Łukasz Sabat

Łukasz Sabat International
Product Manager

Witam,

Praktycznie wiekszość informacji jakie udało mi sie tu znaleźć dotyczy technologi, oprogramownaia i nadajników.

Czy ktoś z was zna przyklady takich kampanii? Jaki informacjie pliki byly wysyłane. Jak to wygląda od strony marketingowej.

Poza tym czy ryzyko potraktowania takiej informacji jako spamu jest duże? Czy jeżeli raz odrzucie informacje to czy system nie będzie próbowal w kołko przesłac mi tego samego pliku, lub jesli juz raz odbiore plik to czy bede mial spokój i nie bede mial caly czas przesyłanej tej samej informacji?

Jakie są wasze doświadzczenia z wielkościami plków? Coś co bedzie się scągać długo mnie by zniechęciło.

Pozdrawiam

Łukasz
Wiktor Sapralijew

Wiktor Sapralijew A wojownik zawsze
wie, o co warto
walczyć. Godnie
przyjmu...

raz odrzucone informacje dla naszego programu sa jednoznaczne ze nie nalezy wiecej "nachodzic" klienta poniewaz moze to w pozniejszym czasie zle kojarzyc sie z marka/promocja/firma

Następna dyskusja:

Nowa kampania MobilityGO! B...


Wyślij zaproszenie do