OK, "commercial quality". A czy mogę zapytać na jakim stosie Bluetooth?
Od razu podpowiem, że to będzie "jakoś" działało owszem. Żeby działało naprawdę efektywnie należy być developerem stosu Bluetooth, ale to nie wszystko. Finalne urządzenie, aby mogło posiadać znak Bluetooth, musi być certyfikowane poprzez Bluetooth SIG. Co to oznacza? Koszta, i to duuuuuże...
Wszystkie znane mi stosy mają m.in. tę wadę, że podczas rozpoznawania otoczenia (inquiry) następuje rozłączenie istniejących połączeń oraz blokada na ten czas nowych. Co to oznacza pisałem już także na GL. Ale to tylko jeden z przykładów "dlaczego".
Niemniej Pana projekt jest interesujący - jak najbardziej i proszę mi wierzyć, że nie konkurencyjny, lecz uzupełniający. Każdy może znaleźć coś dla siebie.
Dodatkowo zasugeruję, że skoro robić takie rozwiązania, to może warto pomyśleć o uniwersalnym systemie zarządzania kampaniami na urządzeniach różnych dostawców? Każdy oferuje bowiem rozwiązanie tylko pod swoje urządzenia, a taki system miałby nawet chyba większą wartość niż kolejny nadajnik, który musi przekonać innych nie tylko ceną. W razie zainteresowania proszę o kontakt. Dla produktów Bluegiga istnieje kilka różnych platform zarządzających dużymi kampaniami (BSM firmy Bluegiga, ROK Promoter firmy Geniem, czy BlueGate firmy MobileFX). Uniwersalny system oparty o np. "pluginy pod danego producenta" na pewno byłby mile widziany w społeczności Bluetooth Marketingu.
Ponadto każdy klient usługi ma inne wymogi co do raportów, a więc jest to kolejne pole działania na uniwersalność a jednocześnie personalizację wyglądu, statystyk itd.
Janusz Użycki edytował(a) ten post dnia 04.10.09 o godzinie 00:16