Mirosław Mikołaj Kowalczuk

Mirosław Mikołaj Kowalczuk Tłumaczenia
przysięgłe jęz.
włoskiego, freelance

Temat: Załóżmy, że sytuacja, w której firma chce zwiększyć swoją...

Każda firma ma swój łańcuch wsparcia składający się z działań. Działania podstawowe, które przyczyniają się bezpośrednio do kreowania wartości. Jednak nie wszystkie czynności wykonywane przez osoby zatrudnione są w ich kompetencjach wynikających z działalności. Niektóre są szczątkowe, niezależnie od tego, jaką rolę ma personel. Punktem kluczowym jest, aby przypisać cele, które bezpośrednio i pośrednio będą zwiększać wartość firmy.
Wydaje się to intuicyjne w pierwszej chwili, ale spadek zależności do celów tworzenia wartości wymaga od pracownika pewnej identyfikacji. Nie można uogólniać i zapisywać standardowych "sterowników" - to wspólny wątek zapewniający teorię tworzenia wartości.

To tylko mały przykład tego, jak zmodyfikować cele, przesuwając punkt ciężkości z "zaledwie" skutecznego działania w Twojej firmie (obowiązki), do zestawu nadrzędnego (cele napędzany). Tradycyjne obiektywy nie powinny być mniejsze, po prostu musimy się powstrzymać od ich realizacji, obrać inne spojrzenie na priorytety,
Anna Bizera

Anna Bizera ekspert ds.
administracji

Temat: Załóżmy, że sytuacja, w której firma chce zwiększyć swoją...

Odpowiedź jest prosta - potrzebna jest jasno określona strategia i jej realizacji od samego najwyższego szczebla zarządzania firmy do najniższego co powinno się przekładać na to, że każdy pracownik wykonuje w 70% to co przynosi wartość firmie a w 20% to co musi zrobić ale niekoniecznie wartość firmie przynosi, np. wynika z prawa, 10% to szkolenia lub praca w obszarze innym niż wynika z opisu obowiązków.

A.



Wyślij zaproszenie do