konto usunięte

Temat: Ocena multi-czynnościowca w firmie

Witam,

Ostatnio rozmawiałem z bardzo ciekawym gościem desygnującym siebie jako trade marketer,
ale jak zacząłem zagłębiać się w to czym dokładnie się zajmuje, złapałem się za głowę.
Otóż wydaje mi się, ze to co przypisane jest do jej obowiązków chyba trochę wykracza
poza ramy stanowiska zapisanego w umowie.

Otóż po pierwsze projektuje ulotki tz dobiera zdjęcia, wybiera tła i kolory, wymyśla
opisy do produktów i przekazuje je grafikowi, którego zadaniem jest tylko wygładzenie
tego i przygotowanie do druku. Sam by to robił, ale firma skąpi na oprogramowanie
graficzne i kurs doszkalający dla niego. Ponad to w ulotce - ten trade marketer - na
podstawie zdjęć - wymyśla(!) przepisy na potrawy pasujące do produktów. Jego ulotki
znajdują się w paru tysiącach a może nawet kilkunastu tysiącach najważniejszych
sieciówkach i dyskontach spożywczych w Polsce. Potem do tych produktów wymyśla całą
akcję marketingową oraz koordynuje niektóre z nich. Po akcji dokonuje ewaluacji całej
akcji, a potem po analizie danych, ściśle wspołpracując z działem sprzedaży dokonuje
ewentualnych korekt. Ma tez na koncie wymyślonych parę stoisk dla sklepów zupełnie
niezwiązanych z branżą FMCG. Międzyczasie pisuje artykuły do gazetek z zasięgiem parę
tysięcy marketów i hipermarketów.

Poprawcie mnie, bo może się mylę, ale to co ona robi to chyba bardziej robota brand-
managera, a nie trade-marketingowca. A drugie pytanie to: jakie są rozsądne widełki
płacowe, dla osoby z takimi umiejętnościami?

Pozdrawiam