absolwenci programów CIM to prestiżowa społeczność profesjonalistów związanych na co dzień z największymi organizacjami w Polsce i na świecie. Zgodnie twierdzą, że program realizowany z questus przyniósł im nie tylko wiedzę, kompetencje i unikalne umiejętności, ale również bezcenne kontakty biznesowe.

Dowiedz się więcej: http://questus.pl/CIM

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Anna Anwajler

Anna Anwajler People &
Culture/Recruitment
Specialist/Headhunte
r/People...

Temat: Ogłoszenia

Social Media / Content Marketing Manager

App'n'roll, a venture building company is looking for an Engagement Manager for our team in Warsaw. The person will be responsible for managing internal (team) and external (clients & job candidates) relations.

Requirements:
- Fluency in English (written and spoken)
- Being people person & good listener
- Excellent organization & communication skills
- Social media expert
- Basic Photoshop/Sketch skills
- Sense of humour

Your responsibilities:
- Managing Facebook / Twitter / Instagram / Linkedin/ Snapchat / Quora
- Content marketing on our blog
- Supporting sales activities
- Office management
- Organizing company events

Nice to have:
- Experience with Adwords
- Being a child of Mark Zuckerberg
About us:
Top-notch people:
- builders of international successful companies
- diversified team
- creators of Top 10 and Featured Apps on Google Play and Appstore

Cool work environment:
- flat structure
- freedom and transparency
- flexible working hours

Great office:
- superb location, walking distance from Metro Racławicka
- parking spots without parkometers, or underground slots
- excellent coffee (!)
- free gym, jaccuzi and sauna without leaving the building
- loggia for summer chilling
- PlayStation 4 & Netflix on 200"+ screen

Salary]:
- starts with 2k PLN net (employment agreement), part-time is an option too.
Please send your CV/Linkedin and sample of your social media campaigns/actions or other works that drive engagement to while1do@appnroll.com
Selected candidates may receive a simple task request to demonstrate their skills before the final interview.
Tomasz Sojka

Tomasz Sojka Zamieniam marzenia w
cele !!

Temat: Ogłoszenia

★★★ NIETYPOWA ANKIETA - BONUS ★★★

Witajcie
Właśnie opracowuje nowe rozwiązanie i prowadzę nietypowe badania biznesowe w związku z czym bardzo proszę o wypełnienie krótkiej ankiety, którą dla Was przygotowałem

Każda osoba która odpowie otrzyma BONUS w postaci darmowego biletu na najbliższe forum biznesowe Vantis Holding w swoim mieście.

Forum Obejmuje Projekty W Następujących Obszarach:
- Rozwój osobisty i biznesowy, czyli o kluczowych kompetencjach biznesowych XXIw.
- Inwestycje w nieruchomości gruntowe, czyli jak stać się właścicielem atrakcyjnych nieruchomości angażując 12% jej wartości.
- Platforma BUSINESS CONNECT, czyli nawiązywanie wartościowych kontaktów biznesowych i handlowych.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA !

ANKIETA:
https://tsojka.wufoo.com/forms/kratka-ankieta-dotyczaec...

Dzięki, Pozdrawiam i życzę samych sukcesów !
Tomek ;)


Obrazek
Adam Major

Adam Major Właściciel,
Freshdata

Temat: Ogłoszenia

Sprzedam domenę: szofer24.pl

Domena idealnie nadaje się dla firmy oferującej wynajmowanie
(lub serwisu pośredniczącego w takich usługach)
samochodu z kierowcą:
dla VIPów, transfer z lotnisk, imprezy okolicznościowe np. wesela, bankiety, odwiezienie klienta i odprowadzenie jego samochodu etc.

Bardzo dobra nazwa, krótka, łatwa do zapamiętania, wymówienia
i dyktowania, a także stworzenia ciekawego logo.

Pozytywnie kojarzy się z wyższymi sferami i luksusem, czyli najwyższą możliwą jakością obsługi.

Przyrostek 24 informuje, że usługi są zawsze dostępne i firma jest wstanie sprostać każdemu wyzwaniu jakie postawi przed nią klient.

Bezpieczna i wygodna sprzedaż przez serwis Premium.pl

Szczegóły pod adresem: szofer24.pl
Anna M.

Anna M. Hotel Manager

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie,

Nowy czterogwiazdkowy hotel w Szczecinie poleca się i zaprasza do współpracy, gwarantujemy doskonałą kuchnię i profesjonalna obsługę:

Hotel DANA Business & Conference****
http://hoteldana.pl
Al. Wyzwolenia 50, 71-500 Szczecin e-mail: contact@hoteldana.pl

Pozdrawiam!
Kinga Ekert

Kinga Ekert HR/marketing

Temat: Ogłoszenia

Zapraszam serdecznie do zapisania się do nowego newslettera Coaching Młodych Managerów.
Co tydzień poinformujemy Cię o tym, co najważniejsze w zarządzaniu i biznesie, zainspirujemy do zmiany pisząc o najnowszych trendach w coachingu i zachęcimy do korzystania ze słonecznych stron życia. Ruszamy w przyszłym tygodniu, bądź z nami od początku!
http://studiorozwiazan.pl/newsletter/
Karolina S.

Karolina S. Ekspert HR

Temat: Ogłoszenia

Czy ktoś może polecić szkolenie z komunikacji wewnętrznej w organizacji?
dziękuję

konto usunięte

Temat: Ogłoszenia

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami i wydarzeniami HR.
Zapisz się do naszego newslettera, żeby otrzymywać nowości, informacje, opinie i analizy przeznaczone dla specjalistów zajmujących się zarządzaniem zasobami ludzkimi.

Zapisując się do newslettera HRreview masz szansę wygrać iPad! Kliknij tutaj


Obrazek



Obrazek
Paulina Garlej

Paulina Garlej Specjalista ds.
Promocji i szkoleń,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Temat: Ogłoszenia

Ze względu na dużą konkurencyjność rynku, tym, co przeważa szalę sukcesu, jest wprowadzenie innowacyjnych metod. Badania zorientowane na klienta czy zastosowanie odpowiednich technik mogą sprawić, że odniesiesz, a nawet przewyższysz oczekiwane rezultaty. Tworzone w sposób innowacyjny produkty i usługi koncentrują się na rozwiązywaniu realnych problemów społecznych, biznesowych i technologicznych. Takie podejście służy tworzeniu unikalnej wartości i pożądanych doświadczeń, poprzez głębokie zrozumienie potrzeb i współtworzenie w interdyscyplinarnych zespołach.

Masz w sobie ducha przedsiębiorczości?
Zastanawiasz się jak zapewnić pożądaną wartość swoim Klientom?
Zastanawiasz się jak stworzyć rentowny model biznesowy dla produktu lub usługi?
A może zastanawiasz się jak opracować nową strategię?
Szukasz prostych i innowacyjnych rozwiązań biznesowych?
A może obecne metody nie przynoszą oczekiwanych rezultatów?


W odpowiedzi na wymagania rynku firma SuccessPoint wraz z Innovelty
proponujemy

Cykl dedykowanych szkoleń w tematyce innowacji projektowej, na które składają się:

Projektowanie innowacyjnych produktów i usług metodą Design Thinking
21-22 marca 2016 | Warszawa
więcej>>>

Projektowanie innowacyjnych modeli biznesowych
4 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Techniki kreatywnego rozwiązywania problemów biznesowych
18 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Projektowanie doświadczeń
25 kwietnia 2016 | Warszawa
więcej>>>

Rola badań w projektowaniu innowacyjnych produktów i usług
9 maja 2016 | Warszawa
więcej>>>

kontakt w sprawie szkoleń
promocja@successpoint.pl
Trener: Rafał Kamiński
Patrycja Gnypek

Patrycja Gnypek Marketing ...
codziennie mnie cos
zaskakuje

Temat: Ogłoszenia

Dzień dobry

chciałam serdecznie zaprosić pasjonatów marketingu na Case Open Forum Strategii Marketingowej..

Konferencja już 14 kwietnia w Warszawie
http://www.caseopen.pl

Szczegóły:
Najlepsi eksperci. Praktyczne case'y. Nowoczesne narzędzia marketingowe. Mnóstwo inspirujących dyskusji.

Wśród prelegentów m.in.: Marek Staniszewski, Marcin Kalkhoff, Maciej Tesławski, Robert Kozielski, Paweł Niziński i...

Czego się nauczysz podczas tej konferencji:
→ jak dotrzeć z przekazem reklamowym indywidualnie do każdego klienta,
→ jak zbadać prawdziwe intencje zakupowe i emocje konsumentów,
→ jak wykorzystywać nowoczesny know-how w budowaniu strategii marki,
→ jak nie przegapić właściwych momentów i podejmować strategiczne decyzje gwarantujące sukces
→ jak zmierzyć efekty reklamy (CPM vs. CPA) ...
→ jak przez kulturę, architekturę i sztukę zarządzać doświadczeniami Klienta

Na uczestników Forum czekają niespodzianki.
Szczegóły na http://www.caseopen.pl/bank-prezentow/

Kiedy: 14 kwietnia 2016 r.
Gdzie: Warszawa, Hotel Radisson Blu Sobieski
Za ile: Tylko do 31 marca specjalna cena - 499 zł netto

Sprawdź: http://www.caseopen.pl

Strona wydarzenia na Facebooku: https://www.facebook.com/events/1537046009956815/

Pozdrawiam serdecznie i gorąco zapraszam
Patrycja Gnypek
Adam Latocha

Adam Latocha To do sth good now
is better then sth
great, but later...

Temat: Ogłoszenia

Beacony, WiFi Marketing, Space Marketing, Real Time Marketing, Marketing on-line, Mobile Marketing – to wszystko razem obecne będzie podczas LXII (62) Wieczoru z Marketingiem, który odbędzie się 10.03 o 17:30, w Biurze Coworkingowym Business Link Katowice, przy ulicy Chorzowskiej 6.

Przedmiotem wieczoru będą dwie elektryzujące prelekcje poświęcone wykorzystaniu nowoczesnych technologii w marketingu przestrzeni (Space Marketing) – w centrach handlowych, muzeach, kinach, hotelach etc.

Co więcej poznamy dwa różniące się rozwiązania, jedno wykorzystujące Beacony, a drugie otwartą sieć WiFi. Uczestnicy będą mieli możliwość naocznego przekonania się jak działa technologia marketingu w czasie rzeczywistym (Real Time Marketing) , gdyż prelekcje będą wzbogacone pokazem „żywych systemów” (Marketing on-line) z zastosowaniem urządzeń mobilnych (rozwiązania marketingowe z wykorzystaniem Smartfonów - Mobile Marketing) i badaniami organoleptycznymi.

Poznamy opisy rzeczywistych wdrożeń, analizy zwrotu z inwestycji a nawet koszt zakupu prezentowanych rozwiązań.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc rejestracja wyłącznie przez poniższy formularz:
>> Formularz zgłoszeniowy LXII Wieczoru z Marketingiem
http://www.marketing.silesia.pl/aktualnosci.php?news=4...

Agenda

17:15-17:30 Rejestracja gości

17:30-17:45 Wprowadzenie do tematyki Wieczoru - Adam Latocha, Śląskie Towarzystwo Marketingowe

17:45-18:30 "Comarch Beacon - odpowiedź na wyzwania współczesności" - Marcin Okarmus, R&D Manager Comarch Technologies.
Prezentacja działania rozwiązania opartego na Beacon-ach, które powstało z myślą o polskich przedsiębiorstwach i które można przetestować nieodpłatnie w programie TRY&BUY.

18:30-19:15 "Rzecz o Marketingu WiFi" - Kamil Brożek - JustWiFi.
Prelekcja na temat wykorzystania WiFi w Space Marketingu, ale będzie także o Marketingu Mobilnym, Marketingu on-line i Real Time Marketingu, wraz z opisem przeprowadzonych w Polsce wdrożeń i prezentacją "żywej sieci".

19:15-20:00 Pytania do prelegentów, dyskusja i podsumowanie Wieczoru.

Prelegenci

Kamil Brożek, Business Development Manager, JUSTWIFI
Pasjonat nowych technologii, ekspert od marketingu afiliacyjnego i mobilnego. W JUSTWIFI odpowiedzialny przede wszystkim za wdrożenia usług w nowych obiektach. Wcześniej przez 3 lata współtworzył portal kodyrabatowe.pl (Grupa International Coupons). W wolnym czasie masowo pochłania filmy i dobre książki.

Marcin Okarmus, R&D Manager, Comarch Technologies Absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej.
Od 2000 roku pracuje w firmie Comarch.
Uczestniczył w realizacji projektów IT dla sektora bankowego, motoryzacyjnego, współpracował z największymi producentami elektroniki użytkowej.
Pasjonat elektroniki i technologii IT z wieloletnim praktycznym doświadczeniem w konstruowaniu urządzeń elektronicznych i rozwoju oprogramowania.
Obecnie kieruje działem R&D odpowiedzialnym za rozwój urządzeń i usług w obszarze IoT.

Adam Latocha, Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, Kierownik Działu Marketingu JM elektronik
"To do sth good now is better then sth great, but later..."
Marketing manager i ekspert z dziedziny sprzedaży B2B, wykładowca studiów podyplomowych UE w Katowicach.

Więcej informacji na FB: https://www.facebook.com/marketing.silesia/?fref=ts

Zapraszamy
Damian Elżbieciak

Damian Elżbieciak Specjalista ds
marketingu/własna
działalność

Temat: Ogłoszenia

Witam serdecznie.
Przeprowadzam badania e-marketingowe w związku z innowacyjnym projektem.
Byłbym bardzo wdzięczny za Państwa pomoc.

Proszę o wypełnienie tej krótkiej ankiety.

https://damian137.wufoo.com/forms/kratka-ankieta-dotycz...

Pozdrawiam
Damian Elżbieciak
Andrzej Fraś

Andrzej Fraś Kierownik działu
analitycznego,
DMSales Sp. z o.o.

Temat: Ogłoszenia

Witam, polecam ofertę firmy DBMS - https://edbms.pl/ zajmujemy się kompleksowo e-marketingiem oraz analityką internetową, zaczynając od tworzenia serwisów internetowych i landing page'y przy wykorzystaniu HTML 5 oraz CSS 3, przez sprzedaż konsumenckich oraz biznesowych baz danych - https://bazyklientow.edbms.pl/ po e-mail marketing do którego posiadamy nasze autorskie narzędzie - http://poznaj.greensender.pl/ oferujące możliwość masowych wysyłek e-mail, SMS oraz VMS, dające możliwość tworzenia kampanii hybrydowych i testów A/B.
Gorąco polecam i pozdrawiam!
Agata Stasiak

Agata Stasiak Customer Care,
Questus

Temat: Ogłoszenia

Wiosenna mobilizacja!

questus – Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing ogłasza nabór do wiosennych edycji programu Diploma in Professional Marketing:

- Kraków – 6 maja
- Warszawa – 13 maja

Program często nazywany jest "MBA w Marketingu". Rozwija umiejętność strategicznego spojrzenia na działania marketingowe, koncentruje się wokół problematyki pomiaru działań marketingowych, rozwija wizjonerskie podejście do innowacyjności oraz pokazuje, że Digital Marketing oznacza nowe możliwości w zakresie działań taktycznych, a dziś coraz częściej staje się on elementem strategii firmy.

Program DM składa się z czterech bloków tematycznych:
- Strategic Marketing
- Mastering Metrics
- Digital Strategy
- Driving Innovation

Zdobądź międzynarodowe kwalifikacje potwierdzone certyfikatem The Chartered Institute of Marketing. Dowiedz się więcej: http://bit.ly/1MAduNb

Agata Stasiak
astasiak@questus.pl
601-052-704
Kamil Czech

Kamil Czech Jak zaistnieć w
internecie -
elementy sukcesu w
sieci

Temat: Ogłoszenia

Czy wiesz jak samodzielnie zaprojektować piękną stronę internetową w mniej niż 7 dni?
Zapraszam do wypełnienia krótkiej ankiety: http://bit.ly/StronyCMS

Za wypełnienie otrzymasz obszernego e-booka gdzie podzielę się swoimi praktycznymi sposobami na skuteczne zaprojektowanie strony www która pozwoli Ci na pozyskiwanie większej ilości potencjalnych klientów.

Z tego unikalnego e-booka dowiesz się między innymi:
- O 11 kluczowych cechach stron www, które przyciągają klientów
- O kluczowych wskazówkach projektowania stron www
- Jakie czynności należy wykonać aby zaistnieć w internecie?
- Jak uniknąć błędów popełnianych na stronach www, które odstraszają klientów?

Jest to wiedza zdobywana latami w którą zainwestowałem mój czas i pieniądze a Ty masz teraz nie powtarzalną okazję tę wiedzę posiąść zupełnie za darmo!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat projektowania stron www, które pozyskują większą ilość potencjalnych klientów zapraszam Cię do wypełnienia ankieta i pobrania tego e-booka.

Link do ankiety: http://bit.ly/StronyCMS
PS. Udostępnij to proszę swoim znajomym, ta wiedza może przydać się również im.



Wyślij zaproszenie do