Mirosław Mikołaj
Kowalczuk
Tłumaczenia
przysięgłe jęz.
włoskiego, freelance
Temat: Załóżmy, że sytuacja, w której firma chce zwiększyć swoją...
Każda firma ma swój łańcuch wsparcia składający się z działań. Działania podstawowe, które przyczyniają się bezpośrednio do kreowania wartości. Jednak nie wszystkie czynności wykonywane przez osoby zatrudnione są w ich kompetencjach wynikających z działalności. Niektóre są szczątkowe, niezależnie od tego, jaką rolę ma personel. Punktem kluczowym jest, aby przypisać cele, które bezpośrednio i pośrednio będą zwiększać wartość firmy.Wydaje się to intuicyjne w pierwszej chwili, ale spadek zależności do celów tworzenia wartości wymaga od pracownika pewnej identyfikacji. Nie można uogólniać i zapisywać standardowych "sterowników" - to wspólny wątek zapewniający teorię tworzenia wartości.
To tylko mały przykład tego, jak zmodyfikować cele, przesuwając punkt ciężkości z "zaledwie" skutecznego działania w Twojej firmie (obowiązki), do zestawu nadrzędnego (cele napędzany). Tradycyjne obiektywy nie powinny być mniejsze, po prostu musimy się powstrzymać od ich realizacji, obrać inne spojrzenie na priorytety,